SPORTLOV s.r.o.
Oficiální název: SPORTLOV s.r.o.
DIČ: CZ28071620
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: eaw3tpk
Kontakty
- 383 136 302 - infolinka
- info@dobrodruzstvinastrelnici.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-17:00 | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-17:00 | |
Pátek | 08:00-17:00 | Otevřeno |
Sobota | 08:00-11:00 | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Vojtěch Marek - majitel, jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1387705156/2700 DPH účet, zveřejněn 13.11.2019 | ![]() |
103792952/2250 DPH účet, zveřejněn 01.12.2021 | ![]() |
Provozovna
Činnosti firmy
- zajištění
- zážitková střelba
- výcvik
- střelba
- e-shop
- vouchery na střelbu
Volná pracovní místa
SPORTLOV s.r.o.
Jiří Kašpare-mail: jiri@dobrodruzstvinastrelnici.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
KONTAKT E-MAILEM Hledáme organizátora/organizátorku zážitkových akcí Přidej se k týmu, který dělá z adrenalinových zážitků nezapomenutelné momenty! Naše firma Dobrodružství na Střelnici, která se specializuje na zážitkovou střelbu po celé ČR se rozšiřuje. Hledáme proto někoho, kdo s námi tento krok udělá a ujme se organizace a hladkého průběhu akcí. Co budeš mít na starosti: - Komunikaci a spolupráci s instruktory (nábor, školení, rozpisy směn) - Plánování a zajištění průběhu akcí - od rezervace střelnice po zajištění vybavení - Organizaci jednotlivých akcí včetně zadávání požadavků a sestavování týmů - Kalkulaci nákladů a vyhodnocení akcí, včetně odměn a podkladů pro mzdy - Péče o obchodní vztahy s instruktory a smluvními partnery Koho hledáme: - Pečlivého člověka s organizačními schopnostmi, který má rád systém a nebojí se komunikace - Excelového samuraje - pokročilá znalost Excelu je naprostý základ - Někoho, kdo zvládne pracovat samostatně, ale zároveň táhne s týmem za jeden provaz - Ideálně někoho se zkušeností s eventy, logistikou nebo koordinací lidí Co nabízíme: - Mzdu 30 000 Kč - Pracovní dobu od 7:00-15:00 nebo 8:00-16:00 - Možnost nástupu ihned, nejpozději však 1. července - Smysluplnou a pestrou práci, kde za sebou každý den vidíš výsledky Zaměstnanecké výhody: - příspěvek na stravování
Zdroj: Úřad práce