VELETRHY BRNO, a.s.
Oficiální název: Veletrhy Brno, a.s.
DIČ: CZ25582518
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 77ccidw
Kontakty
- 541 151 111 - spojovatelka
- info@bvv.cz
- mmiksova@bvv.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Jan Kubata - generální ředitel
- Monika Vach - asistentka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ6008000000000003457292 DPH účet, zveřejněn 09.04.2013 | ![]() |
4750432011/2700 DPH účet, zveřejněn 09.04.2013 | ![]() |
3457022/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
3401803/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ4908000000000003457102 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ0527000000004750439002 DPH účet, zveřejněn 02.05.2013 | ![]() |
CZ2827000000004750432089 DPH účet, zveřejněn 02.05.2013 | ![]() |
CZ2627000000004750432222 DPH účet, zveřejněn 02.05.2013 | ![]() |
CZ9103001712800003401803 DPH účet, zveřejněn 11.07.2013 | ![]() |
CZ1103001880310003401803 DPH účet, zveřejněn 11.07.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- pořádání
- veletrhy
- výstavy provádí
- veletržní služby
Volná pracovní místa
Veletrhy Brno, a.s.
Dorota Belatková, tel.:+420 775 235 188e-mail: dbelatkova@bvv.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 42 000 Kč/měsíc |
Do naše rozpočtového týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni. Člověka, který má vše rád spočítané! Má pozitivní přístup k práci a samostatný přístup k řešení úkolů, je pro něj samozřejmostí. NÁPLŇ PRÁCE: Co budete mít na starosti? Technickou podporu – zajištění bezproblémového chodu účastnických telefonních linek a internetových připojení pro naše nájemce a vystavovatele. Údržbu a správu – lokalizace a odstraňování poruch v hardwaru a kancelářské technice. Instalaci a konfiguraci – nastavení a údržba wifi sítí a datových propojení – udělejte nám prostor pro neomezené možnosti! Dokumentaci - Vedení operativně-technické dokumentace a správa ticketů v HELP DESKU. NABÍZÍME: Dynamickou a různorodou práci - budete se podílet na realizaci zajímavých projektů, působivých expozic a zážitků pro návštěvníkyMožnost profesního růstu a vzdělávání – budete mít možnost dalšího vzdělávání a rozvoje v oblasti veletržní technikyPříjemný tým, přátelskou atmosféru -podporující pracovní prostředí a možnost setkávat se se zajímavými lidmi z různých oborůFlexibilní pracovní doba (dle charakteru akcí) – organizace akcí může být časově náročnější, zároveň nabízí i období s volnějším režimemBalíček benefitů - 5 týdnů dovolené, 3 dny „Sick day“, odměny za pracovní výročí, příspěvek na penzijní připojištění 700 Kč, osobní konto zaměstnance ve výši 20.000,- Kč,firemních půjčky, firemní stravování s příspěvkem 90,- Kč/ den, zaměstnanecké volné vstupenky na akce pořádané zaměstnavatelem, zaměstnanecké firemní akce
Veletrhy Brno, a.s.
Bc. Zuzana Studničková, DiS., tel.:725 999 582e-mail: zstudnickova@bvv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc |
Do naše rozpočtového týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni. Člověka, který má vše rád spočítané! Má pozitivní přístup k práci a samostatný přístup k řešení úkolů, je pro něj samozřejmostí. NÁPLŇ PRÁCE: o Zpracovávání nabídkových rozpočtů na expozice o Zpracovávání realizačních rozpočtu a dodatků na expozice o Úpravy ceníků a jejich aktualizace o Komunikace s obchodníky, architekty, produkčními, techniky a realizační firmou zpracování nabídkových a realizačních rozpočtů pro projektový tým meziveletržní pronájmy POŽADUJEME: o Min SŠ vzdělání technického charakteru o Znalost práce na PC: MS office, Internet o Čtení výkresů a orientace v nich o Technické myšlení, prostorová představivost o Schopnost samostatné, ale i teamové práce o Znalost zpracovávání materiálů dřevo kov plasty sklo o Základní znalost Angličtiny nebo Němčiny ( výhodou ) o Znalost výstavařiny, výstavářských systémů ( velkou výhodou! ) NABÍZÍME: o zázemí úspěšné a stabilní společnosti o možnost dalšího rozvoje a profesního růstu ve formě školení, rozvojových kurzů apod o nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (např. týden dovolené navíc, zdravotní dny, příspěvky na dovolenou, sportovní aktivity, další vzdělávání apod.) o přátelský tým - dobrou partu kolegů, kteří vás rádi podpoří a vše, co bude potřeba, vysvětlí o pružnou pracovní dobu Pokud hledáte příležitost, kde získáte praxi a prostor pro profesní rozvoj, ozvěte se nám! Cafeterie, závodní stravování, pružná pracovní doba, sick day,
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
10. veletrh cyklistiky
29.03.2019 - 31.03.2019

29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.12.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU