UBYTOVNA Blatná
Oficiální název: Město Blatná
DIČ: CZ00250996
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ih3bzwr
Kontakty
- 771 158 180
- ubytovna@tsblatna.cz
Kontaktní osoby
- Jana Marešová - odpovědná osoba
Webové prezentace
Bankovní účty
4192900297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
271688994/0300 DPH účet, zveřejněn 17.10.2015 | ![]() |
1387692199/2700 DPH účet, zveřejněn 13.06.2021 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- ubytovna
- kapacita 16 lůžek
- 8 dvoupokojových bytů
- společná kuchyň
- WIFI připojení
- možnost uložení kol
- parkoviště v blízkosti objektu
Volná pracovní místa
Město Blatná
Bc. Václav Koubek, tel.:383416152e-mail: koubek@mesto-blatna.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadavky na uchazeče: Splnění kvalifikačních požadavků dle stavebního zákona. Kvalifikační požadavky splňuje: • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, • fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činností ve veřejné správě, nebo • fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, • fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání a výjimku z kvalifikačního požadavku vzdělání udělenou dle § 195 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb., nebo dle § 45 odst. 1 zákona č. 283/2001 Sb. Další požadavky: • řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič), • výborná znalost práce v SW programech ArcMap a ArcPro (důležité pro zpracování územně analytických podkladů a také ověření souladu ÚPD s požadavky jednotného standardu), Výhodou je: • osvědčení o vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování, • dobrá znalost práce s mapovými podklady a mapovými službami, • znalost stavebního zákona a jeho prováděcích právních předpisů, • znalost práce v Národním geoportálu územního plánování. Osobnostní předpoklady a jiné požadavky: • spolehlivost, • psychická odolnost, • analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost, • výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office, • možnost přesčasové práce, • ochota dál se vzdělávat. více informací na úřední desce Města Blatná www.mesto-blatna.cz Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měs., osobní přístup během.
Město Blatná
P.Urbánek, tel.:724726602Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 20 800 Kč/měsíc do 30 920 Kč/měsíc |
Požadavky na uchazeče: - znalost práce na PC, - řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič), - absolvování fyzického testu a psychodiagnostického vyšetření, - samostatnost, schopnost práce v týmu, komunikativní schopnosti. Výhodou je: - osvědčení o profesní způsobilosti, - praxe v pozici strážník/strážnice městské policie, - platný zbrojní průkaz – skupina k výkonu povolání, - platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů, - základní orientace ve vybraných právních předpisech, - místní znalost místa výkonu práce Pracovní náplň: Výkon funkce strážníka městské policie v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měs., stabilní pracovní prostředí. Více informací na úřední desce Města Blatná - https://www.mesto-blatna.cz/urad-blatna/uredni-deska/ Kontakt: telefonicky v úředních hodnách MěÚ u vedoucího MěP p. Urbánka tel. 724726602 nebo starosty Ing. Flandery tel. 383416114
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.10.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU