2

VILA NA LANDEKU s.r.o.

Na Landeku 264
Petřkovice
Ostrava
725 29 Ostrava 29

Oficiální název: Vila na Landeku s.r.o.

IČ: 14256444
DIČ: CZ14256444
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: jd6et3j
odeslat poptávku

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Barbora Fryčková
  • Veronika Górecká - jednatelka

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

2202124182/2010
DPH účet, zveřejněn 22.04.2022
2010
2202124190/2010
DPH účet, zveřejněn 22.04.2022
2010

Činnosti firmy

    vila
  • dvou-čtyřlůžkové pokoje
  • čtyřlůžkové apartmány
  • svatby
  • oslavy
  • privátní wellness

Volná pracovní místa

Provozní manager / managerka na Vilu na Landeku
Pracoviště a kontakty

Vila na Landeku s.r.o.

Bc. Veronika Górecká, tel.:602 738 237
e-mail: info@vilanalandeku.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2023
Mzdové rozpětí:od 29 000 Kč/měsíc do 39 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: info@vilanalandeku.cz Hledáme nového energického PROVOZNÍHO MANAGERA Kdo jsme? Prvorepubliková Vila na Landeku funguje od roku 2018 jako stylový *** penzion s hlavním zaměřením na pořádání svateb. Pojď se podílet na provozu ubytování a organizaci zajímavých eventů. Co tě čeká? - vedení denního provozu penzionu - práce se systémem previo, booking.com, airbnb, amazing places - správa ubytování - příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy - kontrola a zodpovědnost za kvalitu nabízených služeb - příprava a organizace soukromých a firemních eventů během roku (především svateb), kompletní organizace - rozjezd kulturních akcí pro veřejnost - zajišťování personálu na eventy - emailová a telefonická komunikace a osobní schůzky se zákazníky - marketingová propagace vily na sociálních sítích - tvorba textů a obsahu pro různé účely - emaily, žádosti o dotace na akce, manuály Co od tebe požadujeme? - energičnost, "tah na bránu" - dokončování věcí, zpracování úkolu jako celku od A do 7 - schopnost hledat řešení problémů a nenadálých situací s klidnou hlavou - výborné komunikační schopnosti - skvělé organizační dovednosti - být na "příjmu" mimo běžnou pracovní dobu pro komunikaci s ubytovanými hosty - často práce o víkendu (svatby, akce) a volno během týdne - vynikající time a projektový management, včetně schopnosti orientace ve vícero projektech současně - zkušenost s tvorbou marketingového obsahu - pečlivost a důslednost - nápady a kreativitu - dobré estetické cítění a smysl pro detail, zkušenost s floristikou výhodou - silné písemné a verbální komunikační dovednosti - vlastní auto a řidičský průkaz typu B - angličtina na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročily a vyšší úrovně ) - další jazyky Polština, Němčina, Ruština výhodou - dobrá uživatelská znalost Microsoft Word + Excel, Google calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook Co ti za to můžeme nabídnout? - budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu - dobře finančně ohodnocená práce s provizním podílením na výdělcích - časová flexibilita. Pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe podle chodu provozu - čeká tě zajímavá práce s možností seberealizace - práce bude velmi pestrá a kreativní, rozhodně ne nudná - získáš zajímavá zkušeností a přičichneš ke všem činnostem souvisejícím s provozem, budováním, plánovaním a organizováním - dostaneš příležitosti ukázat co v tobě je a realizovat své nápady - setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí - další benefity: telefon s tarifem, firemní notebook, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy Co bychom uvítali? - dobrý vztah k malým dětem - zkušenosti s pořádáním kulturních, či jiných akcí - zkušenost s vedením a prací s lidmi - zkušenosti s prací v hotelnictví - copywrtiting - marketingové znalosti a dovednosti - vztah k dekoracím, designu a floristice Zaměstnanecké výhody: bonusy/prémie, provize z prodeje, firemní telefon s tarifem, firemní notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova Pokud tě naše pracovní nabídka oslovila, pak nám pošli svůj životopis, nastoupit můžeš co nejdříve.

Hospodyně, pokojská, uklízečka - DPP
Pracoviště a kontakty

Vila na Landeku s.r.o.

Anna Kempa, tel.:608 427 458
e-mail: info@vilanalandeku.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Dohoda o provedení práce
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2023
Mzdové rozpětí:od 150 Kč/hod.
Poznámka k volnému místu

1. kontakt telefonicky, e-mailem, osobně po domluvě. Tel.: 608 427 458, e-mail: info@vilanalandeku.cz Možnost práce v ranních hodinách v blízkosti centra Ostravy v příjemném prostředí Vily na Landeku, příprava snídaní a úklid prostor a pokojů. Směny dle domluvy. Nástup okamžitě.

Zdroj: Úřad práce

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

VILA NA LANDEKU s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.