Úřad práce krajská pobočka Liberec
Oficiální název: Úřad práce České republiky
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: pnszpvi
Kontakty
- 950 132 090 - nepojistné sociální dávky
- 950 132 086 - zaměstnanost
- 800 779 900 - call centrum
- podatelna.lb@uradprace.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Úterý | 08:00-11:00 | Zavřeno |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Čtvrtek | 08:00-11:00 | |
Pátek | 08:00-11:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- PhDr. Kateřina Sadílková, MBA - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
ČESKÉ REPUBLIKY generální ředitelství - Dobrovského 1278/25, Holešovice, PrahaNejbližší pobočky
Česká Lípa - Děčínská 389/4, Česká LípaÚstí nad Labem - Revoluční 3289/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem72,87 km
Česká Lípa - Paní Zdislavy 419/6, Česká Lípa
Hradec Králové - Wonkova 1142/1, Hradec Králové81,46 km
Český Dub - nám. Bedřicha Smetany 10, Český Dub I, Český Dub
Praha - Domažlická 1139/11, Žižkov, Praha86,11 km
Doksy - Komenského 48, Doksy
Frýdlant - Komenského 680, Frýdlant
Hrádek nad Nisou - Za Poštou 705, Hrádek nad Nisou
Jablonec nad Nisou - Emilie Floriánové 1004/3, Jablonec nad Nisou
Jablonec nad Nisou - Mírové náměstí 484/2, Jablonec nad Nisou
Jablonné v Podještědí - náměstí Míru 22, Jablonné v Podještědí
Jilemnice - Masarykovo náměstí 8, Jilemnice
Mimoň - Nádražní 9, Mimoň V, Mimoň
Nové Město pod Smrkem - Palackého 275, Nové Město pod Smrkem
Nový Bor - B. Egermanna 262, Arnultovice, Nový Bor
Nový Bor - B. Egermanna 1001, Nový Bor
Semily - Bítouchovská 1, Semily
Semily - Bořkovská 572, Podmoklice, Semily
Turnov - náměstí Českého Ráje 94, Turnov
Železný Brod - Příčná 350, Železný Brod
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Podatelnae-mail: podatelna.lb@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Odborný rada - právník/právnička v Oddělení právním Odboru kontrolně právním Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003657. Na služebním místě je státní služba (dále jen "služba") vykonávána v oborech služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy 17 Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech územní státní správy včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. Metodické usměrňování a koordinace státní sociální podpory, dávek pěstounské péče, dávek pomoci v hmotné nouzi, dávek osobám se zdravotním postižením a průkazu osobám se zdravotním postižením, příspěvku na péči a dalších nepojistných sociálních dávek ve vymezené územní působnosti krajské pobočky Úřadu práce. Sleduje dodržování zákonnosti v činnosti krajské pobočky, zjištěná porušení sděluje příslušným vedoucím zaměstnancům krajské pobočky a řediteli krajské pobočky. Poskytuje poradenskou činnost v oblasti zaměstnanosti a nepojistných sociálních dávek, provádí poradenství při provádění exekucí z přiznané podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci a z přiznaných dávek státní sociální podpory, poskytuje základní poradenství fyzickým osobám a zaměstnavatelům v oblasti zaměstnanosti a pracovněprávních vztahů, sleduje vývoj právní úpravy v uvedených oblastech a seznamuje zaměstnance se změnami. Přijímá žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., a vyřizuje jejich další zpracování a vyřizuje stížnosti a petice týkající se činnosti krajské pobočky. Zastupuje úřad práce před soudy a správními orgány, poskytuje součinnost a zpracovává podklady pro podání orgánům činným v trestním řízení, soudům a správním orgánům. Zajišťuje vymáhání pohledávek úřadu práce, vede a zpracovává agendu jak výkonu rozhodnutí pohledávek úřadu práce v civilním řízení, tak vymáhání pohledávek podle daňového řádu (exekuce), zpracovává podklady pro odpisy pohledávek, včetně vydávání rozhodnutí k odpisu pohledávek. Připravuje po právní stránce zadávací dokumentaci pro zadávání veřejných zakázek a připomínkuje smluvní dokumenty. Je oprávněnou úřední osobou ve smyslu ust. § 15 odst. 2 zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, na úseku správních řízení organizačně spadajících pod právní oddělení (úsek posuzování žádostí o dlužné mzdové nároky, povolování činnosti dítěte, přechod pohledávek náhradního výživného). Posuzuje rozhodnutí vydaná prostřednictvím krajské pobočky v I. stupni, v odůvodněných případech vrací rozhodnutí k provedení tzv. autoremedury. Na vyžádání zpracovává stanoviska krajské pobočky k odvolacímu orgánu v rámci odvolacích řízení. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.uradprace.cz/odborny-rada-pravnik-v-oddeleni-pravnim-odboru-kontrolne-pravnim-krajske-pobocky-uradu-prace-ceske-republiky-v-liberci-se-sluzebnim-pusobistem-v-liberci-id-11003657-25-07-2025
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci, kontaktní pracoviště Liberec
Podatelnae-mail: podatelna.lb@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Referent/ka - specialista/ka dávek SSP a dávek PP v Oddělení NSD I Kontaktního pracoviště Liberec Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, ID 10000313. Na služebním místě je státní služba (dále jen "služba") vykonávána v oboru služby: 13 Nepojistné sociální dávkové systémy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťujete agendu státní sociální podpory a dávek pěstounské péče, plníte úkoly a povinnosti vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů. Současně poskytujete základní sociální poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb. Při své činnosti se řídíte dalšími právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci. Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s občany v krizových sociálních situacích, při nichž dochází k ohrožení života, zdraví, základních životních potřeb (výživy, ošacení, ubytování), popřípadě vývoje nezletilých dětí a občany v mimořádně tíživé nebo neočekávané sociální situaci nerokující nepojistné sociální dávky. Komplexně zpracováváte žádosti o dávky sociální podpory a dávky pěstounské péče, včetně doplnění potřebných podkladů a zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady. Posuzujete nároky na dávky státní sociální podpory a dávky pěstounské péče, zajišťujete jejich výplaty a vyúčtování. Zpracováváte a kontrolujete oprávněnost poskytování těchto dávek a podmínky pro pokračování jejich výplaty. Zajišťujete agendu koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie. Připravujete, předáváte a skenujete písemnosti na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů. Ostatním subjektům poskytujete relevantní údaje v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.uradprace.cz/referent-specialista-davek-ssp-a-davek-pp-v-oddeleni-nsd-i-kontaktniho-pracoviste-liberec-krajske-pobocky-uradu-prace-ceske-republiky-v-liberci-se-sluzebnim-pusobistem-v-liberci-id-10000313-09-07-2025
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Podatelnae-mail: podatelna.lb@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Rada - finanční specialista/ka v Oddělení nepojistných sociálních dávek Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003738. Na služebním místě je státní služba (dále jen "služba") vykonávána v oboru služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Koordinace a usměrňování poskytování dávek státní sociální podpory, dávek pěstounské péče nebo dávek pomoci v hmotné nouzi, dávek osobám se zdravotním postižením a průkazu osobám se zdravotním postižením, příspěvku na péči a dalších nepojistných sociálních dávek včetně poradenské činnosti. Sledujete a evidujete pohyb finančních operací a stav finančních prostředků u agendy státního příspěvku na výkon pěstounské péče. Zpracováváte žádosti o státní příspěvek na výkon pěstounské péče a administrujete jeho výplatu. Zpracováváte statistické podklady pro sledování čerpání a vývoj dávek, jak pro potřeby KrP, tak GŘ ÚP ČR. Ostatním subjektům poskytujete relevantní údaje v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů. Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky Další údaje o služebním místě, způsob podání žádosti a podmínky účasti ve výběrovém řízení naleznete na: https://www.uradprace.cz/rada-financni-specialista-v-oddeleni-nepojistnych-socialnich-davek-krajske-pobocky-uradu-prace-ceske-republiky-v-liberci-se-sluzebnim-pusobistem-v-liberci-id-11003738-09-07-2025
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Hlavní náplň činnosti: Zajišťuje realizaci klíčových aktivit projektu (poradenství, rekvalifikace, zprostředkování zaměstnání). Provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu, zajišťuje jejich vstup do projektu a zařazení do projektu v agendovém informačním systému ÚP ČR, identifikuje a navazuje spolupráci s organizacemi a subjekty, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob a mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, podílí se na osvětě v souvislosti s oslovením potenciálních účastníků projektu, podílí se na vyhledávání zaměstnavatelů s potenciálem přijímat účastníky projektu a na informování zaměstnavatelů o službách ÚP ČR a nástrojích, které projekt nabízí, podílí se na činnostech, které souvisejí se zajištěním a poskytováním služeb tlumočníků, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a individuální poradenství především v souvislosti s odůvodněním vstupu účastníka na konkrétní aktivity projektu a poskytování nástrojů. Vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA: - zajišťuje vstupy do projektu a zpracování "Záznamu aktivity účastníka projektu", - administrativní zajištění poradenského procesu a rekvalifikací, - vyplácí doprovodná opatření, - administrativní zajištění nástrojů APZ (uzavírání dohod a další činnosti s tím související). Spolupracuje s koordinátorem na GŘ ÚP ČR při poskytování podkladů pro ZoR a ŽoP a reportů, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, dohlíží nad dodržováním povinné publicity, spolupracuje a doplňuje své činnosti se specialistou pro práci s osobami s migrační zkušeností v rámci projektu MPSV "EURES+3ZUp!", a také s EURES poradcem téhož projektu. Doplňuje aktivity a nástroje, které specialista s migrační zkušeností projektu EURES+3ZUp ani EURES poradci nezajišťují, a projekt EURES+3ZUp vzhledem k povaze systémového projektu, nenabízí, a to především: - vyhledávání ekonomicky neaktivních osob zejména kontaktování organizací a subjektů, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob, mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, kteří by mohli využít služeb a aktivit projektu, může se rovněž jednat o terénní práci ohledně oslovování komunit cizinců, - realizace poradenského programu na podporu začlenění - cizinců na trh práce, - nástroje a opatření aktivní politiky zaměstnanosti, doprovodná opatření, které projekt nabízí. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vyšší odborné vzdělání - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek zaměstnavatele na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu více na: https://www.uradprace.cz/poradce-cilove-skupiny-v-projektu-integrace-na-trh-prace-a-podpora-cizincu-v-cr-id-10002587-09-07-2025
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci, kontaktní pracoviště Liberec
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Liberci Kontaktní pracoviště Liberec Hlavní náplň činnosti: - Zabezpečování příjmu žádostí o nepojistné sociální dávky, primárně dávky státní sociální podpory a dávku náhradního výživného. - Provádění formální a věcné kontroly přijaté žádosti a všech doložených podkladů, zavádění přijaté žádosti a všech přijatých podkladů do informačního systému, vedení spisové dokumentace o dávce v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy. - Zabezpečování digitalizace přijatých žádostí a všech podkladů, které jsou součástí spisové dokumentace. - Spolupráce s ostatními správními orgány, orgány územních samosprávních celků, orgány sociálního zabezpečení, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, orgány činnými v trestním řízení. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vzdělání střední s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů, a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. července 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou nepřítomnost státní zaměstnankyně) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - příspěvek na stravování - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. července 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR v agendách profesního a speciálního poradenství zahrnujícího poradenství pro volbu povolání, poradenství pro volbu rekvalifikace, poradenství pro osoby se zdravotním postižením a pro volbu forem pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci OZP). - metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť při uzavírání dohod – rekvalifikace, poradenské činnosti, individuální plány pracovní rehabilitace a dohody spojené s pracovní rehabilitací - koordinace a zpracování výzev k jednotlivým realizacím rekvalifikací a poradenských činností - komunikace se vzdělávacími zařízeními – dodavatelů služeb poradenské činnosti a rekvalifikací - metodické řízení, koordinace a spolupráce při přípravě věcných podkladů pro zadávání veřejných zakázek k výběru dodavatelů služeb poradenské činnosti a rekvalifikací a pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci). - zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a pracovní rehabilitace v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích - spolupráce a komunikace s příslušným metodikem agendy poradenství a rekvalifikací a metodikem pro oblast pracovní rehabilitace na GŘ ÚP ČR, účast na pravidelných poradách metodiků, předávání podnětů a poznatků z praxe. - zabezpečení rozpracování metodiky GŘ na regionální podmínky, vydávání stanovisek a výklad problematiky na seminářích a poradách, zajištění jednotnosti postupů kontaktních pracovišť. - podíl na analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro roční zprávy o situaci na trhu práce. - kontrolní činnost – poskytování metodické pomoci při provádění vnitřních kontrol, kontrol vnějšími subjekty a auditů. - realizace vnitřních kontrol a monitorovacích návštěv na kontaktních pracovištích. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené vzdělání min. VŠ bakalářské - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance. Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. července 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat osoby zdravotně postižené (OZP) zejména na otevřeném trhu práce. - Ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.). - Poskytuje poradenství vhodným zaměstnavatelům pro OZP ohledně vhodné integrace na volný trh práce u daného zaměstnavatele, poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v oblasti zaměstnávání OZP (zejména § 79 a 84). - Informuje klienty o možnostech uplatnění se na volném trhu práce (vhodné rekvalifikace, adekvátní poradenské činnosti, v případě zájmu zprostředkovává návštěvy u vytipovaného zaměstnavatele, řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétního OZP, koordinuje postupy a nástroje, které podporují zaměstnávání OZP. - Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, spolupracuje s manažerem osvěty a publicity na aktivitách a materiálech k vhodné informovanosti zaměstnavatelů a propagaci projektu. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. července 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: Zajišťuje, zpracovává a poskytuje klientům komplexní informace z oblasti přípravy na povolání, informuje o formách studia, přijímacích a studijních podmínkách, o profilu a uplatnění absolventa vzhledem k požadavkům trhu práce, poskytuje klientům informace o dalších vzdělávacích možnostech a rekvalifikacích, poskytuje klientům individuální a skupinové profesní poradenství podle zájmu, zprostředkuje spolupráci s odbornými pracovníky ostatních oddělení ÚP ČR podle povahy problému, zprostředkuje základní kariérovou diagnostiku zaměřenou na identifikaci pracovního a studijního potenciálu, sebepoznání a podporu rozvoje potenciálu jedince, zajišťuje poradenské a asistenční činnosti zahrnující pomoc při adaptaci na nové prostředí, pomoc při zajištění ubytování a stravování např. na internátě, motivace účastníka k dalším pokrokům, plnění funkce socializačního mediátora mezi školou a rodiči, pomoc při rozvoji sociálních dovedností, v komunikaci a navazování sociálních vztahů, pomoc při uplatňování práv a při obstarávání osobních záležitostí, podílení se na vytváření pracovních návyků v průběhu odborné praxe, kterou účastník v rámci vzdělávání absolvuje, vede příslušnou administrativu spojenou s poradenským procesem a jeho zabezpečením, činnosti vykonává pro všechny kontaktní pracoviště v rámci dané krajské pobočky. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. července 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat osoby zdravotně postižené (OZP) zejména na otevřeném trhu práce. - Ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.). - Poskytuje poradenství vhodným zaměstnavatelům pro OZP ohledně vhodné integrace na volný trh práce u daného zaměstnavatele, poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v oblasti zaměstnávání OZP (zejména § 79 a 84). - Informuje klienty o možnostech uplatnění se na volném trhu práce (vhodné rekvalifikace, adekvátní poradenské činnosti, v případě zájmu zprostředkovává návštěvy u vytipovaného zaměstnavatele, řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétního OZP, koordinuje postupy a nástroje, které podporují zaměstnávání OZP. - Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, spolupracuje s manažerem osvěty a publicity na aktivitách a materiálech k vhodné informovanosti zaměstnavatelů a propagaci projektu. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 1. duben 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. března 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: Zajišťuje, zpracovává a poskytuje klientům komplexní informace z oblasti přípravy na povolání, informuje o formách studia, přijímacích a studijních podmínkách, o profilu a uplatnění absolventa vzhledem k požadavkům trhu práce, poskytuje klientům informace o dalších vzdělávacích možnostech a rekvalifikacích, poskytuje klientům individuální a skupinové profesní poradenství podle zájmu, zprostředkuje spolupráci s odbornými pracovníky ostatních oddělení ÚP ČR podle povahy problému, zprostředkuje základní kariérovou diagnostiku zaměřenou na identifikaci pracovního a studijního potenciálu, sebepoznání a podporu rozvoje potenciálu jedince, zajišťuje poradenské a asistenční činnosti zahrnující pomoc při adaptaci na nové prostředí, pomoc při zajištění ubytování a stravování např. na internátě, motivace účastníka k dalším pokrokům, plnění funkce socializačního mediátora mezi školou a rodiči, pomoc při rozvoji sociálních dovedností, v komunikaci a navazování sociálních vztahů, pomoc při uplatňování práv a při obstarávání osobních záležitostí, podílení se na vytváření pracovních návyků v průběhu odborné praxe, kterou účastník v rámci vzdělávání absolvuje, vede příslušnou administrativu spojenou s poradenským procesem a jeho zabezpečením, činnosti vykonává pro všechny kontaktní pracoviště v rámci dané krajské pobočky. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. července 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Specialista APZ metodicky řídí kontaktní pracoviště krajské pobočky UP ČR v agendě aktivní politiky zaměstnanosti, v agendě podpory zaměstnávání osob se zdravotním postižením a koordinace uzavírání dohod o uznání zaměstnavatele za zaměstnavatele na chráněném trhu práce. - Dále poskytuje metodickou podporu kontaktním pracovištím při kontrolách plnění dohod a při výkonu veřejnosprávních kontrol. - Metodicky řídí kontaktní pracoviště v rámci ověřování nových nástrojů a opatření APZ a cílených programů. - Koordinuje postupy ve svěřených agendách v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ, rozpracovává metodiku na regionální podmínky, vydává stanoviska a zajišťuje výklad problematiky na seminářích a poradách. - Podílí se na analytické a statistické činnosti. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. červenec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 9. července 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV

17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D22

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2023Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.12.2023Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 12.03.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (YEI+ESF-S)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (YEI+ESF-S)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (YEI+ESF-S)
Datum alokace: 01.11.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2013Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.02.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2012Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.10.2011Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.10.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU