ZŠ A MŠ Vinařice

VI. ulice 165
Vinařice
273 07 Vinařice u Kladna

Oficiální název: Základní škola, Mateřská škola a Základní umělecká škola Vinařice, okres Kladno

IČ: 75033119
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: rkvmiy9
Sídlo společnosti

Kontakty

  • 312 274 546 - ZŠ
  • 312 274 554 - MŠ
  • 736 752 158
  • 733 738 884 - vedoucí školní jídelny
  • 733 738 885
  • skolavinarice@volny.cz

Kontaktní osoby

  • Mgr. Radomila Krchová - ředitelka školy
  • Mgr. Věra Katič - statutární zástupkyně
  • Iva Bertlová - ředitelka

Webové prezentace

Činnosti firmy

  • mateřská škola
  • základní škola

Přehled škol a školských zařízení

IZOZařízeníKapacita
107512084Mateřská škola77
102102651Základní škola300
113200013Školní družina60
150020619Školní klub130
102686173Školní jídelna300
OborFormaDélkaKapacita
79-01-C/01 - Základní školaDenní forma vzděl.devět300

Zdroj: MŠMT

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Šance pro budoucnost
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finálně uzavřen
Úspěch přichází
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finálně uzavřen
Cesta k úspěchu
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
ZŠ Vinařice čte a učí se anglicky
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2015Projekt dokončen
moderní škola
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.10.2010Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

ZŠ A MŠ Vinařice


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.