DENNÍ STACIONÁŘ MĚSTA Štětí
Oficiální název: Město Štětí
DIČ: CZ00264466
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: fypbba8
Kontakty
- 732 931 767 - vedoucí
- 728 229 689
- pavla.lipova@steti.cz
Provozní doba
ÚT 07:00-16:00 hod.
ST 07:00-16:00 hod.
ČT 07:00-16:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Pavla Lípová - vedoucí
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
159244883/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
190000-100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1005097379/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
2393683349/0800 DPH účet, zveřejněn 13.08.2016 |
Provozovatel
Činnosti firmy
- denní stacionář
Volná pracovní místa
Město Štětí
Ing. Monika Tydrichová, tel.:602 314 194Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Stručná náplň pozice spočívá v: - přípravě a realizaci vybraných investičních akcí města; - dokladové a fyzické kontrole včetně dozoru nad svěřenými investičními akcemi města; - přebírání prací, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace; - průběžná kontrola čerpání rozpočtových finančních prostředků; - ukončení investiční akce a zavedení do majetku města. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, stavební zaměření výhodou; - znalosti v oblasti příprav a realizací stavebních akcí; - znalosti legislativy při zadávání veřejných zakázek výhodou; - organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, rozhodnost, samostatnost; - velmi dobrá znalost práce na PC; - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/řidička. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče; - datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče; - místo trvalého pobytu uchazeče; - datum a podpis uchazeče; - kontaktní spojení. K přihlášce připojte tyto doklady: - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, nebo ověřená kopie); - případné další doklady prokazující Vaše znalosti a dovednosti. Předpokládaný termín nástupu: 01.10.2024, následně dohodou Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu určitou 3 let s možností prodloužení Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 10 Zaměstnanecké výhody : 25 dní dovolené, stravenky, sick days, penzijní připojištění, Cafeteria Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte doporučeně do 23.10..2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "NEOTVÍRAT - VŘ - REFERENT OMI". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 23.10..2024 do 17:00 h. Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Monika Tydrichová, tel: 602 314 194. Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovávány a vedeny pouze pro účely uvedeného výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou uchazečům jejich písemné materiály vráceny. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Město Štětí
Ing. Ladislav Balatý, tel.:416 859 313e-mail: ladislav.balaty@steti.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2 dokládá způsobem podle § 4 - nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971). Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou se zaměřením na ekonomiku, finance, účetnictví, veřejnou správu; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v těchto směrech výhodou; - praxe v oblasti účetnictví, financí, rozpočtování; - znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územně samosprávných celků výhodou; - manažerské, komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti; - řidičské oprávnění skupiny "B"; - praxe na vedoucí pozici výhodou; - zvláštní odborná způsobilost podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., v platném znění výhodou. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul; - datum a místo narození, státní příslušnost; - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; - místo trvalého pobytu; - datum a podpis; - kontaktní spojení. K přihlášce připojte tyto doklady: - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (originál, nebo ověřená kopie); - případné další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti; - osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění a čestné prohlášení dle ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) tohoto zákona (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971); - stručný motivační dopis. Předpokládaný termín nástupu: ihned, následně dohodou. Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 11. Lhůta pro doručení přihlášek: do 18.10.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - VEDOUCÍ OE - NEOTVÍRAT". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 18.10.2024 do 11:00 hodin. Zaměstnanecké výhody : 25 dní dovolené, stravenky, sick days, penzijní připojištění, Cafeteria Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ladislav Balatý (ladislav.balaty@steti.cz) Václava Tlustá (vaclava.tlusta@steti.cz, tel : 416 859 358) Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.
Město Štětí
Mgr. Pavla Lípová, tel.:416 859 325, 732 931 767Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc |
Stručná náplň pozice: -sociální práce zaměřená na jednotlivce, rodiny a skupiny se zvýšeným rizikem sociálního vyloučení nebo výskytem problémů v osobním nebo sociálním vývoji; -provádění komplexního sociálního šetření ve vyloučených lokalitách nebo obdobně ohroženém prostředí, jeho odborná analýza, poskytování odborného sociálního poradenství a tvorba individuálních plánů v jeho rámci; -depistážní činnost. Požadavky: -vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání; -odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, v platném znění; -zvláštní odborná způsobilost výhodou, v případě, že ji uchazeč nemá, vztahuje se na něj povinnost do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru zkoušku podle vyhlášky č. 512/2002 Sb. o zvláštní odborné způsobilosti, pro správní činnosti v sociálních službách, složit; -řidičské oprávnění skupiny "B"; -praxe ve veřejné správě výhodou; -praxe v terénní práci v sociálně vyloučených lokalitách výhodou; -organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, schopnost práce v kolektivu, vysoké pracovní nasazení; -dobrá znalost práce na PC. K přihlášce připojte tyto doklady: -ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; -životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, nebo ověřená kopie); -případné další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti. Předpokládaný termín nástupu: ihned, případně dohodou Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu určitou Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 11. Výše nástupního platu záleží na délce praxe. Plat se po zkušební době zvyšuje o osobní příplatek. Přihlášku s uvedenými doklady zašlete doporučeně do 23.10.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "NEOTVÍRAT - VŘ - SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK- DU ". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 23.10.2024 do 13:00. Bližší informace k pracovní pozici: Mgr. Pavla Lípová (pavla.lipova@steti.cz; tel:732 931 767). Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.11.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU