TECHNICKÉ SLUŽBY Odolena Voda
Oficiální název: Město Odolena Voda
DIČ: CZ00240559
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: nxabgzu
Kontakty
- 283 116 453
- 283 116 452
- 603 476 220
- 603 257 947 - zimní údržba
- 737 289 857
- tomas.spicka@odolenavoda.cz
- marketa.lainova@odolenavoda.cz
- info@odolenavoda.cz
Provozní doba
sběrný dvůr | ||
Pondělí | 14:00-18:00 | |
Úterý | 14:00-18:00 | |
Středa | 14:00-18:00 | |
Čtvrtek | 14:00-18:00 | |
Pátek | 14:00-18:00 | |
Sobota | 08:00-14:00 | Zavřeno |
Neděle | 14:00-18:00 |
Kontaktní osoby
- Tomáš Špička - vedoucí
- Markéta Lainová - referentka
- Silvestr Lakatoš - sběrný dvůr
Webové prezentace
Bankovní účty
19-28129201/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
28129201/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- technické služby
- sběrný dvůr
Volná pracovní místa
Město Odolena Voda
Mgr. Klára Rothová, tel.:283 116 422e-mail: klara.rothova@odolenavoda.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 8. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané činnosti: - komplexní vedení účetnictví v účetní jednotce - evidence a účtování faktur - zaúčtování pokladních operací - účtování příjmových operací - příprava podkladů pro sestavení roční účetní závěrky, konsolidované účetní závěrky - příprava podkladů pro sestavování mezitímních účetních závěrek - příprava podkladů pro zpracování daňových přiznání (DPH, DPPO) - inventarizace majetku a závazků, kontrolní činnost - podílení se na správních činnostech odboru - zpracování statistických hlášení - vybrané účetní operace - práce se spisovou službou Povinné požadavky na uchazeče: - minimálně úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office), - znalost daňových předpisů zejména zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, - znalost zákona o účetnictví 563/1991 Sb., zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů 250/2000 Sb., zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě včetně prováděcí vyhlášky, vyhlášky o rozpočtové skladbě 412/2021Sb., pro vybrané účetní jednotky 410/2009 Sb., o účetních záznamech v technické formě 383/2009 Sb. a Českých účetních standardů. Další požadavky na uchazeče výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků - znalost informačního systému VERA - praxe ve veřejné správě - znalost daňového řádu Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: - státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - věk 18 let, - plná svéprávnost, - znalost českého jazyka - bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena). K přihlášce uchazeč připojí: - strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém Zaměstnanecké výhody: stravenky, pružná pracovní dobu, dny zdravotního volna, 25 dní dovolené, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na dovolenou, benefit karta Gallery Beta, home office
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU