TRCZ s.r.o.
Oficiální název: TRCZ s.r.o.
DIČ: CZ26486059
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ppb77t7
Kontakty
- 416 421 111
- 800 800 246
- info@trcz.cz
- prace@trcz.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1047004855/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-9091470227/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
DE70301103000000294003 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
DE25300107000000220841 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
RO47RZBR0000060013046241 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
NL12MHCB0265513421 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
CZ4301000000356795220257 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
CZ1755000000001047004812 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
CZ8755000000001047007335 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
NL13MHCB5362122711 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
NL98MHCB5362120211 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
CZ2055000000001047004855 DPH účet, zveřejněn 24.11.2021 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba
- automobilové komponenty
Volná pracovní místa
TRCZ s.r.o.
Nela Tomanová, tel.:416 421 111e-mail: nela.tomanova@trcz.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 100 Kč/měsíc |
Baví Vás čísla a rozumíte účetnictví? Hledáme nového člena týmu, který bude zodpovědný za část účetní agendy. Vaším úkolem bude spolupracovat s ostatními kolegy na přípravě měsíčních reportů, podkladů pro audit a měsíčních závěrkách. CO VÁS ČEKÁ Komplexní a samostatné účtování (zpracování došlých faktur) Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence Komunikace s interními zaměstnanci, ale i s externími dodavateli, odběrateli spolupráce s hlavní účetní při měsíčních, čtvrtletních uzávěrkách příprava podkladů pro auditory CO VÁM NEMŮŽE CHYBĚT Min. SŠ vzdělání ekonomického směru Velmi dobrá znalost českých účetních předpisů a dobrá orientace v základních daňových oblastech Minimálně 3 roky praxe v účetnictví Aktivní znalost práce s PC - zkušenosti s MS Office (především excel) Znalost účetního programu Dynamics 365 Business Central výhodou Znalost AJ - převážně emailová komunikace Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup NABÍZÍME: Zázemí stabilní společnosti patřící do skupiny Toyota Motivační finanční ohodnocení včetně pohyblivých složek, odměn a nadstandardních příplatků Příležitost k profesnímu rozvoji a kariérnímu růstu Férovou firemní kulturu Možnost pracovat s nejnovějšími technologiemi pro významné zákazníky (Toyota, Ford, Scania, Suzuki…) Práci v bezpečném a zdravém podniku s čistým prostředím. Společensky odpovědná firma. Zaměstnanecké výhody : 25 dnů dovolené, dotované stravování v závodní restauraci nebo stravenkový paušál, příspěvky na penzijko nebo životko, body do kafeterie na volnočasové aktivity (relax, sport, zdraví..), zdravotní péči a očkování, vitamínové balíčky, dárky, soutěže, společné akce. Způsob prvního kontaktu: v případě zájmu zašlete životopis na nela.tomanova@trcz.cz
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU