TIPA, spol. s r.o.
Kontakty
- 553 624 404
- 553 759 090
- 606 855 555
- info@tipa.eu
- info@tipasolar.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-17:00 | |
Úterý | 07:00-17:00 | |
Středa | 07:00-17:00 | |
Čtvrtek | 07:00-17:00 | Otevřeno, brzy zavírá |
Pátek | 07:00-17:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Jiří Pavlík - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
SK887500000004001852190 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
286778984/0300 DPH účet, zveřejněn 12.12.2018 | ![]() |
CZ4603000000000300645425 DPH účet, zveřejněn 30.03.2022 | ![]() |
238517018/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2022 | ![]() |
Prodejny
TIPA, spol. s r.o. - Sněmovní 309/2, Město, Opava
TIPA, spol. s r.o. - Klapkova 3/26, Kobylisy, Praha
TIPA, spol. s r.o. - Mezi vodami 1955/19, Modřany, Praha
Činnosti firmy
- velkoobchod a maloobchod
- audio a videotechnika
- velkoobchod a maloobchod
- satelitní technika
- velkoobchod
- domácí spotřebiče
- maloobchod
- domácí spotřebiče
- velkoobchod a maloobchod
- zahradní potřeby
- velkoobchod a maloobchod
- elektrosoučástky
- velkoobchod a maloobchod
- nářadí
- e-shop
- audio, video a satelitní technika
- domácí spotřebiče
- zahradní potřeby
- elektrosoučástky
- nářadí
Volná pracovní místa
TIPA,spol. s r.o.
Lucie Boščíková, tel.:+420 725 353 174e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - aktivně se podílet na průzkumu trhu, - vyhledávat vhodné zahraniční obchodní partnery, - realizovat první telefonický kontakt v rámci akvizice nových partnerů, - administrativní činnosti spojené s obchodními případy, - spravovat databázi, - připravovat reporty, - řešit případné reklamace, - spolupracovat s marketingovým oddělením, - reprezentovat společnost na veletrzích a konferencích. Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: - mají chuť učit se o našich produktech, - jsou empatičtí a dokáži porozumět potřebám zákazníka, - rádi koordinují prodejní a logistické aktivity, - rádi komunikují v cizím jazyce se zákazníky, - užívají si práci s firemním ERP systémem, - baví je administrativa, - jsou pečliví a dotahují věci do konce, - vlastní řid.skup. B. Zaměstnanecké výhody: práce pro českou rodinnou firmu s více než 33 letou tradicí, podílení se na rozvoji společnosti, stravenková karta, 25 dní dovolené, průžná pracovní doba, vzdělávání.
TIPA,spol. s r.o.
Lucie Boščíková, tel.:+420 725 353 174e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Prosím, abyste o místo projevili zájem nejpozději do 24.6.2025, nejlépe doručením aktuálního životopisu. Co byste měl/a dělat: • komunikovat se zákazníky • administrativně podporovat individuální zákaznické objednávky • schvalovat nestandardní objednávky z e-shopu • řešit neproběhlé platby a ověřovat úhrady u zahraničních objednávek • řešit a dohledávat chyby ve fakturách Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: • mají radost z práce podporující zákazníky • disponují dobrými komunikačními dovednostmi • jsou systematičtí, pečliví, zodpovědní a důslední • umí pracovat v týmu, ale i samostatně • jsou orientovaní na výsledek a dotahování úkolů do konce • chtějí se učit o našich produktech • užívají si práci s firemním ERP systémem (Helios výhodou), Wordem, Excelem a Outlookem a problémy vnímají jako věc k řešení Co Vám nabízíme: • práci ve stabilní české rodinné společnosti s více než 33 letou tradicí • aktivní účast na rozvoji společnosti • 25 dní dovolené • stravenkovou kartu • možnost firemního vzdělávání • možnost profesního a kariérního rozvoje • zaměstnanecké slevy na sortiment/služby • Pružnou pracovní dobu Nástup: ihned Smlouva: na dobu určitou 1 rok s 4 - měsíční zkušební dobou Směnnost: Po - Pá, začátek nejpozději v 8:00hod., konec nejdřív ve 14:00hod. Místo výkonu práce: TIPA, spol. s r.o., Sadová 2749/42, Předměstí, 74601 Opava nebo Záhumenní 2397, 70800 Ostrava - Poruba Kontakt: lucie.boscikova@tipa.eu nebo zavolejte na +420 725 353 174.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 03.12.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.02.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU