Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových územní pracoviště České Budějovice
Oficiální název: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 8upftbv
Kontakty
- 387 724 111
- 387 724 251 - ředitel
- podatelna.ceskebudejovice@uzsvm.cz
- pavel.bednarik@uzsvm.cz
- podatelna@uzsvm.cz
Úřední hodiny
pokladna | ||
Pondělí | 08:00-09:30 | 13:00-15:00 |
Úterý | 09:00-10:00 | |
Středa | 08:00-10:00 | 13:00-15:00 |
Čtvrtek | 09:00-10:00 | 13:00-14:00 |
Pátek | 09:00-10:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
podatelna | ||
Pondělí | 07:30-16:00 | |
Úterý | 07:30-16:00 | |
Středa | 07:30-16:00 | |
Čtvrtek | 07:30-16:00 | |
Pátek | 07:30-15:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Pavel Bednařík - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových územní pracoviště Plzeň - Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, Plzeň117,15 kmÚřad pro zastupování státu ve věcech majetkových územní pracoviště Střední Čechy - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, Praha122,36 km
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových územní pracoviště Brno - Příkop 818/11, Zábrdovice, Brno157,32 km
Nejbližší odlouč. pracoviště
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových oddělení pracoviště Písek - Otakara Ševčíka 1943, Budějovické Předměstí, PísekÚřad pro zastupování státu ve věcech majetkových oddělení Prachatice - Hradební 435, Prachatice II, Prachatice
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odloučené pracoviště Jindřichův Hradec - Na Hradbách 43, Jindřichův Hradec I, Jindřichův Hradec
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odloučené pracoviště Pelhřimov - Pražská 127, Pelhřimov
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odloučené pracoviště Strakonice - Velké náměstí 216, Strakonice I, Strakonice
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odloučené pracoviště Tábor - Roháčova 2614, Tábor
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - Prokišova
Dipl. ek. Martina Hanibalováe-mail: martina.hanibalova@uzsvm.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Dodržování závazných postupů, metodik a interních předpisů Úřadu při zadávání zakázek malého rozsahu. Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru - praxe a dovednosti ze státní správy nebo územních samosprávních celků výhodou - ekonomické a právní povědomí - orientace v pasportizačních plánech objektů výhodou - znalost práce s PC (MS Office) - rychlé, věcné a konstruktivní jednání, samostatnost, schopnost kooperace, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnosti, loajalita, zodpovědnost, profesionální vystupování, časovou flexibilitu, schopnost analytického myšlení - řidičský průkaz skupiny B výhodou - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo - občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost Místo výkonu práce České Budějovice nebo Strakonice nebo Tábor. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 19. 10. 2025 mailem na adresu: martina.hanibalova@uzsvm.gov.cz, do předmětu uveďte: VŘ OHS Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU