ZŠ a MŠ Litohoř
Oficiální název: Základní škola a Mateřská škola Litohoř, příspěvková organizace, okres Třebíč
IČ: 75021251
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: isftiz2
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: isftiz2

Kontakty
- 736 770 194
- 606 951 898 - základní škola
- reditelka@skolalitohor.cz
- info@skolalitohor.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Radmila Punčochářová - ředitelka
Webové prezentace
Odlouč. pracoviště
MŠ Litohoř  - Litohoř č. 156
Činnosti firmy
- základní škola
Přehled škol a školských zařízení
| IZO | Zařízení | Kapacita | 
|---|---|---|
| 107611333 | Mateřská škola | 30 | 
| 102655154 | Základní škola | 50 | 
| 119000687 | Školní družina | 32 | 
| 103131337 | Školní jídelna | 60 | 
| Obor | Forma | Délka | Kapacita | 
|---|---|---|---|
| 79-01-C/01 - Základní škola | Denní forma vzděl. | devět | 50 | 
Zdroj: MŠMT
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Podpora společného vzdělávání ZŠ a MŠ Litohoř II
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finálně uzavřen
Podpora společného vzdělávání ZŠ a MŠ Litohoř
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2019Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2019Projekt finálně uzavřen
Moderní formy výuky ZŠ a MŠ Litohoř
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
Internacionalizace výuky
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2015Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2015Projekt dokončen
Inovace výuky
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU


 
                               
                    



 
		