VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY jednatelství Havlíčkův Brod
Havlíčkův Brod
580 01 Havlíčkův Brod 1
Oficiální název: Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
DIČ: CZ47114975
Právní forma: Zdravotní pojišťovna
Datová schránka: p3aaext
Kontakty
- 560 590 080
- 222 929 199
- 844 888 888
- posta-brn@vozp.cz
- info@vozp.cz
Provozní doba
ÚT Zavřeno
PÁ 08:00-12:00 13:00-14:00 hod.
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY ústředí Praha - Drahobejlova 1404/4, Libeň, Praha (Ústředí)
Jihlava - Křížová 111/2, Jihlava (Pobočka)
Třebíč - Karlovo nám. 146/9a, Vnitřní Město, Třebíč (Pobočka)
Pardubice - Sladkovského 2016, Zelené Předměstí, Pardubice (Pobočka)
Činnosti firmy
- zdravotní pojišťovna
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-038883 | Z2018-038883 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Rámcová dohoda na komplexní zajištění tiskových služeb a správa tiskových zařízení pro VoZP ČR
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-007190 | Dodávky | 13 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místa plnění: • sídlo Zadavatele, • pobočky VoZP ČR, • jednatelství VoZP ČR.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je komplexní zajištění tiskových služeb včetně správy zařízení. Vybraný dodavatel bude zajišťovat: • Pronájem 143 kusů tiskových zařízení (dále také „zařízení“) • Opravy tiskových zařízení v pronájmu s pevně definovaným SLA • Doplňování spotřebního materiálu k instalovaným tiskárnám tak, aby byla zajištěna jejich kontinuální činnost.
Výroba, personalizace a rozeslání plastových Evropských průkazů zdravotního
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-025457 | Sluzby | 3 750 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je výroba (plastový průkaz bez čipu), personalizace a distribuce (včetně poštovného) Evropských průkazů zdravotního pojištění EHIC pojištěncům VoZP ČR, včetně tisku průvodního dopisu, párování a obálky, a to v množství do 250 000 kusů v průběhu roku 2019 a 2020.
Licence pro kapacitní zálohování IBM Spectrum
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-022463 | Dodavky | 2 900 000,00 Kč |
Pro zajištění zálohování veškerých dat VoZP (produkčních dat, dat podpůrných a kancelářských aplikací, systémových dat a parametrů), zachování homogenity a dosažení licenční čistoty zálohovacího SW IBM Spectrum Protect, je potřeba dodávky SW licencí pro kapacitní zálohování IBM Spectrum včetně podpory na 2. a 3. rok. Požaduje se změna licenčního modelu od licencování dle PVU na licencování podle kapacity dat za předpokladu snížení objemu ukládaných dat, dostupnosti komponent pro zálohy dle prost
Regulace pro ambulantní péče
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-022455 | Dodavky | neuvedeno |
Modul musí zajistit výpočet vypořádání (tj. vyrovnání úhrad poskytovatelům zdravotní péče) a výpočet regulačních omezení těchto úhrad pro praktické lékaře, ambulantní lékaře, gynekology a další ambulantní odbornosti (interní obory, genetika, chirurgie a další). Základní popis výpočtů regulací a vypořádání je obsažen ve Vyhlášce o stanovení hodnot bodu, výše úhrad hrazených služeb a regulačních omezení Ministerstva zdravotnictví 353/2017 Sb., (dále jen Úhradová vyhláška).
Implementace Centrální elektronické podatelny (CEP)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-017153 | Sluzby | 2 900 000,00 Kč |
Cílem tohoto projektu je zajistit automatizovaný a optimalizovaný chod Centrální elektronické podatelny (CEP) a Klientských pracovišť (KP), včetně implementace OCR digitalizační linky pro elektronické vytěžování nejčetnějších formulářů pro výběr pojistného, tj. PPZ, HOZ, Přehled OSVČ, ELP a ELZ (5D formuláře). Implementací workflow nad stávajícím DMS bude realizován vstup všech typů dokumentů jak z Klientských pracovišť (KP), tak i z Centrální elektronické podatelny (CEP) v Olomouci, jejich roztřídění na formuláře a nestrukturované dokumenty, jejich naskenování, indexace (pro nestrukturované dokumenty), OCR automatizované vytěžování (v případě formulářů), ale nabízené řešení umožní i inteligentní manuální pořízení DV (datové věty v případě formulářů) nebo změnu stavu v core systému na základě došlého
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
17315383/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
2011706091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011407091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010404091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011503091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010308091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010607091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010500091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010201091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011802091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011300091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010703091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011909091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010906091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2012100091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011108091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011204091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010105091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2010009091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2011001091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 | |
2012004091/0710 Zveřejněn 08.09.2016 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Festival tance, sportu a zábavy
24.11.2023 - 26.11.2023
stánek PAV F / 009