UNIKOV Steel spol. s r.o.
Oficiální název: UNIKOV Steel spol. s r.o.
DIČ: CZ29274605
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: rnc2aub
Kontakty
- 518 394 211 - ústředna
- 518 394 270 - prodejna
- unikov@unikov.cz
- prodejna@unikov.cz
Provozní doba
Pondělí | 10:00-16:00 | |
Úterý | 10:00-16:00 | |
Středa | 10:00-16:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | 10:00-16:00 | |
Pátek | 10:00-16:00 | |
Sobota | 09:00-13:00 | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Andrej Majerník - generální ředitel
Webové prezentace
Bankovní účty
298227258/0300 DPH účet, zveřejněn 18.06.2021 | ![]() |
CZ8003000000000298228058 DPH účet, zveřejněn 22.06.2021 | ![]() |
2221120232/8040 DPH účet, zveřejněn 14.12.2024 | ![]() |
CZ8780400000002221120312 DPH účet, zveřejněn 17.12.2024 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba
- kovový zahradní nábytek
- výroba
- interiérový kovový nábytek a bytové doplňky
- e-shop
- zahradní sety, židle, stoly
- doplňky, ...
- provádí
- svařování
- provádí
- obrábění
- provádí
- ohýbání
- dělení
- tváření
- lisování
Volná pracovní místa
UNIKOV Steel spol. s r.o. - Bzenec
Kristýna Zachová, tel.:728157193e-mail: personalni@unikov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 140 Kč/hod. |
Chceš být klíčovým článkem ve výrobním procesu? Baví tě plánování, organizace a hledání efektivních řešení? Přidej se k nám! Co bude výsledkem tvé práce? " Zpracované plány výroby dle zákaznických objednávek a kapacit výrobních linek. " Plynulá výroba a dodržení termínů dodávek. " Koordinace a sledování průběhu výroby, vyhodnocování odchylek oproti plánu. " Optimalizace využití výrobních kapacit, materiálů a lidských zdrojů. " Spolupráce s odděleními nákupu, logistiky, konstrukce a kvality. " Řízená a aktualizovaná data v informačním systému. " Reporty o stavu výroby, dodávkách a kapacitním zatížení. " Řešení neplánovaných změn ve výrobě (poruchy strojů, nedostatek materiálu, změny v požadavcích zákazníků). " Návrhy zlepšení procesů v oblasti plánování a řízení výroby. Co od tebe očekáváme? " Dodržení výrobního harmonogramu a termínů dodávek. " Efektivní využívání výrobních zdrojů. " Minimalizace prostojů a neefektivního využití kapacit. " Přesná a včasná komunikace se všemi zainteresovanými odděleními. Jaký uchazeč/ka je na tuto pozici vhodný? Pokud má: " SŠ/VŠ technického zaměření. " Praxi v oblasti plánování výroby nebo logistiky (výhodou v strojírenské výrobě). " Znalost ERP systémů a MS Excel. (znalost TPV2000 je výhodou) " Organizační schopnosti, analytické myšlení, schopnost řešit problémy. " Schopnost pracovat pod tlakem a flexibilně reagovat na změny. Co ti můžeme nabídnout? " Zajímavou a pestrou práci, při které za sebou uvidíš výsledky. " Motivační ohodnocení. " Docházkový bonus. Kontakt na tel., na mail.
UNIKOV Steel spol. s r.o.
Kateřina Němečková, tel.:773568660e-mail: Katerina.nemeckova@unikov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 17. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: " Odpovědnost za řízení systému podle norem (ISO 9001, 14001, 50001, 28000, ČSN EN1090-2, EN ISO 3834-2 " Interní auditor společnosti " Odpovědnost za certifikační a zákaznické audity společnosti " Analýza příčin chyb a odchylek např.reklamace u zákazníků, dodavatelů a interních neshod a přijímání nápravných opatření " Tvoření kontrolních plánů " Zpracování KPI z oblasti kvality " Řízení neshodných produktů " Řešení reklamací zákazníků a dodavatelů " Správa dokumentace " Meteorologie " Školení zaměstnanců v oblasti kvality " Spolupráce napříč odděleními Požadavky na uchazeče: " Minimálně SŠ s mat. - vzdělání v oboru strojírenství výhodou " Praxe v oboru - strojírenská výroba min. 2-3 roky " Znalost systému řízení kvality (ISO 9001) " Zkušenosti s prováděním auditů " Příprava externích / interních auditů " Znalost práce na PC MS Office, znalost programu POHODA, TPV 2000 - výhodou " Znalosti z automotiv výhodou (SD, FMEA, PPAP, MSA, 8D) " Aktivní znalost AJ, NJ - výhodou " Samostatnost, preciznost, týmová spolupráce " Časová flexibilita Pružná pracovní doba, 25 dnů dovolené, prémie a odměny, vzdělávání v oboru, závodní stravování. Kontakt na tel, na mail.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
16. veletrh zahradní architektury, zeleně, nábytku, zahradní a komunální techniky
30.03.2022 - 02.04.2023
stánek 1/A03

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2021Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU