WEKOOL s.r.o.

1. máje 481/16
Mariánské Hory
Ostrava
709 00 Ostrava 9

Oficiální název: DigiDay Group s.r.o.

IČ: 09859268
DIČ: CZ09859268
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gkj3wma

Kontaktní osoby

  • Ivo Procházka

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

    výroba
  • džínové kabelky (recyklovaná džínovina)

Volná pracovní místa

Asistent / asistentka realizace - OZP s max. 2. stupněm invalidity (2 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Eva Polášková
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 000 Kč/měsíc do 26 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka realizace. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Komunikace se starosty obcí a pracovníky úřadu Zajišťování informací a podkladů pro úspěšnou realizaci Plánování instalací a logistika Práce v interních systémech ( zaučíme tě ) Spolupráce se skladem Spolupráce s oddělením reklamací a pronájmů Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Organizační schopnosti Odolnost vůči stresu Technické znalosti výhodou ne podmínkou ( vše naučíme) Komunikace na úrovni Aspoň středoškolské vzdělání Základní práce na PC (MS office) Co ti můžeme nabídnout? Adekvátní platové ohodnocení Krásné moderní kanceláře Skvělý kolektiv a podílení se na rozvoji firmy Celodenní přísun výborné kávy Mobilní telefon i pro soukromé účely Interní a externí vzdělání Multisport karta ( po zkušební době) Teambuilding akce A nakonec … Jsme tým lidí různých zájmů a schopností. Díky tomu, že své koníčky promítáme do naší práce, dokážeme v ní být hodně kreativní. A to nás baví. Využíváme všech našich znalostí ve prospěch přicházejících projektů. Máš -li nějaké koníčky - rádi se o nich dozvíme. Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli nám své CV a napiš, proč právě ty na kariera@digiday.cz Budeme se na tebe těšit.

Telefonní asistent / asistentka obchodní oddělení - odpolední (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (4 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Eva Polášková
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 11 500 Kč/měsíc do 13 900 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout? Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!

Uklízeč / uklízečka (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (2 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Pavlína Jelenová
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 10 400 Kč/měsíc do 10 400 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým do chráněné dílny v Ostravě na pozici uklízeč/uklízečka. Tato pozice je výhradně pro OZP. Co bude tvou náplní? Úklidové práce v kancelářských prostorách Co by Ti nemělo chybět? Smysl pro pořádek Zodpovědnost Co Ti můžeme nabídnout? Pozici ve stabilní firmě Příjemný a vstřícný kolektiv Nepřetržitý přísun výborné kávy 25 dní dovolené Víkendy volné Multisport kartu ( po zk. době) Teambuildingové akce Pracovní dobu pouze 4 hodiny denně Proč odpovědět na tento inzerát? Stojí za to se s námi setkat a dozvědět se víc o této práci v příjemném a přátelském prostředí Zašli nám svůj životopis na kariera@digiday.cz

Pomocní technici digitálních panelů - řidiči Ostrava (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (3 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Pavlína Jelenová
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 14 000 Kč/měsíc do 16 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Hledáme pomocného technika v oblasti digitální panelů a zároveň řidiče pro občasný převoz panelů. Pracoviště v Mariánských Horách. Tvojí náplní práce bude vyřizování reklamací a pronájmů, k ruce budeš mít techniky a skladníka. Příležitostně bude potřeba přizvednout cca 100 kg digitální televizi na paletu a "paleťákem" přesunout v rámci skladu, nebo odvést panel na veletrh v rámci ČR. Sklad má velikost 300 m2. Zaškolíme tě a podáme ti pomocnou ruku. Nutnost je mít řidičský průkaz B. Při své práci budeš vstupovat do skladového programu Pohoda. . Jaké znalosti a dovednosti by jsi měl/a mít - samostatnost a odpovědnost - standardní tělesná kondice - chuť se učit novým věcem - řidičský průkaz skupiny B - zvládat různorodé situace pozitivně a s úsměvem - práce na PC program POHODA nutností - umět pracovat v týmu Náplň práce - organizace a správa reklamových panelů ve skladu - vedení skladovosti a vydání panelů určených k pronájmu - příprava panelů na veletrhy a výstavy - občasný rozvoz panelů po ČR - výpomoc skladníkovi Co Ti můžeme nabídnout - práci v čistém skladu - 25 dnů dovolené - moderně zařízený sklad - příjemný kolektiv - multiSport kartu (po zkušební době) - výbornou kávu (zdarma) - teambuildingové akce - volné víkendy Zaujala Tě tato pracovní nabídka? Zašli nám svůj profesní životopis na kariera@digiday.cz. Držíme ti místo.

Telefonní asistent / asistentka obchodního oddělení (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (4 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Pavlína Jelenová
e-mail: kariera@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 4. 2025
Mzdové rozpětí:od 13 000 Kč/měsíc do 15 400 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 50 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPE DRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Sociální podnikání WeKool s.r.o.
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

WEKOOL s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.