VVUÚ a.s.
Kontakty
- 596 252 111
- 596 252 265 - asistentka ředitele
- 596 252 300 - asistentka ředitele
- 596 252 215 - výrobní ředitel
- vvuu@vvuu.cz
- obchod@vvuu.cz
Provozní doba
| Pondělí | 07:00-15:00 | |
| Úterý | 07:00-15:00 | |
| Středa | 07:00-15:00 | |
| Čtvrtek | 07:00-15:00 | Zavřeno |
| Pátek | 07:00-15:00 | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Libor Štroch, Ph.D. - ředitel
- Romana Kubíková - asistentka asistentka ředitele
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
35-7193250277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
35-7192360247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
86-5276490277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
35-7192400237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
43-7681190277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
373838543/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
35-3936400267/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
5601761/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
Činnosti firmy
- zkušebna
- důlní výztuže, stroje
- vzduchotechnika
- technická akustika
- hořlavost
- výbušnost prachu a plynů
- přístroje pro detekci plynů
- pneumatické nářadí
- lana a prostředky pro osobní zabezpečení
- výbušniny
Volná pracovní místa
VVUÚ, a.s.
Mgr. Pavel Řehánek, tel.:727 881 028e-mail: zdrazilova@rsbp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 17. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Kontakt telefonicky, e-mailem. Koho hledáme? Hledáme pečlivou a analyticky smýšlející osobnost, která se orientuje v účetních a daňových předpisech a zvládne komplexní ekonomickou agendu. Pokud vás baví čísla, detailní práce a komunikace s partnery, rádi vás poznáme. Co vás u nás čeká? - Zpracování a kontrola účetních dokladů. - Zpracování daňového přiznání k DPH, Kontrolního hlášení, Souhrnného hlášení, Intrastatu. - Zpracování cestovních příkazů. - Aplikace aktuálních účetních a daňových předpisů. - Příprava podkladů pro daň z příjmů právnických osob. - Komunikace s bankami, auditory a úřady. - Tvorba rozpočtů a sledování jejich plnění, příprava ekonomických zpráv pro vedení. - Příprava ročních plánů a jejich vyhodnocování. - Podpora vedoucí ekonomického oddělení při projektech (audity, nastavení procesů). - Zpracování statistických a účetních výkazů. Co potřebujete, abyste uspěl/a? - Vzdělání ekonomického směru. - Znalost účetních a daňových předpisů. - Praxi na obdobné pozici. - Pokročilou práci s MS Excel a ERP systémy. - Analytické myšlení, pečlivost a orientaci na detail. Co vám nabízíme? - Přímý vliv na ekonomické procesy firmy. - Otevřenost novým nápadům a prostor pro vlastní iniciativu. - Kolektiv, který si zakládá na spolupráci a smysluplné práci. - Důvěru, samostatnost a možnost růstu. - Flexibilní pracovní dobu, protože víme, že život není jen práce. - Možnost zkráceného úvazku. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, závodní stravování.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 25.07.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.01.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





