Vila na Landeku s.r.o.
Oficiální název: Vila na Landeku s.r.o.
DIČ: CZ14256444
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: jd6et3j
Kontakty
- 608 427 458
- 602 738 237
- info@vilanalandeku.cz
Kontaktní osoby
- Barbora Fryčková
- Veronika Górecká - jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2202124182/2010 DPH účet, zveřejněn 22.04.2022 | ![]() |
2202124190/2010 DPH účet, zveřejněn 22.04.2022 | ![]() |
Činnosti firmy
- vila
- dvou-čtyřlůžkové pokoje
- čtyřlůžkové apartmány
- svatby
- oslavy
- privátní wellness
Volná pracovní místa
Vila na Landeku s.r.o.
Bc. Veronika Górecká, tel.:602 738 237e-mail: info@vilanalandeku.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Pokud tě naše pracovní nabídka oslovila, pošli svůj životopis. Nastoupit můžeš co nejdříve. Kdo jsme? Vila na Landeku - stylový boutique penzion s prvorepublikovým šarmem a krásným parkem. Od roku 2018 se specializujeme na pořádání svateb a eventů. Nyní hledáme energického provozního manažera, který se s nadšením zapojí do organizace a provozu! Co tě čeká? -Vedení denního provozu penzionu - práce se systémem Previo, Booking, Airbnb, Amazing Places -Správa ubytování - příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy, kontrola kvality služeb -Organizace soukromých a firemních eventů (především svateb) od plánování po realizaci -Rozjezd a organizace kulturních akcí pro veřejnost -Zajišťování personálu na eventy -Komunikace s klienty - emaily, telefonáty, osobní schůzky -Marketingová propagace vily na sociálních sítích -Tvorba textů a obsahu pro různé účely - emaily, žádosti o dotace na akce, manuály Co od tebe požadujeme? -Energii a tah na bránu -Schopnost dotahovat úkoly od A do Z -Klidnou hlavu při řešení problémů a nenadálých situací -Výborné komunikační schopnosti -Skvělé organizační dovednosti -Ochotu být na příjmu i mimo běžnou pracovní dobu kvůli komunikaci s hosty -Častou práci o víkendu (svatby, akce), volno během týdne -Vynikající time management a schopnost koordinace více projektů současně -Pečlivost, důslednost, kreativitu -Dobré estetické cítění a smysl pro detail (zkušenost s floristikou výhodou) -Řidičský průkaz sk. B + vlastní auto -Angličtinu na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročilá a vyšší), další jazyky (polština, němčina, ruština) výhodou -Dobrou uživatelskou znalost Microsoft Word, Excel, Google Calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook Co ti za to můžeme nabídnout? -Budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu -Dobře finančně ohodnocenou práci s provizním podílem na výdělcích -Časovou flexibilitu - pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe podle chodu provozu -Zajímavou a pestrou práci s možností seberealizace -Příležitost realizovat své nápady -Setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí -Firemní benefity - telefon s tarifem, notebook, vzdělávací kurzy, školení -Možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy Co bychom uvítali? -Dobrý vztah k malým dětem -Zkušenosti s pořádáním kulturních či jiných akcí -Zkušenost s vedením a prací s lidmi -Zkušenosti s prací v hotelnictví -Copywriting -Marketingové znalosti a dovednosti -Vztah k dekoracím, designu a floristice Zaměstnanecké výhody: bonusy/prémie, provize z prodeje, firemní telefon s tarifem, firemní notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova
Zdroj: Úřad práce