3

VINAŘSKÝ FOND

Žerotínovo náměstí 449/3
Veveří
Brno
602 00 Brno 2
bývalá restaurace Zemský dům - v pořadí 4. dveře od vchodu do budovy JMK

Oficiální název: Vinařský fond

IČ: 71233717
DIČ: CZ71233717
Právní forma: Fond (ze zákona)
Datová schránka: 6tnj224
odeslat poptávku

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Mgr. Zbyněk Vičar - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

  • vinařský fond
  • provádí
  • propagace vín z Moravy a Čech a vinařské turistiky
  • poskytování
  • informace o vinařství
    vydává
  • publikace a časopisy o víně

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2018-039026Z2018-039026www.e-zakazky.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

Služby v oblasti řízení vztahů s veřejností (Public Relations) Vinařského fondu pro období 1.3.2024 – 28.2.2026

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-058600Služby4 400 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky jsou zejména níže uvedené služby: 9. Návrh dalších doporučených PR aktivit a témat, které by měl VF v příštích letech realizovat 10. Obecná tvorba obsahu, zejména v textové formě. 11. Návrh systému krizové komunikace 12. Garantovaný rozsah a výsledky PR prací na období jednoho roku. Bližší specifikace je uvedena v bodě č. 4, tj. Technické podmínky této zadávací dokumentace. 1. Konzultační, poradenská a realizační činnost v oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast PR 2. Konzultace v otázkách strategického rozvoje značky Vína z Moravy vína z Čech (dále jen „VMVČ“) a agenturní činnosti zaměřená na segment novinářů a veřejných mediálních prostředků s cílem vzdělávat o našich vínech a budovat jejich pozitivní obraz v mediálním prostoru 3. Mediální aktivity v otázkách monitoringu mediálního pokrytí v rámci segmentu vín s důrazem na tuzemská vína, předkládání denních reportů a průběžných zpráv zaměřených na tento trh 4. Příprava a realizace PR koncepce značky VMVČ v rámci mediálních aktivit a mediálního prostoru (on-line/off-line) 5. Vypracování a průběžné předkládání rozpočtů marketingových aktivit zaměřených na segment novinářů 6. Příprava návrhu aktivit v oblasti „interní komunikace“ zaměřené na segment vinařů s cílem průběžně informovat o aktivitách Vinařského fondu 7. Návrh Media Listu pro kontinuální komunikaci značky VMVČ v rámci PR kampaní včetně definování stěžejních médií pro komunikaci a výběru zásadních novinářů píšících o našich vín

Komunikační kampaň na podporu Vína z Moravy, vína z Čech pro období 2022 - 2025 v oblasti služby strategické a kreativní agentury

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-022897Služby42 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Konzultační, poradenská a realizační činnost v oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast strategického a kreativního vývoje včetně realizačních aktivit. Zadavatel upozorňuje, že se jedná o předběžnou tržní konzultaci.

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

VINAŘSKÝ FOND


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.