Generální štáb Armády ČR

Oficiální název: Ministerstvo obrany

IČ: 60162694
DIČ: CZ60162694
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: hjyaavk

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Mgr. Jana Růžičková - ředitelka

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-703881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
2030-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
32037-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
404881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
123-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 20.12.2013
0710
107-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 08.02.2014
0710
32037-1706881/0710
DPH účet, zveřejněn 08.02.2014
0710
145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 15.05.2015
0710
107-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 15.05.2015
0710
19-145830881/0710
DPH účet, zveřejněn 04.06.2015
0710
20124-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.06.2016
0710
107-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-6304881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-22232881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
107-26030881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
19-2346881/0710
DPH účet, zveřejněn 11.03.2017
0710
19-404881/0710
DPH účet, zveřejněn 24.03.2017
0710
více bankovních účtů

Související firmy

Ústředí
Ministerstvo obrany - Tychonova 221/1, Hradčany, Praha
Nejbližší pobočky
Krajské vojenské velitelství hlavní město Praha - náměstí Svobody 471/4, Bubeneč, Praha408 m
Ministerstvo obrany - Hradní stráž - Loretánská 181/4, Hradčany, Praha1,21 km
Krajské vojenské velitelství Praha - Středočeský kraj - U Sluncové 395/4, Karlín, Praha5,23 km

Činnosti firmy

  • generální štáb

Volná pracovní místa

Mzdový/á účetní
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23

Jana Kaftanová
e-mail: Jana.Kaftanova@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2025
Mzdové rozpětí:od 33 280 Kč/měsíc do 41 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Jana Kaftanová, e-mail: Jana.Kaftanova@mo.gov.cz - pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností následného prodloužení na dobu neurčitou - platový tarif dle zápočtu odborné praxe + příplatky - nástup dohodou Příspěvky na produkty spoření na stáří, příspěvky na stravování

provozář
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany, Vojenské zařízení

Rekrutační středisko Čechy, tel.:800154445
e-mail: kariera.praha@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 37 660 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Provádí příjem, uložení a výdej všech součastek naturálního odívání podle platných norem a předpisů, podílí se na provedení průběžných inventarizací obhospodařovaného materiálu. Zajišťuje provoz svěřeného pracoviště a plní veškeré úkony spojené výdejem a doplnění materiálu do norem u zákazníků formou objednávek. Vyřizuje případné reklamace vadných součástek v souladu s platným reklamačním řádem stanoveným v odborných předpisech a nařízeních. příspěvek na stravování ve výši 150,- (stravenka), benefity podle Kolektivní smlouvy, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů

Odborní účetní všeobecní (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23

Ing. Petr Pálek, tel.:724 850 611
e-mail: palekp@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt - Pálek Petr Ing., tel.: 724 850 611, e-mail: palekp@army.cz Pracoviště se nachází v objektu s režimovým vstupem - cizí státní příslušníky možno zaměstnat jen ze zemí sdružených v EU a NATO. zam. výhoda : 25 dnů dovolené, příspěvky z fondu FKSP vč. stravování (v budově), indispoziční volno

administrativní a spisový pracovník
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 080 Kč/měsíc do 34 960 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra.Dvorakova1@mo.gov.c 973206240, 702000706 Pondělí až pátek od 7:00 do 14:00 Požadujeme: - střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office); - znalost práce v systému ESSS Defence výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace; - trestní bezúhonnost (pro získání osvědčení NBÚ "Důvěrné"). Nabízíme: - platová třída 7; - místo výkonu práce na adrese Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - příjemné pracovní prostředí; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příspěvky FKSP; - příspěvek na stravování; - ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní náplň: Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Požadujeme: - střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office); - znalost práce v systému ESSS Defence výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace; - trestní bezúhonnost (pro získání osvědčení NBÚ "Důvěrné"). Nabízíme: - platová třída 7; - místo výkonu práce na adrese Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - příjemné pracovní prostředí; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příspěvky FKSP; - příspěvek na stravování; - ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní náplň: Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Evidování, zakládání a skartaci dokumentů. Podklady o nevyřízených spisech i spisech v el. podobě u AHNM v regionu Praha. Metodickou pomoc zaměstnancům AHNM - region Praha v oblasti ESSS. Nástup možný dle domluvy. Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení

ředitel odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 41 810 Kč/měsíc do 63 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Pružná pracovní doba. Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - zkušenosti s vedením pracovního týmu; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - znalost práce na PC; - trestní bezúhonnost (pro získání bezpečnostní prověrky NBÚ "Důvěrné"); - výborné komunikační a organizační schopnoti; - řidičské oprávnění sk. "B". Nabízíme: - pracovní poměr s šestiměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou, pracovní poměr založen jmenováním; - platová třída 13; - odpovídající osobní ohodnocení; - kancelář v centru Prahy; - 25 dnů dovolené; - 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování (stravenky); - FKSP příspěvky; - vzdělávací kurzy a školení; - možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany. Pracovní činnost: Koordinace a plánování nových investičních akcí nemovité infrastruktury za využití komerčního SW a pravidelných jednání s MC1 jednotlivých výdajových bloků. Komplexní řízení činnosti podřízených součástí v rozsahu jejich působnosti. Koordinace činností s OOÚZSOD a podřízených složek. Kontrola podkladů pro vyhlášení jednotlivých výzev týkajících se ověřovacích průzkumů prostřednictvím DNS. Koordinace činností při využití externích kontrolních subjektů a dílčích profesantů. Kontrola podkladů pro vyhlášení jednotlivých výzev týkajících se kontroly odevzdaných projektových dokumentací. Kontrola zadávacích řízení realizovaných prostřednictvím OPNI AHNM. Výkon činností související s využitím metody BIM. Spolupráce s jednotlivými odbory AHNM. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte na e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz. Nástup možný dle dohody. Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706 Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

Provozní elektrikář skupiny údržby a provozu správy PS 0018 Praha 6 oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 22 750 Kč/měsíc do 35 690 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vyučení v oboru elektro nebo středoškolské vzdělání elektrotechnického směru s maturitou - platné oprávnění k práci dle Vyhlášky č. 194/2022 Sb.; - zdravotní způsobilost; - Výpis z rejstříku trestů. Nabízíme: - platová třída 6; - místo výkonu práce Praha; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: Opravy elektrických instalací a elektrických zařízení obráběcích a tvářecích strojů formou výměny nebo přímé opravy poškozených elektrických zařízení včetně odzkoušení jejich funkce. Instalace nových rozvodů el. energie v objektech. Instalace nových a opravy poškozených bleskových soustav včetně měření zemních odporů a vodivosti půdy pro instalaci zemničů. Provádí veškerou údržbu zařízení sloužícího k výrobě, přeměně a rozvodu el. energie a ve své práci se řídí pokyny energetika PS. Provádí údržbu a opravy venkovního osvětlení, veškeré práce provádí tak, aby vyhovovaly všem bezpečnostním předpisům a normám ESČ. Samostatné provádění pravidelných revizí el. ručního nářadí el. strojů a prodlužovacích šňůr dle příslušné ČSN. Samostatně provádí pravidelné kontroly EZS a EPS, včetně vedení záznamu o kontrolách a vedení dokumentace, provádění kontrol a zkoušek, hlídání čtvrthodinového maxima, dieselagregátů, výtahů, včetně zápisu do revizních knih a také dokumentace. Provádění preventivních prohlídek el. rozvaděčů a el. rozvodů ve svěřeném objektu, provádění běžné údržby el. zařízení. Dle platného osvědčení vykonává též podle platných předpisů o odborné způsobilosti v elektrotechnice práce s elektrickými spotřebiči i pevně zabudovanými a samostatné činnosti na el. zařízeních do 1000 V střídavého a 1500 V stejnosměrného el. proudu. Vykonává také veškeré ostatní práce spojené s běžnou údržbou nemovité infrastruktury, které nevyžadují zvláštní oprávnění, proškolení či kvalifikaci. Vede skladové hospodářství (LJ, provádí invent. činnost s tím spojenou). Při výkonu své pracovní činnosti provádí výškové práce. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz. Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, tel. 973 206 240, 702 000 706 V případě zaslání Vašich osobních údajů na uvedené kontakty dáváte souhlas s jejich zpracováváním členy výběrové komise. Možnost změny pracovní poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

Referent majetkové správy skupiny správy nemovitého majetku Praha oddělení územní správy nemovitého majetku Praha odboru správy nemovitého majetku Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod
e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 790 Kč/měsíc do 41 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 8.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání v oboru ekonomika, právo, účetnictví; - znalost práce na PC; - trestní bezúhonnost; - výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, systematičnost, týmová spolupráce, ochota sebevzdělávání. Nabízíme: - platová třída 10; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha; - příjemné pracovní prostředí; - 25 dnů dovolené; - 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - ubytování v gesci Ministerstva obrany; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní náplň: -Zpracovává návrhy smluvních vztahů jejichž předmětem je nakládání s nevlastním nemovitým majetkem a odpovídá za jejich finanční zabezpečení. - Samostatně vytváří informační systém agendy týkající se evidence a finančního zabezpečení smluvních vztahů. - Provádí průběžnou kontrolu aktuálnosti údajů uváděných ve smluvních vztazích z hlediska úplnosti a správnosti údajů o majetku, evidovaném v katastru nemovitostí včetně kontroly údajů o smluvních stranách z veřejně dostupných rejstříků. - Zajišťuje majetkoprávní uspořádání nemovitostí. - Podílí se na inventarizaci nemovitých věcí v příslušnosti hospodaření MO ČR na teritoriu oddělení. - Zpracovává podklady pro plánování finančních prostředků na výdaje spojené se správou nemovitého majetku. Nástup možný dle dohody. zam. výhody - možnost změny pracovní poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

MSV 2025

07.10.2025 - 10.10.2025
stánek PAV P / 064
MSV 2025
IDET 2025

28.05.2025 - 30.05.2025
stánek VP K / 001
IDET 2025
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2024

08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV P / 009
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2024
Motosalon 2024
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 206
Motosalon 2024
MSV 2023
Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV P / 009A
MSV 2023
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
IDET 2021
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV P / 001, VP K / 001
IDET 2021
MSV 2019
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 046
MSV 2019
IDET 2019
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
29.05.2019 - 31.05.2019
stánek PAV P / 001, VP K / 001
IDET 2019
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
FOR INDUSTRY 2018
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D06
FOR INDUSTRY 2018
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek VP K / 011
MSV 2017
IDET 2017
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
31.05.2017 - 02.06.2017
stánek PAV P / 001, VP K / 001
IDET 2017
Motosalon 2017
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení (Praha)
02.03.2017 - 05.03.2017
stánek PAV 5 / 526
Motosalon 2017
více prezentací

Přehled škol a školských zařízení

IZOZařízeníKapacita
250000016Střední škola-2
250000059Vyšší odborná škola-3
181050048Domov mládeže-1
OborFormaDélkaKapacita
23-41-M/01 - StrojírenstvíDenní forma vzděl.čtyři0
26-41-M/01 - ElektrotechnikaDenní forma vzděl.čtyři0
64-41-L/51 - PodnikáníDálková forma vzděl.tři0
78-42-M/07 - Vojenské lyceumDenní forma vzděl.čtyři0
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchDálková forma vzděl.tři0
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchKombinovaná forma vzděl.tři0
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchDenní forma vzděl.tři0

Zdroj: MŠMT

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Mobilita na Univerzitě obrany v Brně
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finálně uzavřen
Kasárna Šumavská, budova č. 3, Brno, opatření ke snížení energetické náročnosti
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 Praha, budova AHNM Sobotecká
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Dětská skupina MO v posádce Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha I
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Bechyně
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Tábor
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
UV955/2016, Brno, Šumavská, budova č. 5
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 Liberec - přestavba kuchyňského bloku na Pracoviště sportovní fyzioterapie
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Hradec Králové, nový areál Fakulty vojenského zdravotnictví UO, budova kateder
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Moderní formy výuky na vojenské škole
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha II
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Hranice
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
MO - Dětská skupina Ptáčata Stará Boleslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Bechyně
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha - Veleslavín 1
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Tábor
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
Stará Boleslav - dětská skupina Ministerstva obrany
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
MO - dětská skupina Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Brána do Evropy
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.07.2015Projekt dokončen
Vojenský areál Týniště nad Orlicí - plynofikace a decentralizace zdrojů tepla a zateplení budov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
Vyškov - realizace energetických úspor objektů č. 243 a č. 255
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
Optimalizace systému boje s korupcí v rezortu Ministerstva obrany
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2014Projekt dokončen
Strakonice - zateplení budov č. 006 a 007
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.12.2013Projekt dokončen
UO - Materiálové a technologické inženýrství
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
Úspory energií na objektech VUSS Pardubice - Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.12.2013Projekt dokončen
Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
Virtuální studovna
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2012Projekt dokončen
Začleňování válečných veteránů do civilního života s důrazem na uplatnění na trhu práce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.08.2011Projekt dokončen
Infrastruktura pro výuku spojenou s výzkumem ve strojních oborech studijního programu Vojenské technologie
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
Efektivní vnitřní kontrola v rezortu Ministerstva obrany
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2011Projekt dokončen
Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010Projekt dokončen
Vodní nádrž Květná
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
Inovace studijního programu Vojenské technologie
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Generální štáb Armády ČR


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.