TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Semily
Kontakty
- 481 624 721
- 601 320 096
- info@semily.cz
Provozní doba
Pondělí | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 | |
Úterý | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 | |
Středa | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 | |
Čtvrtek | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 | |
Pátek | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 | |
Sobota | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 | Otevřeno |
Neděle | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1264783349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1263542359/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1263108309/0800 DPH účet, zveřejněn 18.06.2019 | ![]() |
19-1263108309/0800 DPH účet, zveřejněn 18.06.2019 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
MĚSTO SEMILY
Bc. Radka Andrlová, tel.:481 629 244, 725 845 456e-mail: andrlova@mu.semily.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Kvalifikační požadavky (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění): Dosažené vzdělání v některém z uvedených bodů: a)vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb., ve znění zákona č. 383/2005 Sb., v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost; b)vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku. Další předpoklady: znalost legislativy (státní správa a samospráva) dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE - Word, Excel, Internet) schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace aktivní přístup, ochota dále se vzdělávat výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost předpoklady k týmové spolupráci, časová flexibilita znalost regionu řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: možnost získání služebního bytu práci v dobrém kolektivu 5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou Písemná přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady: podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti Podání přihlášek do výběrového řízení: Lhůta pro podání přihlášek končí 19.06.2025 do 12.00 h. Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 24.06.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem. Podání přihlášky v listinné podobě: Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením "VŘ - odbor sociálních věcí - OSPOD - Neotvírat!" na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem. Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech - pondělí, středa 8:00 - 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 - 14.00 h. Podání přihlášky elektronicky: Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky - datová schránka města Semily: d36bywp. Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Do předmětu datové zprávy uveďte "VŘ - odbor sociálních věcí - OSPOD - Neotvírat!". Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém
MĚSTO SEMILY
Bc. Radka Andrlová, tel.:481 629 244, 725 845 456e-mail: andrlova@mu.semily.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Kvalifikační požadavky (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění): Dosažené vzdělání v některém z uvedených bodů: a)vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb., ve znění zákona č. 383/2005 Sb., v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost; b)vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku. Další předpoklady: znalost legislativy (státní správa a samospráva) dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE - Word, Excel, Internet) schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace aktivní přístup, ochota dále se vzdělávat komunikační schopnosti, psychická odolnost předpoklady k týmové spolupráci, časová flexibilita znalost regionu řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: možnost získání služebního bytu práci v dobrém kolektivu 5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou Písemná přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady: podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti Podání přihlášek do výběrového řízení: Lhůta pro podání přihlášek končí 19.06.2025 do 12.00 h. Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 24.06.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem. Podání přihlášky v listinné podobě: Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením "VŘ - odbor sociálních věcí - Neotvírat!" na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem. Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech - pondělí, středa 8:00 - 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 - 14.00 h. Podání přihlášky elektronicky: Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky - datová schránka města Semily: d36bywp. Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Do předmětu datové zprávy uveďte "VŘ - odbor sociálních věcí - Neotvírat!".
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 21.10.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.02.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.08.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.04.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.09.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 11.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.09.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 01.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.11.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU