VELETRHY BRNO, a.s.

Výstaviště 405/1
Pisárky
Brno
603 00 Brno 3

Oficiální název: Veletrhy Brno, a.s.

IČ: 25582518
DIČ: CZ25582518
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 77ccidw

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Mgr. Jan Kubata - generální ředitel
  • Monika Vach - asistentka

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

CZ6008000000000003457292
DPH účet, zveřejněn 09.04.2013
0800
4750432011/2700
DPH účet, zveřejněn 09.04.2013
2700
3457022/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
3401803/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
CZ4908000000000003457102
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
CZ0527000000004750439002
DPH účet, zveřejněn 02.05.2013
2700
CZ2827000000004750432089
DPH účet, zveřejněn 02.05.2013
2700
CZ2627000000004750432222
DPH účet, zveřejněn 02.05.2013
2700
CZ9103001712800003401803
DPH účet, zveřejněn 11.07.2013
0300
CZ1103001880310003401803
DPH účet, zveřejněn 11.07.2013
0300
více bankovních účtů

Činnosti firmy

    pořádání
  • veletrhy
  • výstavy
  • provádí
  • veletržní služby

Volná pracovní místa

Specialista provozu sítě a telekomunikací (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Veletrhy Brno, a.s.

Dorota Belatková, tel.:+420 775 235 188
e-mail: dbelatkova@bvv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc do 42 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Do naše rozpočtového týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni. Člověka, který má vše rád spočítané! Má pozitivní přístup k práci a samostatný přístup k řešení úkolů, je pro něj samozřejmostí. NÁPLŇ PRÁCE: Co budete mít na starosti? Technickou podporu – zajištění bezproblémového chodu účastnických telefonních linek a internetových připojení pro naše nájemce a vystavovatele. Údržbu a správu – lokalizace a odstraňování poruch v hardwaru a kancelářské technice. Instalaci a konfiguraci – nastavení a údržba wifi sítí a datových propojení – udělejte nám prostor pro neomezené možnosti! Dokumentaci - Vedení operativně-technické dokumentace a správa ticketů v HELP DESKU. NABÍZÍME: Dynamickou a různorodou práci - budete se podílet na realizaci zajímavých projektů, působivých expozic a zážitků pro návštěvníkyMožnost profesního růstu a vzdělávání – budete mít možnost dalšího vzdělávání a rozvoje v oblasti veletržní technikyPříjemný tým, přátelskou atmosféru -podporující pracovní prostředí a možnost setkávat se se zajímavými lidmi z různých oborůFlexibilní pracovní doba (dle charakteru akcí) – organizace akcí může být časově náročnější, zároveň nabízí i období s volnějším režimemBalíček benefitů - 5 týdnů dovolené, 3 dny „Sick day“, odměny za pracovní výročí, příspěvek na penzijní připojištění 700 Kč, osobní konto zaměstnance ve výši 20.000,- Kč,firemních půjčky, firemní stravování s příspěvkem 90,- Kč/ den, zaměstnanecké volné vstupenky na akce pořádané zaměstnavatelem, zaměstnanecké firemní akce

Přípravář (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Veletrhy Brno, a.s.

Bc. Zuzana Studničková, DiS., tel.:725 999 582
e-mail: zstudnickova@bvv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Do naše rozpočtového týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni. Člověka, který má vše rád spočítané! Má pozitivní přístup k práci a samostatný přístup k řešení úkolů, je pro něj samozřejmostí. NÁPLŇ PRÁCE: o Zpracovávání nabídkových rozpočtů na expozice o Zpracovávání realizačních rozpočtu a dodatků na expozice o Úpravy ceníků a jejich aktualizace o Komunikace s obchodníky, architekty, produkčními, techniky a realizační firmou zpracování nabídkových a realizačních rozpočtů pro projektový tým meziveletržní pronájmy POŽADUJEME: o Min SŠ vzdělání technického charakteru o Znalost práce na PC: MS office, Internet o Čtení výkresů a orientace v nich o Technické myšlení, prostorová představivost o Schopnost samostatné, ale i teamové práce o Znalost zpracovávání materiálů dřevo kov plasty sklo o Základní znalost Angličtiny nebo Němčiny ( výhodou ) o Znalost výstavařiny, výstavářských systémů ( velkou výhodou! ) NABÍZÍME: o zázemí úspěšné a stabilní společnosti o možnost dalšího rozvoje a profesního růstu ve formě školení, rozvojových kurzů apod o nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (např. týden dovolené navíc, zdravotní dny, příspěvky na dovolenou, sportovní aktivity, další vzdělávání apod.) o přátelský tým - dobrou partu kolegů, kteří vás rádi podpoří a vše, co bude potřeba, vysvětlí o pružnou pracovní dobu Pokud hledáte příležitost, kde získáte praxi a prostor pro profesní rozvoj, ozvěte se nám! Cafeterie, závodní stravování, pružná pracovní doba, sick day,

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

FOR BIKES 2019
10. veletrh cyklistiky
29.03.2019 - 31.03.2019
FOR BIKES 2019
FOR ARCH 2018
29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
FOR ARCH 2018

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Systém profesního rozvoje zaměstnanců společnosti Veletrhy Brno, a.s.
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.12.2010Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

VELETRHY BRNO, a.s.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.