Finanční úřad územní pracoviště pro Prahu 8

Trojská 1997/13a
Libeň
Praha
182 00 Praha 82

Oficiální název: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: bhbn5b5

Kontakty

Úřední hodiny

pro veřejnost
Pondělí08:00-17:00
Úterýzavřeno
Středa08:00-17:00
Čtvrtekzavřeno
Pátekzavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno
podatelna
Pondělí08:00-17:00
Úterý08:00-14:30Zavřeno
Středa08:00-17:00
Čtvrtek08:00-14:30
Pátek08:00-12:00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Ing. Jaroslava Zahradníková - ředitelka

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Související firmy

Ústředí
Finanční úřad pro hlavní město Prahu - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha
Nejbližší pobočky
Finanční úřad územní pracoviště pro Prahu 7 - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha2,99 km
Finanční úřad územní pracoviště pro Prahu 6 - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha2,99 km
Finanční úřad územní pracoviště pro Prahu 9 - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha3,00 km

Činnosti firmy

Volná pracovní místa

201781 Správce daně-vyměřování v Oddělení vyměřovacím I
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Budinová Petra Bc., tel.: 953 110 576, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: správa daně z přidané hodnoty, správa daně z příjmů fyzických osob, provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10576635

201773 - Správce daně-registrace v Oddělení správy registrů I
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: registrace a evidence daní, provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10560755

201593 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III Odbor vyměřovací II
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: Správu daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně ze závislé činnosti. Provádí řízení, postupy a úkony podle daňového řádu. Správu osobních daňových účtů. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10486697

Správce daně - vyměřování (210327)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Bc. Hana Doškářová, tel.:261 373 140
e-mail: hana.doskarova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 28 582 Kč/měsíc do 40 353 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Hana Doškářová vedoucí Oddělení vyměřovacího IV Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 140 e-mail: hana.doskarova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání (daň z příjmů fyzických osob), - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - práci s nedoplatky daní. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

Správce daně - kontrola (210244)
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci č.p. 975/95

Mgr. Lenka Kasková Todtová, tel.:261 373 330
e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Mgr. Lenka Kasková Todtová vedoucí Oddělení kontrolního III Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 330 e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO a DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

Správce daně - kontrola (210246)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr. Lenka Kasková Todtová, tel.:261 373 330
e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Mgr. Lenka Kasková Todtová, vedoucí Oddělení kontrolního III Finanční úřad pro Středočeský kraj Sekce Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci 975/95, 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 330 e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

Správce daně - kontrola (211024)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr. Marek Kratochvíl, tel.:261 373 310
e-mail: marek.kratochvil@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 232 Kč/měsíc do 42 003 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

marek.kratochvil@fs.gov.cz, ., tel.: 261 373 310 Mgr. Marek Kratochvíl, vedoucí Oddělení kontrolního I Finanční úřad pro Středočeský kraj Sekce Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci 975/95, 140 00 Praha 4 Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

201841 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím V
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty - správu daně z příjmu právnických osob - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831926

Správce daně - kontrola (210220)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr. Marek Kratochvíl, tel.:261 373 310
e-mail: marek.kratochvil@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 16. 5. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

email: marek.kratochvil@fs.gov.cz tel.: 261 373 310 Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

200056_Správce daně - dotace v Oddělení kontroly zvláštních činností II, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 590 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10376085

200462_referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 110 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.gov.cz, tel.: 224 042 355, Náplň práce: - asistent/ka ředitele sekce - vedení sekretariátu ředitele sekce, - samostatné provádění administrativních a písařských prací, - organizační zabezpečování jednání ředitele sekce, - vedení evidence docházky a pracovní nepřítomnosti. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. službu v zrekonstruovaných moderních prostorách, práci v centru se snadnou dostupností MHD, příjemné pracovní prostředí s maximálním obsazením dvou zaměstnanců v kanceláři. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10365296

200046_referent v Oddělení kontroly zvláštních činností III, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 910 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.gov.cz, tel.: 224 042 355 Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10368060

SM 201015 referent v Oddělení kontrolním II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61, Územní pracoviště pro Prahu 5

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 910 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.gov.cz, , tel.: 224 042 355, Náplň práce: - zajišťuje agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti; - provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Vydává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení; - zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy. Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. Stanovuje záznamní povinnosti a ukládá pokuty; - vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, vyhotovuje úřední záznamy o průběhu postupu k odstranění pochybností; - zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích; předává podklady k vyměření daně a doměření daně příslušnému útvaru. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10369444

referent Oddělení správy registrů (210165)
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ

Lenka Vondrová, tel.:420 225 332 270
e-mail: Lenka.vondrova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 772 Kč/měsíc do 37 708 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

tel.: 420 225 332 270, email Lenka.vondrova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování a evidence písemností - komunikaci s veřejností na podatelně Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody5): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží. Lenka Vondrová, vedoucí Oddělení správy registrů Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-východ Thámova 27, 180 00 Praha 8 tel.: +420 225 332 270, e-mail: lenka.vondrova@fs.mfcr.cz

SM 202808 referent v Oddělení vyměřovacím IV
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61, Územní pracoviště pro Prahu 5

Bc. Petra Budinová, tel.:953 110 576
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; zpracování daňových tvrzení, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10355515

211874 - referent v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr Kateřina Baumgartnerová, tel.:261 373 001
e-mail: katerina.baumgartnerova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 17. 3. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 432 Kč/měsíc do 38 203 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt Mgr. Kateřina Baumgartnerová ředitel sekce ÚP Praha-západ Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 001 e-mail: katerina.baumgartnerova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - administraci výběrových řízení, - administraci docházky, - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy, - evidenci majetku, - plnění úkolů zadaných ředitelem sekce. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Finanční úřad územní pracoviště pro Prahu 8


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.