KEROUŠ s.r.o.

Řemenovská 1999
Pelhřimov
393 01 Pelhřimov

Oficiální název: KEROUŠ s.r.o.

IČ: 28085604
DIČ: CZ28085604
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: cjkfjrt

Provozní doba

Pondělí06:15-15:00
Úterý06:15-15:00Otevřeno
Středa06:15-15:00
Čtvrtek06:15-15:00
Pátek06:15-15:00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Radek Špetl - vedoucí pobočky
  • Vojta Adamovský - vedoucí servisu

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

221871897/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
115-768270227/0100
DPH účet, zveřejněn 22.12.2017
0100
280856048/2010
DPH účet, zveřejněn 03.01.2018
2010
CZ0703000000000233729222
DPH účet, zveřejněn 02.03.2019
0300

Pobočky

KEROUŠ s.r.o. - Průmyslová 4160, Havlíčkův Brod
KEROUŠ s.r.o. - Humpolecká 13/1, Staré Hory, Jihlava
KEROUŠ s.r.o. - Řípov č. 36, Třebíč
KEROUŠ s.r.o. - Dobšická 3579/15, Znojmo

Činnosti firmy

    půjčovna
  • stavební stroje a nářadí (minibagry, vibrační a bourací technika, ...)
    servis
  • stavební stroje
  • prodej
  • náhradní díly
    půjčovna
  • montážní plošiny
  • prodej
  • náhradní díly
    servis
  • montážní plošiny

Volná pracovní místa

Obchodní asistent/marketingový specialista (M/Ž)
Pracoviště a kontakty

KEROUŠ s.r.o.

Vítězslav Kerouš, tel.:777100643
e-mail: kerous@teamio.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Hledáme energickou posilu: Obchodní asistent / marketingový specialista Máš rád/a, když se věci hýbou, umíš zorganizovat chaos a ještě tě baví tvořit? Hledáme člověka, který zvládne propojit obchodní podporu s kreativitou v marketingu. Co tě čeká: Obchodní část: - zpracování nabídek pro zákazníky - komunikace s dodavateli a aktualizace ceníků - práce s CRM systémem - přehled o poptávkách a nabídkách - dohled nad hladkým průběhem zakázek Marketingová část: - správa webu - sociálních sítí - psaní textů, příprava postů, newsletterů - spolupráce na kampaních a sponzorských akcích - přicházení s novými nápady, jak firmu lépe propagovat Koho hledáme: - člověka s energií, nápady a chutí se učit - ideálně SŠ/VŠ vzdělání (marketing, obchod, komunikace výhodou) - samostatného, zodpovědného a komunikativního parťáka - znalost MS Office, výhodou práce v CRM nebo Canva - znalost anglického jazyka - pokud Ti nejsou cizí sociální sítě a máš cit pro vizuál, jsi náš člověk Co nabízíme: - práci, která není rutina - každý den je trochu jiný - prostor pro Tvoje nápady a seberealizaci - přátelský tým a férové vedení - možnost růstu a rozvoje - odpovídající odměnu a zázemí stabilní firmy Kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Pracovník půjčovny nářadí (M/Ž)
Pracoviště a kontakty

KEROUŠ s.r.o. - pracoviště

Martin Kerouš, tel.:724314607
e-mail: kerous@teamio.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Popis práce: Pracovník v půjčovně nářadí je zodpovědný za každodenní provoz půjčovny, včetně péče o zákazníky, údržby nářadí a administrativních úkolů. Tato role vyžaduje jak technické dovednosti, tak schopnost komunikovat se zákazníky a poskytovat jim kvalitní služby. Hlavní odpovědnosti: Obsluha zákazníků: Poskytování informací o dostupném nářadí, doporučování vhodného vybavení pro konkrétní projekty a zajišťování kvalitního zákaznického servisu. Údržba a kontrola nářadí: Pravidelná kontrola a údržba nářadí, zajištění, že je ve funkčním a bezpečném stavu před půjčením. Administrativa: Vedení záznamů o výpůjčkách, vrácení a platbách, správa inventáře a zajištění, že všechny transakce jsou správně zaznamenány. Řešení problémů: Rychlá reakce na případné problémy nebo reklamace ze strany zákazníků a hledání efektivních řešení. Požadavky na pozici: Technické znalosti: Základní znalosti o různých typech nářadí a jejich použití. Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat se zákazníky a kolegy. Organizační schopnosti: Schopnost spravovat inventář a provádět administrativní úkoly. Fyzická zdatnost: Schopnost manipulovat s těžším nářadím a vybavením. Výhody: Práce v dynamickém prostředí s různorodou klientelou. Možnost rozvíjet technické a komunikační dovednosti. Příležitost k profesnímu růstu v oblasti půjčovny a servisu nářadí. Tato pozice je ideální pro jednotlivce, kteří mají zájem o techniku, rádi pracují s lidmi a hledají stabilní zaměstnání s možností osobního rozvoje. Kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

Stavíme, bydlíme Jihlava
XI. ročník stavební výstavy na Vysočině na počátku stavební sezóny.
01.03.2017 - 02.03.2017
stánek
Stavíme, bydlíme Jihlava

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

KEROUŠ s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.