THE DOMINICAN
Oficiální název: The Dominican s.r.o.
DIČ: CZ24836192
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: 2ghz73y
Kontakty
- 224 248 555 - recepce
- 234 614 812 - restaurace
- reception.dominican@axxoshotels.com
Kontaktní osoby
- Radek Nedvěd
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ0603000000000250432252 DPH účet, zveřejněn 24.04.2013 | |
2108805213/2700 DPH účet, zveřejněn 16.07.2014 | |
CZ6427000000002108805221 DPH účet, zveřejněn 20.02.2021 | |
CZ1127000000002108805205 DPH účet, zveřejněn 20.02.2021 |
Souvisí s
Činnosti firmy
- hotel
- pokoje několika kategorií Restaurace u Dominikána
- česká a mezinárodní kuchyně
- venkovní zahrádka
- zimní zahrada
Volná pracovní místa
The Dominican s.r.o. _ Praha1
Zuzana Vencováe-mail: accounting34@global-accounting-services.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek, Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 9. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 22 500 Kč/měsíc do 22 500 Kč/měsíc |
Do malebného hotelu v centru Prahy přijmeme Snídaňového kuchaře. Náplní práce je především: - příprava a ošetřování základních druhů surovin určených k přípravě pokrmů - příprava a expedice pokrmů pro odbytová pracoviště Hotelu - příprava pokrmů studené a teplé kuchyně určené pro personální stravování - dodržování stanovených receptur, kalkulací a technologických postupů při přípravě a výrobě pokrmů - spolupráce s obsluhou restaurace a baru - poskytování součinnosti při objednávání, přejímce a skladování zboží pro pracoviště kuchyně - provádění kontrol čerstvosti surovin a hlídání termínů expirace surovin - dodržování zásad šetrnosti a hospodárnosti a minimalizace ztrát - udržování pořádku a hygieny na pracovišti, provádění úklidu kuchyně Naše požadavky: - praxe na obdobné pozici min. 2 roky - schopnost plynulé komunikace v češtině - zodpovědnost a spolehlivost - vyučení v oboru není nutné, důležitější je praxe Co vám můžeme nabídnout : - pracovní poměr na dobu 6-ti měsíců s možností prodloužení - zaškolení a další firemní vzdělávání - příspěvek na stravování
The Dominican s.r.o. _ Praha1
Zuzana Vencováe-mail: accounting34@global-accounting-services.com
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 28 000 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mail: accounting34@global-accounting-services.com Pro luxusní hotel The Dominican, který se nachází pár minut pěší chůze od Staroměstského orloje, hledáme Recepční, pro kterého/kterou působení zde nebude jen práce, ale také radost. Hlavními úkoly recepční je: ? provoz recepce a reprezentace hotelu a jeho služeb ? zajištění příjezdu a odjezdu hosta, včetně Registrace hostů do hotelového systému ? zajištění platné garance na pohledávky spojené s pobytem hosta ? řešení stížností a požadavků hostů ? přiřazování pokojů hostům včetně vydávání klíčů/karet od pokojů ? natěžování položek a uzavírání faktur a účtů v hotelovém systému, finanční vyrovnání s hosty ? tížení minibarů na základě reportu od housekeepingu ? odpovědnost za svěřené finanční prostředky ? odpovědnost za správně uzavřenou finanční uzávěrku a odvod peněz po skončení své směny ? natěžování city tax do systému ? odesílání hlášení cizinecké policii o pobytu všech ubytovaných příslušníků cizí země Důležité pro nás je, aby náš nový recepční byl velmi "prozákaznicky" orientovaný, měl příjemné a profesionální vystupování a byl organizačně zdatný. Bez schopnosti plynulé komunikace v češtině a angličtině to taky nepůjde. Pokud toto splňujete, ale nemáte zkušenosti s prací na recepci, nebude to překážkou, ozvěte se nám i přesto! Jaká je naše nabídka? ? mzdové ohodnocení 28.000Kč měsíčně ? práce ve 12hodinových směnách (vč. víkendů a svátků) 7:00-19:00 a 19:00-07:00 ? pracovní poměr na dobu 6 měsíců s možností dalšího prodloužení ? zaškolení a další firemní vzdělávání ? práce v přátelském týmu profesionálů v krásném prostředí ? benefity ve formě personální stravy a pracovního oblečení
Zdroj: Úřad práce