UNIKOV Steel spol. s r.o.
Oficiální název: UNIKOV Steel spol. s r.o.
DIČ: CZ29274605
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: rnc2aub
Kontakty
- 518 394 211 - ústředna
 - 518 394 270 - prodejna
 - unikov@unikov.cz
 - prodejna@unikov.cz
 
Provozní doba
| Pondělí | 10:00-16:00 | |
| Úterý | 10:00-16:00 | Zavřeno | 
| Středa | 10:00-16:00 | |
| Čtvrtek | 10:00-16:00 | |
| Pátek | 10:00-16:00 | |
| Sobota | 09:00-13:00 | |
| Neděle | zavřeno | 
Kontaktní osoby
- Andrej Majerník - generální ředitel
 
Webové prezentace
Bankovní účty
298227258/0300 DPH účet, zveřejněn 18.06.2021  |  
                         | 
CZ8003000000000298228058 DPH účet, zveřejněn 22.06.2021  |  
                         | 
2221120232/8040 DPH účet, zveřejněn 14.12.2024  |  
                         | 
CZ8780400000002221120312 DPH účet, zveřejněn 17.12.2024  |  
                         | 
Činnosti firmy
- výroba
 - kovový zahradní nábytek
 
- výroba
 - interiérový kovový nábytek a bytové doplňky
 
- e-shop
 - zahradní sety, židle, stoly
 - doplňky, ...
 
- provádí
 - svařování
 
- provádí
 - obrábění
 
- provádí
 - ohýbání
 - dělení
 - tváření
 - lisování
 
Volná pracovní místa
UNIKOV Steel spol. s r.o. - Bzenec
Kristýna Zachová, tel.:728157193e-mail: personalni@unikov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) | 
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 3. 10. 2025 | 
| Mzdové rozpětí: | od 140 Kč/hod. | 
Chceš být klíčovým článkem ve výrobním procesu? Baví tě plánování, organizace a hledání efektivních řešení? Přidej se k nám! Co bude výsledkem tvé práce? " Zpracované plány výroby dle zákaznických objednávek a kapacit výrobních linek. " Plynulá výroba a dodržení termínů dodávek. " Koordinace a sledování průběhu výroby, vyhodnocování odchylek oproti plánu. " Optimalizace využití výrobních kapacit, materiálů a lidských zdrojů. " Spolupráce s odděleními nákupu, logistiky, konstrukce a kvality. " Řízená a aktualizovaná data v informačním systému. " Reporty o stavu výroby, dodávkách a kapacitním zatížení. " Řešení neplánovaných změn ve výrobě (poruchy strojů, nedostatek materiálu, změny v požadavcích zákazníků). " Návrhy zlepšení procesů v oblasti plánování a řízení výroby. Co od tebe očekáváme? " Dodržení výrobního harmonogramu a termínů dodávek. " Efektivní využívání výrobních zdrojů. " Minimalizace prostojů a neefektivního využití kapacit. " Přesná a včasná komunikace se všemi zainteresovanými odděleními. Jaký uchazeč/ka je na tuto pozici vhodný? Pokud má: " SŠ/VŠ technického zaměření. " Praxi v oblasti plánování výroby nebo logistiky (výhodou v strojírenské výrobě). " Znalost ERP systémů a MS Excel. (znalost TPV2000 je výhodou) " Organizační schopnosti, analytické myšlení, schopnost řešit problémy. " Schopnost pracovat pod tlakem a flexibilně reagovat na změny. Co ti můžeme nabídnout? " Zajímavou a pestrou práci, při které za sebou uvidíš výsledky. " Motivační ohodnocení. " Docházkový bonus. Kontakt na tel., na mail.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
16. veletrh zahradní architektury, zeleně, nábytku, zahradní a komunální techniky
30.03.2022 - 02.04.2023
stánek 1/A03
                              Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2021Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU



                        
                        
                              
