SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ
Oficiální název: SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace
DIČ: CZ40526551
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: 2hnk7u2
Kontakty
- 378 037 111 - spojovatelka
- svsinfo@plzen.eu
Provozní doba
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-12:30 | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-12:30 | |
Pátek | 08:00-12:30 | Otevřeno, brzy zavírá |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Bankovní účty
4822650297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- správa a údržba
- veřejně přístupný majetek města
- poskytování
- technické služby
Volná pracovní místa
Správa veřejného statku města Plzně, příspěvková organizace
Životopis + přihláškae-mail: voriskovaM@plzen.eu
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace vyhlašuje Výběrové řízení na obsazení místa Dopravně ekonomický specialista Předpokládaný datum nástupu: po dohodě, ideálně od 1.7.2025 po dobu rodičovské dovolené, max. do 30.10.2027. Není vyloučena změna na dobu neurčitou. PLAT plat.třída 10 v rozmezí 24 790 - 35 770 Kč + pohyblivá složka platu, která může činit 25-45% ročních příjmů (osobní příplatek, odměny). Plat se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. a záleží na dosažené praxi. POPIS POZICE " Zajišťuje koordinaci přípravy a realizace investic, zpracovávání investičních záměrů, koordinaci finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů v oblasti veřejné dopravy a cyklodopravy " Zpracovává nebo posuzuje projekty organizace a regulace veřejné dopravy včetně projednání projektových dokumentací a územně plánovacích podkladů se zainteresovanými orgány a organizacemi " Provádí ekonomické a technické analýzy potřebné ke zpracování návrhů provozu veřejné dopravy v Plzni PROFIL KANDIDÁTA " vzdělání v oboru dopravním, stavebním, případně ekonomickém, se zkušenostmi z praxe " dobrá znalost práce na PC, " řidičský průkaz skupiny B, " dobré komunikační schopnosti. NABÍZÍME " zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele " místo výkonu práce v Plzni " pružnou pracovní dobu, plný pracovní úvazek " motivující osobní příplatek " mimořádné odměny " 5 týdnů dovolené " příspěvek na penzijní pojištění " stravenkový paušál " zvýhodněně telefonní paušály " 5 dnů indispozičního volna (sick days) ročně Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení: 1. strukturovaný životopis, 2. podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám souhlas k jejich zpracování (jméno, příjmení, titul, datum narození, podpis). Větu můžete připsat i na konec Vašeho životopisu. Písemné přihlášky do výběrového řízení posílejte personalistce Martině Voříškové na mail voriskovaM@plzen.eu. Termín výběrového řízení - ústního pohovoru: - bude upřesněn. Ústní pohovor se uskuteční v budově Správy veřejného statku města Plzně, Klatovská tř. 10, 301 00 Plzeň, Bližší informace na telefonu č. 378 037 029, p. Petr Polanka, vedoucí Úseku veřejné dopravy a cyklodopravy.
Správa veřejného statku města Plzně, příspěvková organizace
Životopis + přihláškae-mail: voriskovaM@plzen.eu
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace vyhlašuje Výběrové řízení na obsazení místa Technicko-administrativní pracovník Předpokládaný datum nástupu: dohodou, nejpozději 1.8.2025 PLAT plat.třída 9 v rozmezí 23 110 - 33 220 Kč + pohyblivá složka platu, která může činit 25-45% ročních příjmů (osobní příplatek, odměny). Plat se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. a záleží na dosažené praxi. PRACOVIŠTĚ: v lese, objekt lesovny (hájenky), na adrese Bukovec 77 POPIS POZICE " Vyřizování administrativní agendy vedoucího oddělení lesů a provádění všech administrativně-technických prací včetně pořizování záznamů z jednání. " Zodpovědnost za vyřizování pošty oddělení lesů a částečně i úseku LZVH (lesů, zeleně a vodního hospodářství). " Zajišťování drobného nákupu oddělení městských lesů , objednávek, registrace smluv, příprava podkladů smluv pro výběrová řízení. " Výkaznictví, komunikace s úřady, vyplňování statistik. " Zajišťování a vedení evidence ochranných pracovních pomůcek. " Zajišťování a organizace práce při různých akcích s veřejností na oddělení lesů. " Zajišťování dalších prací a povinností při správě a údržbě majetku svěřeného úseku LZVH podle dispozic vedoucího oddělení a vedoucího úseku. PROFIL KANDIDÁTA " středoškolské vzdělání " vítáme znalost aplikací SAP, Agendio, Tender Arena, eSpis " dobrá znalost práce na PC " řidičský průkaz skupiny B " spolehlivost, bezúhonnost " dobré komunikační a organizační schopnosti. NABÍZÍME " zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele " místo výkonu práce v Plzni, v lese, v objektu lesovny (hájenky) na adrese Bukovec 77 " pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu, plný pracovní úvazek " motivující osobní příplatek " mimořádné odměny " 5 týdnů dovolené " příspěvek na penzijní pojištění " stravenkový paušál " zvýhodněně telefonní paušály " 5 dnů indispozičního volna (sick days) ročně Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení: 1. strukturovaný životopis, 2. podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám souhlas k jejich zpracování (jméno, příjmení, titul, datum narození, podpis). Větu můžete připsat i na konec Vašeho životopisu. Písemné přihlášky do výběrového řízení posílejte personalistce Martině Voříškové na mail voriskovaM@plzen.eu. Termín výběrového řízení - ústního pohovoru: - bude upřesněn. Ústní pohovor se uskuteční v budově Správy veřejného statku města Plzně, Klatovská tř. 10, 301 00 Plzeň, Bližší informace na telefonu č. 725 787 696, Ing. Milan Sekáč, vedoucí oddělení městských lesů. Celé znění inzerátu na stránkách: https://svsmp.cz/kariera/
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-027037 | Služby | 27 500 000,00 Kč |
Místo plnění: LHC Městské lesy Plzeň Území LHC Městské lesy Plzeň je členěno na spravované lesní úseky a je vymezeno porostní mapou - přílohou zadávacích podmínek.
Cílem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody podle § 131 a násl. zákona s více dodavateli (min. dva pro každou část veřejné zakázky) za účelem poskytování služeb, jež spočívají v těžbách a ostatních lesnických činnostech (přiblížení, zalesňování, ožin, nakládání s klestem, výroba oplocenek). Jednotlivé veřejné zakázky budou v závislosti na aktuální potřebě zadavatele realizovány jako dílčí plnění, jejichž realizace proběhne samostatně. Na základě uzavřené rámcové dohody budou zadávány veřejné zakázky postupem bez obnovení soutěže mezi účastníky rámcové dohody. Všechny podmínky plnění veřejných zakázek na jednotlivé části jsou obsaženy v rámcové dohodě. Zakázka je členěna na části. Části zakázky, pro které bude uzavřena rámcová dohoda, jsou podrobně specifikovány v technologických listech, které jsou přílohou č. 1 zadávací dokumentace a přílohou rámcové dohody.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj