INPAP PLUS s.r.o.

Blanenská 355/117
Kuřim
664 34 Kuřim
budova E

Oficiální název: INPAP PLUS s.r.o.

IČ: 29213517
DIČ: CZ29213517
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: w2hpsky

Kontakty

Provozní doba

Pondělí07:00-16:00
Úterý07:00-16:00
Středa07:00-16:00
Čtvrtek07:00-16:00
Pátek07:00-13:30
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

7002088001/5500
DPH účet, zveřejněn 19.06.2013
5500
2110099581/2700
DPH účet, zveřejněn 09.07.2014
2700

Činnosti firmy

    e-shop
  • obalové materiály
  • sáčky, tašky, pytle
  • papírnictví
  • školní a kancelářské potřeby a technika
  • občerstvení, nádobí
  • drogerie
  • pracovní pomůcky
  • židle, nábytek
    zakázková výroba
  • sáčky (bublinkové, bariérové, nafukovací)
  • fóliové plachty
  • chráněná dílna
  • náhradní plnění
    potisk
  • obaly
  • kartonové krabice
  • chráněná dílna
  • náhradní plnění
    výroba
  • razítka
  • chráněná dílna
  • náhradní plnění
    výroba
  • vizitky
  • propagační materiály
  • chráněná dílna
  • náhradní plnění
    výroba
  • reklamní předměty
  • chráněná dílna
  • náhradní plnění

Volná pracovní místa

Správce e-shopu a asistent marketingu, junior (m/ž)
Pracoviště a kontakty

INPAP PLUS s.r.o. - 01

David Pernica, tel.:+420 608 706 144
e-mail: david.pernica@inpap.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Neurčeno
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt: e-mailem Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro OZP. INPAP PLUS s.r.o. hledá posilu do týmu Jsme rodinná firma z Kuřimi a provozujeme několik e-shopů s obalovými materiály (www.obalnet.cz, www.obalnet.sk, www.csomagolaskiraly.hu). Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Správce e-shopu a asistent marketingu, který nám pomůže se správou e-shopů a bude technickou podporou při realizaci obsahových i marketingových úkolů. Co bude tvoje hlavní náplň práce: - Práce v systému BS admin - úpravy a tvorba stránek, vkládání textů, optimalizace obsahu. Budeš plnit konkrétní zadání od kolegů (např. zapracování výstupů z SEO auditu, vkládání odkazů, kontrola nastavení, úpravy). - Plnění operativních úkolů pro oddělení Správy e-shopu a marketingu - úprava a vkládání obsahu, práce v aplikaci Freelo, drobná administrativa. - Vkládání připravených příspěvků na sociální sítě -technické zajištění zveřejnění obsahu. - Technická spolupráce s vývojáři - později po zaškolení samostatná komunikace při řešení technických chyb a zadávání úprav. Hledáme někoho, kdo: - má zájem o e-commerce a fungování e-shopů, - umí pracovat pečlivě a podle zadání, - má technické uvažování a chuť učit se nové věci. Rádi tě na vše zaškolíme. Nabízíme: - Měsíční mzdu 30-35.000 Kč hrubého na HPP dle zkušeností. - Zázemí v Kuřimi u Brna, po zapracování možnost částečného home office. - 20 dní dovolené a 3 sick days. - Stravenkový paušál a měsíční příspěvek na investiční produkt (penzijní/DIP). - Důkladné zaškolení a vedení od zkušeného kolegy. - Firemní notebook a telefon. - Vhodné i pro osoby OZP. Jde o pečlivou práci s obsahem a technickými nástroji. Pokud tě baví plnit úkoly podle zadání, vkládat data, pracovat s editory a být součástí stabilního týmu, budeme rádi, když se nám ozveš. Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se!

Zdroj: Úřad práce

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

INPAP PLUS s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.