WEKOOL s.r.o.

1. máje 481/16
Mariánské Hory
Ostrava
709 00 Ostrava 9

Oficiální název: DigiDay Group s.r.o.

IČ: 09859268
DIČ: CZ09859268
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gkj3wma

Kontaktní osoby

  • Ivo Procházka

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

    výroba
  • džínové kabelky (recyklovaná džínovina)

Volná pracovní místa

Asistent / asistentka realizace - OZP s max. 2. stupněm invalidity (2 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Eva Polášková
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 000 Kč/měsíc do 26 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka realizace. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Komunikace se starosty obcí a pracovníky úřadu Zajišťování informací a podkladů pro úspěšnou realizaci Plánování instalací a logistika Práce v interních systémech ( zaučíme tě ) Spolupráce se skladem Spolupráce s oddělením reklamací a pronájmů Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Organizační schopnosti Odolnost vůči stresu Technické znalosti výhodou ne podmínkou ( vše naučíme) Komunikace na úrovni Aspoň středoškolské vzdělání Základní práce na PC (MS office) Co ti můžeme nabídnout? Adekvátní platové ohodnocení Krásné moderní kanceláře Skvělý kolektiv a podílení se na rozvoji firmy Celodenní přísun výborné kávy Mobilní telefon i pro soukromé účely Interní a externí vzdělání Multisport karta ( po zkušební době) Teambuilding akce A nakonec … Jsme tým lidí různých zájmů a schopností. Díky tomu, že své koníčky promítáme do naší práce, dokážeme v ní být hodně kreativní. A to nás baví. Využíváme všech našich znalostí ve prospěch přicházejících projektů. Máš -li nějaké koníčky - rádi se o nich dozvíme. Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli nám své CV a napiš, proč právě ty na kariera@digiday.cz Budeme se na tebe těšit.

Telefonní asistent / asistentka obchodní oddělení - odpolední (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (4 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Eva Polášková
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 11 500 Kč/měsíc do 13 900 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout? Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!

Uklízeč / uklízečka (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (2 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Pavlína Jelenová
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 10 400 Kč/měsíc do 10 400 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým do chráněné dílny v Ostravě na pozici uklízeč/uklízečka. Tato pozice je výhradně pro OZP. Co bude tvou náplní? Úklidové práce v kancelářských prostorách Co by Ti nemělo chybět? Smysl pro pořádek Zodpovědnost Co Ti můžeme nabídnout? Pozici ve stabilní firmě Příjemný a vstřícný kolektiv Nepřetržitý přísun výborné kávy 25 dní dovolené Víkendy volné Multisport kartu ( po zk. době) Teambuildingové akce Pracovní dobu pouze 4 hodiny denně Proč odpovědět na tento inzerát? Stojí za to se s námi setkat a dozvědět se víc o této práci v příjemném a přátelském prostředí Zašli nám svůj životopis na kariera@digiday.cz

Telefonní asistent / asistentka obchodního oddělení (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (4 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Pavlína Jelenová
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 13 000 Kč/měsíc do 15 400 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 50 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPE DRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!

Pomocní technici digitálních panelů - řidiči Ostrava (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (3 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Pavlína Jelenová
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 14 000 Kč/měsíc do 16 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Hledáme pomocného technika v oblasti digitální panelů a zároveň řidiče pro občasný převoz panelů. Pracoviště v Mariánských Horách. Tvojí náplní práce bude vyřizování reklamací a pronájmů, k ruce budeš mít techniky a skladníka. Příležitostně bude potřeba přizvednout cca 100 kg digitální televizi na paletu a "paleťákem" přesunout v rámci skladu, nebo odvést panel na veletrh v rámci ČR. Sklad má velikost 300 m2. Zaškolíme tě a podáme ti pomocnou ruku. Nutnost je mít řidičský průkaz B. Při své práci budeš vstupovat do skladového programu Pohoda. . Jaké znalosti a dovednosti by jsi měl/a mít - samostatnost a odpovědnost - standardní tělesná kondice - chuť se učit novým věcem - řidičský průkaz skupiny B - zvládat různorodé situace pozitivně a s úsměvem - práce na PC program POHODA nutností - umět pracovat v týmu Náplň práce - organizace a správa reklamových panelů ve skladu - vedení skladovosti a vydání panelů určených k pronájmu - příprava panelů na veletrhy a výstavy - občasný rozvoz panelů po ČR - výpomoc skladníkovi Co Ti můžeme nabídnout - práci v čistém skladu - 25 dnů dovolené - moderně zařízený sklad - příjemný kolektiv - multiSport kartu (po zkušební době) - výbornou kávu (zdarma) - teambuildingové akce - volné víkendy Zaujala Tě tato pracovní nabídka? Zašli nám svůj profesní životopis na kariera@digiday.cz. Držíme ti místo.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Sociální podnikání WeKool s.r.o.
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

WEKOOL s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.