ZŠ A MŠ Dlouhý Most
Oficiální název: Základní škola a Mateřská škola Dlouhý Most, okres Liberec, příspěvková organizace
IČ: 72742836
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: 29emcqt
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: 29emcqt

Kontakty
- 485 149 005 - vedení školy
 - 736 754 607 - vedení školy
 - 736 472 839 - MŠ
 - skola@zsdlouhymost.cz
 - skolka@zsdlouhymost.cz
 
Kontaktní osoby
- Mgr. Linda Sedláková - ředitelka
 
Webové prezentace
Činnosti firmy
- základní škola (1. - 5. třída)
 
- mateřská škola
 
Přehled škol a školských zařízení
| IZO | Zařízení | Kapacita | 
|---|---|---|
| 116400030 | Mateřská škola | 53 | 
| 102217971 | Základní škola | 60 | 
| 116400048 | Školní družina | 30 | 
| 116400056 | Školní jídelna | 113 | 
| Obor | Forma | Délka | Kapacita | 
|---|---|---|---|
| 79-01-C/01 - Základní škola | Denní forma vzděl. | devět | 60 | 
Zdroj: MŠMT
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Šablony III - ZŠ a MŠ Dlouhý Most
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt finálně uzavřen
Šablony II - ZŠ a MŠ Dlouhý Most
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Šablony I - ZŠ a MŠ Dlouhý Most
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
Výzva č. 56 - ZŠ a MŠ Dlouhý Most
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.07.2015Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.07.2015Projekt dokončen
EU peníze školám
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU



                              

