Město Kostelec nad Orlicí

Palackého náměstí 38
Kostelec nad Orlicí
517 41 Kostelec nad Orlicí

Oficiální název: Město Kostelec nad Orlicí

IČ: 00274968
DIČ: CZ00274968
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: aj5bhbi

Kontakty

Úřední hodiny

Pondělí08:00-11:0012:00-17:00
Úterý08:00-11:0012:00-14:00
Středa08:00-11:0012:00-17:00
Čtvrtek08:00-11:0012:00-14:00Otevřeno
Pátek08:00-11:00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • RNDr. Tomáš Kytlík - starosta
  • Ing. et Ing. Jiří Dragoun - místostarosta
  • Dominik Kaplan - místostarosta

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

19-8560000267/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
27-1240074329/0800
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0800
19-1240074329/0800
DPH účet, zveřejněn 24.05.2022
0800
123-1927660287/0100
DPH účet, zveřejněn 02.06.2022
0100
94-5415571/0710
DPH účet, zveřejněn 14.05.2025
0710
1240074329/0800
DPH účet, zveřejněn 22.05.2025
0800

Provozovny

MĚSTSKÁ KNIHOVNA Kostelec nad Orlicí - Krupkova 1154, Kostelec nad Orlicí
Městská policie Kostelec nad Orlicí - Dukelských hrdinů 985, Kostelec nad Orlicí

Činnosti firmy

Volná pracovní místa

Úředník / úřednice Odboru stavební úřad - životní prostředí (myslivost)
Pracoviště a kontakty

Město Kostelec nad Orlicí

Bc. Lucie Lédrová, tel.:725082583
e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 10.8.2025. Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu pesonalistika@rmuko.cz. Náplň práce: - zajišťování odborných agend na úseku státní správy myslivosti, lesnictví, rybářství, ochrany zvířat proti týrání. Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu zaměřeném na lesnictví nebo lesní inženýrství - schopnost samostatně plnit úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů, pečlivost - časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - praxe v oboru - zkouška z odborné způsobilosti pro výkon správních činností v lesním hospodářství a myslivosti nebo pro výkon správní činnosti v zemědělství. - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 289/1995 Sb., o lesích a o změně a doplnění některých zákonů ( v platném znění). - znalost zákona č. 449/2001 Sb., o myslivosti ( v platném znění) - znalost zákona č. 149/2003 Sb., o uvádění do oběhu reprodukčního materiálu lesních dřevin lesnicky významných druhů a umělých kříženců, určeného k obnově lesa a k zalesňování, a o změně některých souvisejících zákonů ( v platném znění) - znalost zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů ( v platném znění) - znalost zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání ( v platném znění) - znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich ( v platném znění). - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád ( v platném znění). Nabízíme: - PP na dobu určitou - zástup za referentku na MD a RD - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba, příspěvek na stravenky - příspěvek k životním a pracovním výročím, příspěvek na penzijní připojištění - sociální fond - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení.

Úředník / úřednice Oddělení dopravně správních agend - zkušební komisař / komisařka, zajišťování agendy registru vozidel
Pracoviště a kontakty

Město Kostelec nad Orlicí

Ing. Jitka Jičínská, tel.:602 112 046
e-mail: jicinska@muko.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 21 530 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 10.8.2025. Přihlášky lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Požadavky: - VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - splnění podmínek dle § 34 odst. 1 písm. zákona č. 247/2000 Sb., v platném znění, tj. žadatel o vydání průkazu zkušebního komisaře musí prokázat, že: - je starší 25 let - je nejméně 5 let držitelem řidičského oprávnění pro skupinu B, C, T (sk. A výhodou) - nemá soudem nebo správním orgánem uložen trest zákazu řízení motorových vozidel a v posledních pěti letech mu nebyl takový trest uložen - dobré komunikační a organizační schopnosti - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky - časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - zdravotní způsobilost pro výkon pozice. Výhodou: - osvědčení o absolvování vzdělávacího školení pro zkušební komisaře - zkouška z odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích - znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích - znalost zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění). Náplň práce: - posuzování a ověřování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel - posuzování podmínek k provozování autoškoly a způsobilosti vozidel k výcviku - komplexní posuzování technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného nebo přestavěného nebo jednotlivě dovezeného silničního vozidla - zajišťování agendy registru vozidel. Nabízíme: - stabilní práci v příjemném prostředí, pružnou pracovní dobu - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím, sociální fond - příspěvek na penzijní připojištění - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - nástup 1.9.2025 nebo dle dohody.

Úředník / úřednice Oddělení dopravně správních agend - agenda registru vozidel a registru řidičů
Pracoviště a kontakty

Město Kostelec nad Orlicí

Ing. Jitka Jičínská, tel.:602 112 046
e-mail: jicinska@muko.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 110 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 10.8.2025. Přihlášky lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Požadované vzdělání: - Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo - Vyšší odborné vzdělání, nebo - Střední vzdělání s maturitní zkouškou a 2 roky praxe v oboru - zaměření na veřejnou správu výhodou. Další požadavky: - schopnost samostatně plnit úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů - pečlivost, časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - zkouška z odborné způsobilosti v některém z úseku daného odboru - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích (v platném znění) - znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích (v platném znění). - znalost zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (v platném znění) - znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků (v platném znění) - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění). Nabízíme: - stabilní práci v příjemném prostředí, pružnou pracovní dobu - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím, sociální fond - příspěvek na penzijní připojištění - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - nástup 1.10.2025 nebo dle dohody.

Úředník / úřednice Odboru správy majetku města
Pracoviště a kontakty

Město Kostelec nad Orlicí

Ing. Kamil Zdrálek, tel.:771 130 554
e-mail: kzdralek@muko.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 10.8.2025. Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu pesonalistika@rmuko.cz. Požadované vzdělání: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebním, strojírenském, ekonomickém, právním nebo v oboru regionální rozvoj, nebo - vyšší odborné vzdělání právního, stavebního, strojírenského nebo ekonomického směru, nebo - středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou stavebního, strojírenského, ekonomického nebo právního směru Další požadavky: - schopnost samostatně plnit úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů, pečlivost - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička) - časová flexibilita. Výhodou: - znalost zákona č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) v platném znění - znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích v platném znění - zkouška zvláštní odborné způsobilosti ze správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu nebo ze správní činnosti ve stavebním řádu a při vyvlastnění výhodou. Náplň práce: - komplexní zajišťování majetkové správy města - zajištění přípravy investičních akcí města - zpracování investičních záměrů města - zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic - realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů - komplexní zajištění veřejných zakázek vyhlašovaných městem. Nabízíme: - pružná pracovní doba, stabilní práce v příjemném prostředí - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - příspěvek na stravenky, sociální fond - příspěvek k životním a pracovním výročím, příspěvek na penzijní připojištění - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení.

Úředník / úřednice Odboru stavební úřad - životní prostředí (územní plánování)
Pracoviště a kontakty

Město Kostelec nad Orlicí

Bc. Lucie Lédrová, tel.:725082583
e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 790 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 31.7.2025. Přihlášky lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Požadavky: - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - důslednost, časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - praxe v oboru - zkouška z odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti v územním plánování - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - vyhláška č. 157/2024 Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a jednotném standardu (v platném znění) - vyhláška č. 146/2024 Sb., o požadavcích na výstavbu (v platném znění). Náplň práce: - pořizování územního plánu a regulačního plánu pro území města - pořizování územního plánu, regulačního plánu a územního opatření studie na žádost obce ve správním obvodu obce s rozšířenou působností (ORP) - pořizování a vydávání vymezení zastavěného území - pořizování územního opatření o stavební uzávěře a územního opatření o asanaci území pro území obce - vkládání dat do národního geoportálu územního plánování - vykonávání dalších činnosti podle zákona. Nabízíme: - stabilní práce v příjemném prostředí, sociální fond - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - nástup 1.9. 2025 nebo dle dohody.

Úředník / úřednice Odboru stavební úřad - životní prostředí (vodní hospodářství)
Pracoviště a kontakty

Město Kostelec nad Orlicí

Bc. Lucie Lédrová, tel.:725082583
e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 110 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 31.7.2025. Přihlášky s požadovanými přílohami lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dlouhodobě uvolněného zaměstnance. Budete mít na starosti: - zajišťování odborných agend na úseku vodního hospodářství - výkon vodoprávního úřadu - zajišťování odborných agend na úseku obecního stavebního úřadu pro stavby vodních děl - výkon veřejné správy na úseku vodovodů a kanalizací - úkoly povodňového orgánu dané vodním zákonem - řešení ekologických havárií z hlediska ohrožení životního prostředí. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi nebo právo, - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost nebo doprava, - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí nebo veřejnosprávní činnost. Pro danou pracovní pozici je výhodou studijní obor Ekologie a ochrana krajiny - vodohospodář, obor Ekologie a životní prostředí - vodohospodář, obor Vodohospodářské stavby. Další požadavky: - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - důslednost, časová flexibilita. - znalost práce s PC a kancelářskými programy. - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Nabízíme: - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - zaměstnanecké benefity - nástup 1.9.2025 nebo dle dohody.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Vyhlášené veřejné zakázky
Stavební úpravy čp. 279 a čp. 338, Pelclova ulice na bytové jednotky, Kostelec nad Orlicí
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-004651Stavebni prace100 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je adaptace bývalého okresního chorobince (domov mládeže), na bytové jednotky určené k trvalému bydlení. Jedná se o stávající objekt č.p. 279, který bude navrhovanými stavebními úpravami přestavěn na bytový dům s 33 bytovými jednotkami určenými k trvalému bydlení. S těmito úpravami je spojené navýšení parkovací plochy, tedy vybudování parkoviště v jižní části objektu a s tím související úprava areálových zpevněných ploch. Dále stavební úpravy zahrnují nové areálové rozv

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Modernizace chodníku Gallova v Kostelci nad Orlicí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Energetické úspory na budově knihovny v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.02.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Snížení energetické náročnosti objektu tělocvičny a učeben v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Sběrný dvůr Kostelec nad Orlicí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Psychosociální podpora sociálně vyloučených rodin na Kostelecku
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Digitalizace povodňového plánu SO ORP Kostelec nad Orlicí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finálně uzavřen
Veřejná prostranství Kostelec nad Orlicí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Snížení energetické náročnosti objektu zázemí fotbalového stadionu v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Snížení energetické náročnosti objektu Technických služeb v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzděláváním k vyšší efektivitě úřadu
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
Komunitní centrum Kostelec nad Orlicí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2016Projekt finálně uzavřen
Přírodní zahrada v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2015Projekt dokončen
Vodní zdroj Třebechovice pod Orebem - realizace doprůzkumu a aktualizace analýzy rizik lokality znečištěné atrazinem
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.06.2015Projekt dokončen
Systém pro separaci a svoz biologicky rozložitelných odpadů na území města Kostelec nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014Projekt dokončen
Protipovodňová opatření města Kostelec nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
Komplexní podpora standardizace OSPOD působícího na území ORP Kostelec nad Orlicí
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti ZŠ Skála a objektu č.p. 891 (vila) v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
Inovativní úřad ve městě Kostelec nad Orlicí
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti MŠ Krupkova v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
Výměna topného média MŠ Mánesova č. p. 987 v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2012Projekt dokončen
Sanace obvodového pláště ZŠ Ghuta-Jarkovského Kostelec nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.11.2011Projekt dokončen
Vodní zdroj Třebechovice pod Orebem - Bědovice, průzkum znečištění pesticidy a analýza rizik" (Odstraňování staré ekologické zátěže)
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.10.2011Projekt dokončen
Technologické centrum ORP Kostelec nad Orlicí a eGovernmentové služby ve správním území ORP
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.05.2011Projekt dokončen
Zateplení objektu a výměna topného média MŚ Mánesova č.p. 987 v Kostelci nad Orlicí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
Kostelecko - Bielawské mezigenerační setkání kultur 2010
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
Optimalizace řízení lidských zdrojů na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt nedokončen
Úprava územního plánu města Kostelec nad Orlicí
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2009Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
Polsko - české sportovně kulturní setkání - Šumná Orlice 2009
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Město Kostelec nad Orlicí


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.