TEMPERI, o.p.s.
Oficiální název: Temperi, o.p.s.
Právní forma: Obecně prospěšná společnost
Datová schránka: 8kf36dw
Kontakty
- 702 571 757
- 702 642 537
- tempericb@tempericb.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Hana Francová - statutární zástupkyně
- Mgr. Aleš Novotný - finanční ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Pobočka
Činnosti firmy
- centrum pomoci pro rodiny s dětmi provádí
- doprovázení rodin po rozchodu rodičů
- podpora pěstounských rodin
- vzdělávání pěstounů
- mediace
- potravinová pomoc
Volná pracovní místa
Temperi, o.p.s., pracoviště
Mgr. Aleš Novotný, tel.:702 642 537e-mail: ales.novotny@tempericb.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpovědnost, flexibilita - psychická odolnost - ochotu a schopnost nést za svou práci odpovědnost - schopnost týmové spolupráce, loajalita, aktivní přístup k práci - ochotu učit se nové věci - dobrá znalost práce na PC (uživatelská MS Office – Word, Excel a další), eQuip – klientský program - řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič - zkušenosti v sociální oblasti jsou výhodou Nabízíme: - kreativní zaměstnání v přátelském a podporujícím týmu na HPP (plný úvazek) mzda po zapracování od 29 tis. do 36 tis. + prémie - pružnou pracovní dobu - možnost odborného růstu, vzdělávání, supervize - možnost dalšího vzdělávání - 5 týdnů dovolené - služební automobil, notebook a mobilní telefon Místo výkonu práce: terénní sociální práce na území správní obvodu obce s rozšířenou působností (SO ORP) České Budějovice a Trhové Sviny Místo výkonu práce: terénní sociální práce na území správní obvodu obce s rozšířenou působností České Budějovice, Trhové Sviny Předpokládaný nástup: dle dohody Výběrové řízení je pořádáno dvoukolovou formou: 1. kolo: výběr vhodných účastníků dle zaslaných životopisů a oslovujících dopisů 2. kolo: osobní pohovor s vybranými účastníky Pohovor pro vybrané uchazeče se bude konat v individuálních termínech. V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete oslovující dopis a strukturovaný životopis. Dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: tempericb@tempericb.cz (Předmět emailu: „výběrové řízení SASRD“). Bližší informace podá na telefonu: 702 642 537 – Mgr. Aleš Novotný, ředitel
Temperi, o.p.s.
Mgr. Aleš Novotný, tel.:702 642 537e-mail: ales.novotny@tempericb.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: - řízení chodu kanceláře ředitele organizace - zpracování administrativně správních agend organizace - zpracování podkladů a dalších dokumentů pro optimální řízení a vedení organizace - příprava a rozpracování finančních, strategických a dalších dokumentů pro řízení a rozvoj organizace a jejích jednotlivých částí - vytváření propagačních a PR materiálů k projektům a grantům realizovaným organizací - správa sociálních sítí (facebook, instagram), příprava a publikování jednotlivých příspěvků - spolupráce na vytváření fundraisingových strategií a komunikačních kampaní - realizace technické a administrativní správy vozového parku - administrace klientské aplikaci eQuip a dalších aplikací - vyhledávání dotačních příležitostí - příprava podkladů pro projektové záměry a případná výběrová řízení - komunikace s dalšími relevantními aktéry, s nimiž v rámci projektů organizace spolupracuje - kontrola dodržování harmonogramu a čerpání v rámci řešených projektů, monitoring plnění indikátorů - spolupráce na administraci projektů po věcné stránce včetně zajištění publicity Požadujeme: - výborné organizační a komunikační schopnosti - kreativní přístup k práci - kultivované prezentační dovednosti slovem i písmem - velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (Excel, Word,…) - loajalitu, schopnost týmové spolupráce a přinášení vlastní invence - zkušenosti s projektovou a dotační činností v sociální oblasti (výhodou) - zkušenosti s fundraisingem (výhodou) - komunikační schopnosti při práci s donátory - vzdělání s humanitním zaměřením - uživatelské dovednosti v oblasti grafického pracování PR materiálů (Canva a další) - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) Nabízíme: - velice různorodou a kreativní práci - pracovní poměr formou HPP na 1,0 úvazku - platové ohodnocení dle pracovních schopností a pracovního nasazení (28.000 – 38.000 Kč) - pracovní smlouvu na dobu neurčitou – po dvou letech úspěšné spolupráce - zázemí stabilní neziskové organizace fungující na bázi otevřenosti, smysluplnosti a vzájemné podpory - 5 týdnů dovolené - služební notebook a mobilní telefon - výkon na pracovišti v centru Českých Budějovicích Předpokládaný nástup: dle dohody Výběrové řízení je pořádáno dvoukolovou formou: 1. kolo: výběr vhodných účastníků dle zaslaných životopisů a oslovujících dopisů 2. kolo: osobní pohovor s vybranými účastníky Pohovor pro vybrané uchazeče se bude konat v individuálních termínech. V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete oslovující dopis a strukturovaný životopis. Dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: ales.novotny@tempericb.cz (Předmět emailu: „výběrové řízení “). Bližší informace podá na telefonu: 702 642 537 – Mgr. Aleš Novotný, ředitel
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU