ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
Malá Strana
Praha
118 00 Praha 011
Oficiální název: Úřad vlády České republiky
DIČ: CZ00006599
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: trfaa33
Kontakty
- 224 002 111 - ústředna
- 224 002 036 - Euroskop
- 800 200 200 - Eurofon
- posta@vlada.cz
- euroskop@vlada.cz
Kontaktní osoby
- prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M - předseda, vlády
- Mgr. et Bc. Jana Kotalíková - vedoucí úřadu
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
ETICKÁ KOMISE ČESKÉ REPUBLIKY PRO OCENĚNÍ ÚČASTNÍKŮ ODBOJE A ODPORU PROTI KOMUNISMU - nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, Nové Město, Praha (Provozovna)
Činnosti firmy
- Úřad vlády ČR
- provoz
- webový portál Euroskop
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-001852 | Z2018-001852 | zakazky.vlada.cz |
F2017-017002 | Z2017-017002 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Dynamický nákupní systém na nákup výzkumu veřejného mínění, sociologického výzkumu a služeb v oblasti datové analytiky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005218 | Služby | 20 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem plnění veřejných zakázek na služby zadávaných v zavedeném DNS bude kompletní příprava a realizace sociologických výzkumů nebo dílčí činnosti související s realizací sociologických výzkumů, zejména: a) Definice výzkumných cílů a cílové skupiny; b) Segmentace trhu; c) Stanovení výzkumné metody; d) Příprava dotazníku; e) Sběr dat a jejich zpracování; f) Vyhodnocení a prezentace výsledků výzkumu. Konkrétní předmět a technické podmínky veřejných zakázek zadávaných v DNS a jeho technické podmínky budou vždy podrobně vymezeny v jednotlivých výzvách k podání nabídek podle § 141 ZZVZ.
Podpora licencí HCL na roky 2024 - 2026
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004761 | Služby | 7 440 000,00 Kč |
Místo plnění: nábřeží Edvarda Beneše 128/4, 118 00 Praha 1 – Malá Strana
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí technické podpory k licencím HCL na roky 2024 - 2026, s tím že pouze poskytnutí technické podpory na rok 2024 zadavatel s jistotou zadá. Licence HCL jsou využívány na Úřadu vlády ČR pro zajištění poštovních a kalendářových služeb, sdílení informací a souborů v rámci pracovních týmů, dále jako aplikační platforma pro významný informační systém ODOK, databázi usnesení, systém Odboru vládní agendy, synchronizaci dat s personálním systémem VEMA, systém DAP, systém ISAP, intranetový portál a elektronickou spisovou službu. Podpora zajišťuje nárok na veškeré nové verze a podporu přímo od výrobce HCL Domino. Využití licencí HCL plánuje úřad po uplynutí roku 2024 postupně utlumovat. Technická podpora pro rok 2024 je požadována pro stávající počty licencí, které zadavatel aktuálně využívá a které jsou uvedeny v Tabulce č. 1 ZD. Technickou podporu pro roky 2025 a 2026 zadavatel nemusí využít, anebo ji může využít pouze v omezeném rozsahu, a to ad hoc dle a
Zajištění cateringových služeb pro Úřad vlády ČR - kategorie VIP
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000169 | Služby | 4 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je Praha a Středočeský kraj, případně jiné místo dle dohody se zadavatelem. Konkrétní místo plnění bude vždy upřesněno v rámci jednotlivé dílčí veřejné zakázce.
Předmětem zadávacího řízení na uzavření Rámcové dohody je průběžné pořizování a zajišťování cateringových služeb pro zadavatele. Jedná se zejména o poskytování tohoto typu služeb: Zajištění a poskytování cateringových služeb podléhajících formálnímu protokolu jako jsou přijetí předsedou vlády, slavnostní servírovaná snídaně/oběd/večeře, raut, číše vína, zahradní slavnost, případně další akce za účasti nejvyšších ústavních činitelů, podléhající formálnímu protokolu a vyžadující složitou formu obsluhy zajištěnou odpovídajícím počtem kvalifikovaného personálu. Službou rozumíme komplexní pokrytí akce včetně odpovídajícího obsluhujícího personálu, managera akce, dopravy, mobiliáře a inventáře a odpadového hospodářství.
Zajištění cateringových služeb pro Úřad vlády ČR - kategorie ostatní
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000168 | Služby | 4 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je Praha a Středočeský kraj, případně jiné místo dle dohody se zadavatelem. Konkrétní místo plnění bude vždy upřesněno v rámci jednotlivé dílčí veřejné zakázce.
Předmětem zadávacího řízení na uzavření Rámcové dohody je průběžné pořizování a zajišťování cateringových služeb pro zadavatele. Jedná se zejména o poskytování tohoto typu služeb: Konference, servírovaná snídaně/oběd/večeře, raut, bufet, číše vína, zahradní slavnost případně dalších akcí pořádaných zadavatelem.
Kopie: Zajištění procesu certifikace adiktologických služeb
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-044999 | Služby | 8 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Předpokládaným místem plnění veřejné zakázky je celé území České republiky. Místem předání výstupu je sídlo zadavatele nebo jiné místo určené zadavatelem.
Předmětem plnění veřejné zakázky je organizačně technické zajištění procesu certifikace odborné způsobilosti adiktologických služeb. Certifikace odborné způsobilosti adiktologických služeb je posouzení a formální uznání, že poskytovatel adiktologických služeb odpovídá stanoveným odborným kritériím způsobilosti pro poskytování adiktologických služeb, které jsou definovány ve Standardech odborné způsobilosti adiktologických služeb. Certifikace odborné způsobilosti adiktologických služeb je posouzení a formální uznání, že daná služba odpovídá stanoveným kritériím kvality, odbornosti a komplexnosti. Bližší podmínky plnění veřejné zakázky jsou uvedeny ve vzoru smlouvy.
DNS Dodávka kancelářských potřeb
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-013815 | Dodavky | 1 200 000,00 Kč |
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v tomto DNS budou za zadavatelem stanovených obchodních podmínek dodávky kancelářských potřeb (technická specifikace kancelářských potřeb je uvedena v příloze B Výzvy), a to včetně dopravy do místa plnění a vykládky zboží.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
27-4320001/0710 Zveřejněn 04.02.2014 | |
19-4320001/0710 Zveřejněn 04.02.2014 | |
4320001/0710 Zveřejněn 23.05.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 15.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 16.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2014Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2012Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.01.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU