Úřad práce krajská pobočka Liberec
Oficiální název: Úřad práce České republiky
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: pnszpvi
Kontakty
- 950 132 090 - nepojistné sociální dávky
- 950 132 086 - zaměstnanost
- 800 779 900 - call centrum
- podatelna.lb@uradprace.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
| Úterý | 08:00-12:00 | 13:00-15:00 |
| Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
| Čtvrtek | 08:00-12:00 | 13:00-15:00 |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- PhDr. Kateřina Sadílková, MBA - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
ČESKÉ REPUBLIKY generální ředitelství - Dobrovského 1278/25, Holešovice, PrahaNejbližší pobočky
Česká Lípa - Děčínská 389/4, Česká LípaÚstí nad Labem - Revoluční 3289/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem72,87 km
Česká Lípa - Paní Zdislavy 419/6, Česká Lípa
Hradec Králové - Wonkova 1142/1, Hradec Králové81,46 km
Český Dub - nám. Bedřicha Smetany 10, Český Dub I, Český Dub
Praha - Domažlická 1139/11, Žižkov, Praha86,11 km
Doksy - Komenského 48, Doksy
Frýdlant - Komenského 680, Frýdlant
Hrádek nad Nisou - Za Poštou 705, Hrádek nad Nisou
Jablonec nad Nisou - Emilie Floriánové 1004/3, Jablonec nad Nisou
Jablonec nad Nisou - Mírové náměstí 484/2, Jablonec nad Nisou
Jablonné v Podještědí - náměstí Míru 22, Jablonné v Podještědí
Jilemnice - Masarykovo náměstí 8, Jilemnice
Mimoň - Nádražní 9, Mimoň V, Mimoň
Nové Město pod Smrkem - Palackého 275, Nové Město pod Smrkem
Nový Bor - B. Egermanna 262, Arnultovice, Nový Bor
Nový Bor - B. Egermanna 1001, Nový Bor
Semily - Bítouchovská 1, Semily
Semily - Bořkovská 572, Podmoklice, Semily
Turnov - náměstí Českého Ráje 94, Turnov
Železný Brod - Příčná 350, Železný Brod
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Lackováe-mail: petra.lackova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Hlavní náplň činnosti: Zajišťuje realizaci klíčových aktivit projektu (poradenství, rekvalifikace, zprostředkování zaměstnání). Provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu, zajišťuje jejich vstup do projektu a zařazení do projektu v agendovém informačním systému ÚP ČR, identifikuje a navazuje spolupráci s organizacemi a subjekty, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob a mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, podílí se na osvětě v souvislosti s oslovením potenciálních účastníků projektu, podílí se na vyhledávání zaměstnavatelů s potenciálem přijímat účastníky projektu a na informování zaměstnavatelů o službách ÚP ČR a nástrojích, které projekt nabízí, podílí se na činnostech, které souvisejí se zajištěním a poskytováním služeb tlumočníků, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a individuální poradenství především v souvislosti s odůvodněním vstupu účastníka na konkrétní aktivity projektu a poskytování nástrojů. Vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA: - zajišťuje vstupy do projektu a zpracování "Záznamu aktivity účastníka projektu", - administrativní zajištění poradenského procesu a rekvalifikací, - vyplácí doprovodná opatření, - administrativní zajištění nástrojů APZ (uzavírání dohod a další činnosti s tím související). Spolupracuje s koordinátorem na GŘ ÚP ČR při poskytování podkladů pro ZoR a ŽoP a reportů, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, dohlíží nad dodržováním povinné publicity, spolupracuje a doplňuje své činnosti se specialistou pro práci s osobami s migrační zkušeností v rámci projektu MPSV "EURES+3ZUp!", a také s EURES poradcem téhož projektu. Doplňuje aktivity a nástroje, které specialista s migrační zkušeností projektu EURES+3ZUp ani EURES poradci nezajišťují, a projekt EURES+3ZUp vzhledem k povaze systémového projektu, nenabízí, a to především: - vyhledávání ekonomicky neaktivních osob zejména kontaktování organizací a subjektů, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob, mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, kteří by mohli využít služeb a aktivit projektu, může se rovněž jednat o terénní práci ohledně oslovování komunit cizinců, - realizace poradenského programu na podporu začlenění cizinců na trh práce, - nástroje a opatření aktivní politiky zaměstnanosti, doprovodná opatření, které projekt nabízí. Kvalifikační a další požadavky: ukončené min. vyšší odborné vzdělání, znalost práce na PC (MS Office), komunikační dovednosti, profesionální vystupování, psychická odolnost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost, výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, dobrý zdravotní stav, dobrá znalost českého jazyka, svéprávnost a občanská bezúhonnost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě. Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. plat. třídě v souladu s platnými právními předpisy, plný prac. úvazek, pružná prac. doba, předpokládaný nástup 1. prosinec 2025, případně dle dohody pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days),1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, příspěvek zaměstnavatele na stravování, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Lackováe-mail: petra.lackova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení projektů EU Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: Metodické řízení přidělených projektů, odpovědnost za naplňování stanovených indikátorů a čerpání rozpočtu projektů. Kompletní administrace přidělených projektů, odpovědnost za vypracování a včasné předkládání Žádostí o platbu a Zpráv o realizaci a další stanovené dokumentace projektů. Odpovědnost za finanční řízení projektu, správné čerpání rozpočtu, včasné a věcně správné proplácení pouze uznatelných výdajů v projektech. Věcná kontrola úplnosti a správnosti všech finančních dokladů. Součinnost při zadávání veřejných zakázek v rámci realizovaných projektů. Monitorování a vyhodnocování dosažených cíl, předvídání rizik a přijímání nezbytných opatření k jejich eliminaci, operativní řešení problémů. Koordinace projektové činnosti členů realizačního týmu. Spolupráce s dodavateli a partnery v rámci projektů. Zpracování návrhů řídících dokumentů. Kontrolní činnost – plánování veřejnosprávních kontrol, monitorovacích návštěv, zpracování Plánu kontrol, Protokolů z kontrol, kontrola prezenčních listin, formulářů řízené praxe a další dokumentace. Komunikace s poskytovatelem dotace a zaměstnavateli. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 1. prosince 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek zaměstnavatele na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci, kontaktní pracoviště Liberec
Podatelnae-mail: podatelna.lb@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Rada - expert/ka poradce/kyně v Odboru Kontaktního pracoviště Liberec Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002321. Na služebním místě je státní služba (dále jen "služba") vykonávána v oborech služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy 17 Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Poskytování komplexního odborného poradenství a prošetřování situace osob v mimořádně tíživé životní nebo neočekávané sociální situaci k jejímu cílenému řešení včetně tvorby podpůrného plánu. Cílené vyhledávání osob v mimořádně tíživé životní nebo neočekávané sociální situaci, prošetřování jejich socioekonomického statusu a stanovování odpovídajícího návrhu řešení jejich situace s cílem zvyšování uplatnitelnosti nebo udržitelnosti na trhu práce. Expert poradce se věnuje komplexnímu poradenství v oblasti NSD a zaměstnanosti, včetně řešení sociálních příčin nezaměstnanosti. Zajišťuje, aby klienti dostávali relevantní a aktuální informace a rady. Jeho rolí je také koordinovat složitější případy, v nichž poskytuje specializované konzultace a podporu, a aktivně se zapojuje do strategického plánování a implementace nových postupů a programů v rámci NSD a zaměstnanosti. Další údaje o služebním místě, způsob podání žádosti a podmínky účasti ve výběrovém řízení naleznete na: https://www.uradprace.cz/rada-expert-poradce-id-10002321-11-11-2025
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Lackováe-mail: petra.lackova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Hlavní náplň činnosti: Zajišťuje realizaci klíčových aktivit projektu (poradenství, rekvalifikace, zprostředkování zaměstnání). Provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu, zajišťuje jejich vstup do projektu a zařazení do projektu v agendovém informačním systému ÚP ČR, identifikuje a navazuje spolupráci s organizacemi a subjekty, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob a mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, podílí se na osvětě v souvislosti s oslovením potenciálních účastníků projektu, podílí se na vyhledávání zaměstnavatelů s potenciálem přijímat účastníky projektu a na informování zaměstnavatelů o službách ÚP ČR a nástrojích, které projekt nabízí, podílí se na činnostech, které souvisejí se zajištěním a poskytováním služeb tlumočníků, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a individuální poradenství především v souvislosti s odůvodněním vstupu účastníka na konkrétní aktivity projektu a poskytování nástrojů. Vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA: - zajišťuje vstupy do projektu a zpracování "Záznamu aktivity účastníka projektu", - administrativní zajištění poradenského procesu a rekvalifikací, - vyplácí doprovodná opatření, - administrativní zajištění nástrojů APZ (uzavírání dohod a další činnosti s tím související). Spolupracuje s koordinátorem na GŘ ÚP ČR při poskytování podkladů pro ZoR a ŽoP a reportů, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, dohlíží nad dodržováním povinné publicity, spolupracuje a doplňuje své činnosti se specialistou pro práci s osobami s migrační zkušeností v rámci projektu MPSV "EURES+3ZUp!", a také s EURES poradcem téhož projektu. Doplňuje aktivity a nástroje, které specialista s migrační zkušeností projektu EURES+3ZUp ani EURES poradci nezajišťují, a projekt EURES+3ZUp vzhledem k povaze systémového projektu, nenabízí, a to především: - vyhledávání ekonomicky neaktivních osob zejména kontaktování organizací a subjektů, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob, mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, kteří by mohli využít služeb a aktivit projektu, může se rovněž jednat o terénní práci ohledně oslovování komunit cizinců, - realizace poradenského programu na podporu začlenění cizinců na trh práce, - nástroje a opatření aktivní politiky zaměstnanosti, doprovodná opatření, které projekt nabízí. Kvalifikační a další požadavky: ukončené min. vyšší odborné vzdělání, znalost práce na PC (MS Office), komunikační dovednosti, profesionální vystupování, psychická odolnost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost, výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, dobrý zdravotní stav, dobrá znalost českého jazyka, svéprávnost a občanská bezúhonnost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě. Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. plat. třídě v souladu s platnými právními předpisy, plný prac. úvazek, pružná prac. doba, předpokládaný nástup 1. prosinec 2025, případně dle dohody pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days),1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, příspěvek zaměstnavatele na stravování, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Lackováe-mail: petra.lackova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat osoby zdravotně postižené (OZP) zejména na otevřeném trhu práce. - Ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.). - Poskytuje poradenství vhodným zaměstnavatelům pro OZP ohledně vhodné integrace na volný trh práce u daného zaměstnavatele, poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v oblasti zaměstnávání OZP (zejména § 79 a 84). - Informuje klienty o možnostech uplatnění se na volném trhu práce (vhodné rekvalifikace, adekvátní poradenské činnosti, v případě zájmu zprostředkovává návštěvy u vytipovaného zaměstnavatele, řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétního OZP, koordinuje postupy a nástroje, které podporují zaměstnávání OZP. - Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, spolupracuje s manažerem osvěty a publicity na aktivitách a materiálech k vhodné informovanosti zaměstnavatelů a propagaci projektu. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 1. prosince 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Lackováe-mail: petra.lackova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: Zajišťuje, zpracovává a poskytuje klientům komplexní informace z oblasti přípravy na povolání, informuje o formách studia, přijímacích a studijních podmínkách, o profilu a uplatnění absolventa vzhledem k požadavkům trhu práce, poskytuje klientům informace o dalších vzdělávacích možnostech a rekvalifikacích, poskytuje klientům individuální a skupinové profesní poradenství podle zájmu, zprostředkuje spolupráci s odbornými pracovníky ostatních oddělení ÚP ČR podle povahy problému, zprostředkuje základní kariérovou diagnostiku zaměřenou na identifikaci pracovního a studijního potenciálu, sebepoznání a podporu rozvoje potenciálu jedince, zajišťuje poradenské a asistenční činnosti zahrnující pomoc při adaptaci na nové prostředí, pomoc při zajištění ubytování a stravování např. na internátě, motivace účastníka k dalším pokrokům, plnění funkce socializačního mediátora mezi školou a rodiči, pomoc při rozvoji sociálních dovedností, v komunikaci a navazování sociálních vztahů, pomoc při uplatňování práv a při obstarávání osobních záležitostí, podílení se na vytváření pracovních návyků v průběhu odborné praxe, kterou účastník v rámci vzdělávání absolvuje, vede příslušnou administrativu spojenou s poradenským procesem a jeho zabezpečením, činnosti vykonává pro všechny kontaktní pracoviště v rámci dané krajské pobočky. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 1. prosinec 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci
Petra Lackováe-mail: petra.lackova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat osoby zdravotně postižené (OZP) zejména na otevřeném trhu práce. - Ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.). - Poskytuje poradenství vhodným zaměstnavatelům pro OZP ohledně vhodné integrace na volný trh práce u daného zaměstnavatele, poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v oblasti zaměstnávání OZP (zejména § 79 a 84). - Informuje klienty o možnostech uplatnění se na volném trhu práce (vhodné rekvalifikace, adekvátní poradenské činnosti, v případě zájmu zprostředkovává návštěvy u vytipovaného zaměstnavatele, řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétního OZP, koordinuje postupy a nástroje, které podporují zaměstnávání OZP. - Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, spolupracuje s manažerem osvěty a publicity na aktivitách a materiálech k vhodné informovanosti zaměstnavatelů a propagaci projektu. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 1. prosince 2025, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.lackova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci, kontaktní pracoviště Liberec
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 18. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Liberci Kontaktní pracoviště Liberec Hlavní náplň činnosti: - příjem a zpracování žádostí o příspěvky na nástroje Aktivní politiky zaměstnanosti - zpracování dohod a vyúčtování příspěvků - poskytování poradenství zaměstnavatelům, aktivní spolupráce se zaměstnavateli - spolupráce při veřejnosprávní kontrole - spolupráce v agendách trhu práce – zahraniční zaměstnanost, volná pracovní místa, regionální mobilita - archivace dokumentů, zajištění publicity Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - znalost správního řádu výhodou - dobrá znalost českého jazyka - komunikační dovednosti, profesionální vystupování - schopnost týmové práce - samostatnost, spolehlivost, pečlivost - odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži - svéprávnost, bezúhonnost - dobrý zdravotní stav - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku - pružná pracovní doba – plný úvazek - předpokládaný nástup od 18. listopadu 2025 - pracovní poměr na dobu určitou (zástup za jinou omluvenou nepřítomnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím - příspěvek na stravování V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Liberci, kontaktní pracoviště Liberec
Petra Svačinkováe-mail: petra.svacinkova@uradprace.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 18. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Liberci Kontaktní pracoviště Liberec Hlavní náplň činnosti: - příjem a zpracování žádostí o příspěvky na nástroje Aktivní politiky zaměstnanosti - zpracování dohod a vyúčtování příspěvků - poskytování poradenství zaměstnavatelům, aktivní spolupráce se zaměstnavateli - spolupráce při veřejnosprávní kontrole - spolupráce v agendách trhu práce – zahraniční zaměstnanost, volná pracovní místa, regionální mobilita - archivace dokumentů, zajištění publicity Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - znalost správního řádu výhodou - dobrá znalost českého jazyka - komunikační dovednosti, profesionální vystupování - schopnost týmové práce - samostatnost, spolehlivost, pečlivost - odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži - svéprávnost, bezúhonnost - dobrý zdravotní stav - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku - pružná pracovní doba – plný úvazek - předpokládaný nástup od 18. listopadu 2025 - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím - příspěvek na stravování V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. listopadu 2025 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D22
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2023Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.12.2023Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 12.03.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (YEI+ESF-S)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (YEI+ESF-S)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (YEI+ESF-S)
Datum alokace: 01.11.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2013Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.02.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2012Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.10.2011Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.10.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU






