TURISTICKÉ INFORMAČNÍ STŘEDISKO Žamberk
Kontakty
- 465 612 946
- info@zamberk.eu
Provozní doba
| Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
| Úterý | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | Brzy otevírá |
| Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | Svátek Štědrý den - provozní doba se může lišit |
| Čtvrtek | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | Svátek 1. svátek vánoční - provozní doba se může lišit |
| Pátek | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | Svátek 2. svátek vánoční - provozní doba se může lišit |
| Sobota | 08:30-13:30 | ||
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Šípková - vedoucí inform. stř.
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační středisko
- informace o dopravních spojích, ubytování, restauracích, ...
- prodej
- vstupenky (TOCKETART,TICEKTSTREAM, TICKETPORTAL, ...)
- prodej
- suvenýry
- prodej
- mapy
Volná pracovní místa
Město Žamberk
Postup dle poznámky k VPM| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 4. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou technického nebo ekonomického zaměření, dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, schopnost samostatného rozhodování, umění jednat s lidmi a schopnost týmové spolupráce, dovednost pracovat na PC, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, samostatnost, časovou flexibilitu, orientační všeobecnou znalost zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Výhodou: orientace v ekonomické, personální a právní problematice obchodních společností, zkušenosti s vedením kolektivu a předchozí práce v podobném zařízení. Předpoklady: do funkce jednatele obchodní společnosti může být jmenována fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním jednáním a je bezúhonná. Nabízíme: perspektivní a zajímavé zaměstnání, možnost podílet se na rozvoji města Žamberka, možnost osobního růstu. Platové podmínky: min. 60.000 Kč. Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení a titul uchazeče, • datum a místo narození uchazeče, • státní příslušnost uchazeče, • místo trvalého pobytu uchazeče, • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení. Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři „Přihláška do výběrového řízení“, která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska. K přihlášce je nutno přiložit: • motivační dopis, • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedenou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), • koncepci rozvoje společnosti TS ŽAMBERK s. r. o. (v rozsahu 2-3 stran A4), • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zák. č. 110/2019 Sb., pokud již nebyl souhlas potvrzen na připraveném formuláři „Přihláška do výběrového řízení“. Předpokládaný termín nástupu: duben 2026, příp. dle dohody. Místo výkonu práce: Žamberk. Vaše přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 15.01.2026 včetně na adresu: Starosta města Žamberka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 301, e-mail: starosta@zamberk.eu . Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ JEDNATEL TS ŽAMBERK“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv jeho průběhu zrušit, nebo nejmenovat jednatelem žádného ze zájemců, kteří doručili přihlášku. Důvody nepřijetí se neoznamují. Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům zajišťujícím administraci výběrového řízení a členům výběrové komise. Po skončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí zpět jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány. Uchazeči nesou náklady, které jim účastní ve výběrovém řízení vznikly.
Město Žamberk
Postup dle poznámky k VPM| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Předpokládaný termín nástupu: ihned, příp. dle dohody Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, doprav nebo e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost. • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schopnosti, výbornou znalost a samostatnou práci na PC, odolnost proti stresu, samostatnost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, časovou flexibilitu; • výhodou: praxe na stavebním úřadu, znalost stavebního zákona, správního řádu a zákona o obcích, zkouška odborné způsobilosti stavebního řádu. Popis činnosti: výkon stavebního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu, vykonávání správních činností ve věcech povolování staveb nebo zařízení, jejich změn, povolování změn využití území, dělení nebo scelování pozemků, vydávání rozhodnutí nebo opatření obecné povahy o stanovení ochranného pásma, vedení kolaudačního řízení a povolování změn v užívání stavby, povolování a nařizování odstranění staveb a poskytování předběžných informací v rámci své působnosti. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance. Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 16.01.2026 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.04.2018Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.04.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.04.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.01.2011Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU




