INPAP PLUS s.r.o.
Kontakty
- 517 070 025 - zákaznické centrum
- 800 226 699 - zákaznické centrum
- 776 007 060 - zákaznické centrum
- info@inpap.cz
- objednavky@inpap.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-16:00 |
Úterý | 07:00-16:00 |
Středa | 07:00-16:00 |
Čtvrtek | 07:00-16:00 |
Pátek | 07:00-13:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
7002088001/5500 DPH účet, zveřejněn 19.06.2013 | ![]() |
2110099581/2700 DPH účet, zveřejněn 09.07.2014 | ![]() |
Činnosti firmy
- e-shop
- obalové materiály
- sáčky, tašky, pytle
- papírnictví
- školní a kancelářské potřeby a technika
- občerstvení, nádobí
- drogerie
- pracovní pomůcky
- židle, nábytek
- zakázková výroba
- sáčky (bublinkové, bariérové, nafukovací)
- fóliové plachty chráněná dílna
- náhradní plnění
- potisk
- obaly
- kartonové krabice chráněná dílna
- náhradní plnění
- výroba
- razítka chráněná dílna
- náhradní plnění
- výroba
- vizitky
- propagační materiály chráněná dílna
- náhradní plnění
- výroba
- reklamní předměty chráněná dílna
- náhradní plnění
Volná pracovní místa
INPAP PLUS s.r.o. - 01
David Pernica, tel.:+420 608 706 144e-mail: david.pernica@inpap.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
První kontakt: e-mailem Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro OZP. INPAP PLUS s.r.o. hledá posilu do týmu Jsme rodinná firma z Kuřimi a provozujeme několik e-shopů s obalovými materiály (www.obalnet.cz, www.obalnet.sk, www.csomagolaskiraly.hu). Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Správce e-shopu a asistent marketingu, který nám pomůže se správou e-shopů a bude technickou podporou při realizaci obsahových i marketingových úkolů. Co bude tvoje hlavní náplň práce: - Práce v systému BS admin - úpravy a tvorba stránek, vkládání textů, optimalizace obsahu. Budeš plnit konkrétní zadání od kolegů (např. zapracování výstupů z SEO auditu, vkládání odkazů, kontrola nastavení, úpravy). - Plnění operativních úkolů pro oddělení Správy e-shopu a marketingu - úprava a vkládání obsahu, práce v aplikaci Freelo, drobná administrativa. - Vkládání připravených příspěvků na sociální sítě -technické zajištění zveřejnění obsahu. - Technická spolupráce s vývojáři - později po zaškolení samostatná komunikace při řešení technických chyb a zadávání úprav. Hledáme někoho, kdo: - má zájem o e-commerce a fungování e-shopů, - umí pracovat pečlivě a podle zadání, - má technické uvažování a chuť učit se nové věci. Rádi tě na vše zaškolíme. Nabízíme: - Měsíční mzdu 30-35.000 Kč hrubého na HPP dle zkušeností. - Zázemí v Kuřimi u Brna, po zapracování možnost částečného home office. - 20 dní dovolené a 3 sick days. - Stravenkový paušál a měsíční příspěvek na investiční produkt (penzijní/DIP). - Důkladné zaškolení a vedení od zkušeného kolegy. - Firemní notebook a telefon. - Vhodné i pro osoby OZP. Jde o pečlivou práci s obsahem a technickými nástroji. Pokud tě baví plnit úkoly podle zadání, vkládat data, pracovat s editory a být součástí stabilního týmu, budeme rádi, když se nám ozveš. Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se!
Zdroj: Úřad práce