TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM HLUČÍN
Kontakty
- 595 041 617
- info@ic-hlucin.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1850304339/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
981224-1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Hlučín
Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č.7/2025 na obsazení volného pracovního místa REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Charakteristika činnosti: Výkon funkce veřejného opatrovníka fyzickým osobám, které jsou omezeny ve svéprávnosti a kterým bylo jmenováno opatrovníkem město Hlučín (Městský úřad Hlučín). Taktéž výkon funkce veřejného opatrovníka fyzickým osobám, kterým bylo město Hlučín soudem jmenováno opatrovníkem dle ustanovení § 465 zákona č. 89/2012 Sb., a které nebyly omezeny ve svéprávnosti. Vedení podrobné evidence a spisové dokumentace opatrovanců a plnění povinností v souladu s ustanovením § 466 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Realizace sociální práce s klientem, posuzování životní situace klienta, poskytování poradenství, provádění šetření, spolupráce s navazujícími organizacemi, koordinace poskytování sociálních služeb, vedení dokumentace o metodách a postupech řešení situace osob. Provádění činností dle §7, §63,§64,§65 zákona č.111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi a §92,§93,§93a,§94 zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, vše ve znění pozdějších předpisů. Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe září 2025. Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Požadovaná kvalifikace: Dle§ 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tj. minimálně vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení, - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, - zvládání zátěžových situací, - velmi dobrá znalost práce na PC, - schopnost a ochota učit se novým věcem, - praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Požadované doklady: - profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii. Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu: Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 27.06.2025 do 8:00 hod. Výběrové řízení se bude konat dne 07.07.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín. Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.07.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU