SIEMENS, s.r.o.
Oficiální název: Siemens, s.r.o.
DIČ: CZ00268577
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: h6vchd6
Kontakty
- 800 909 090 - kontaktní centrum
- siemens.cz@siemens.com
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1288804001/2700 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ4927000000001013384394 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1013384001/2700 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | ![]() |
Pobočky
SIEMENS, s.r.o. - Olomoucká 7/9, Černovice, Brno
SIEMENS, s.r.o. - 28. října 2663/150, Moravská Ostrava, Ostrava
SIEMENS, odštěpný závod ZDRAVOTNICTVÍ, s.r.o. - Karásek 1767/1, Řečkovice, Brno
Činnosti firmy
- dodávka
- produkty, systémy i komplexní řešení pro průmyslové automatizace
- dodávka
- produkty a řešení pro výrobu, přenos a distribuci elektrické energie
- dodávka
- rentgenové a ultrazvukové přístroje
- přístrojová vybavení pro in vintro diagnostiku
- dodávka
- systémy pro laboratorní diagnostiku
- realizace
- projekty v oblasti dopravních systémů
- realizace
- projekty v oblasti inteligentní logistiky
- realizace
- projekty technologie pro budovy
Volná pracovní místa
Siemens, s.r.o. Praha
Jan Štafae-mail: jan.stafa@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc |
Štafa Jan, e-mail: jan.stafa@siemens.com Náplň práce: - přezkoumání a vylepšení stávajících scénářů zkoušek hnacího ústrojí - tvorba nových testovacích scénářů a testovacích plánů systému - Analýza stability systémových požadavků - vyhodnocení dat získaných při testování a protokol o zkoušce - komunikace s týmy testování systému (dohled nad prováděním testů) - dokumentace v souladu s ISO26262 Požadavky na uchazeče: - vzdělání elektrotechnického nebo strojního původu - zkušenosti s testováním a procesem testování v rámci vývoje - aktivní znalost anglického jazyka - výhodou - zkušenosti s nástrojem pro správu požadavků (Polarion, DOORS, ...) - výhodou - zkušenosti s ticketingovým systémem (Redmine, JIRA, ...) - výhodou - zkušenosti s funkční bezpečností (ISO26262) Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. [7792]
Markéta Fryčkováe-mail: marketa.fryckova@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na zákaznický servis a schopnost pracovat pod tlakem - velmi dobré komunikační schopnosti - proaktivita, zodpovědnost a dochvilnost - časová flexibilita a týmový hráč Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. Praha
Tereza Dygrýnováe-mail: Tereza.dygrynova.ext@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 69 248 Kč/měsíc |
Tereza Dygrýnová, e-mail: Tereza.dygrynova.ext@siemens.com Náplň práce: " Budete nezávisle podporovat a radit zúčastněným stranám GBS ve vaší oblasti odpovědnosti ve všech finančních tématech. " Spoléháte se na úzké a kooperativní partnerství s vedoucími oddělení a zúčastněnými stranami a vytváříte smysluplné manažerské zprávy, abyste zajistili obchodní úspěch a podpořili nadcházející obchodní rozhodnutí svými obchodními znalostmi. " Budete se odílet na mezioborových iniciativách GBS pro další rozvoj a zavádění nových metod, procesů a postupů pro operativní a strategické účetnictví a controlling se zaměřením na inovace, digitalizaci a automatizaci. " Odpovědnost za nezávislé sledování nabídky a procesu ISA, jakož i účtování v souladu se všemi směrnicemi a pravidly, např. SRN, RIC, dodržováním předpisů a předpisy o převodních cenách. Požadavky na uchazeče: - vzdělání v oboru Business Administration nebo finance vítány, případně zkušenosti s obchodní prací výhodou - znalosti v oblasti řízení podniku a analytické schopnosti - plánovací a organizační schopnosti, týmová práce, orientace na výsledky a asertivita znalost MS Office, znalost angličtiny pro každodenní komunikace Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. Praha
Markéta Fryčkováe-mail: marketa.fryckova@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc |
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce: " Dohlížet na poskytování služeb, nést odpovědnost a vykazovat výkonnost (úrovně služby, KPI a náklady) každé jednotlivé IT služby. " Budování pevných partnerských vztahů s našimi poskytovateli, obchodními partnery v oblasti IT a našimi obchodními zainteresovanými stranami. " Eskalovat problémy související s výkonem a stížnosti zákazníků vlastníkům služeb a proaktivně diskutovat s přidruženými poskytovateli o našich zákaznických požadavcích. " Udržovat koncepci ochrany aktuální, pro všechna rizika ISEC je získáváno a dokumentováno řádné přijetí rizik. " Podílet se na přípravě analýzy rizik ochrany (PRA). Požadavky na uchazeče: " Vzdělání v oboru informatiky případně ekvivalentní praktické zkušenosti vítány. " Dobré komunikační dovednosti a dovednosti v navazování kontaktů v interkulturním prostředí a na všech úrovních řízení. " Znalost principů ITIL a metodik projektového řízení výhodou. " Schopnost efektivně řídit a prioritizovat úkoly. " Solidní schopnosti plánování zdrojů a řešení problémů. " Vynikající ústní a písemné dovednosti v angličtině. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. Praha
Markéta Fryčkováe-mail: marketa.fryckova@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc |
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce: " Dohlížet na poskytování služeb, nést odpovědnost a vykazovat výkonnost (úrovně služby, KPI a náklady) každé jednotlivé IT služby. " Budování pevných partnerských vztahů s našimi poskytovateli, obchodními partnery v oblasti IT a našimi obchodními zainteresovanými stranami. " Eskalovat problémy související s výkonem a stížnosti zákazníků vlastníkům služeb a proaktivně diskutovat s přidruženými poskytovateli o našich zákaznických požadavcích. " Udržovat koncepci ochrany aktuální, pro všechna rizika ISEC je získáváno a dokumentováno řádné přijetí rizik. " Podílet se na přípravě analýzy rizik ochrany (PRA). Požadavky na uchazeče: " Vzdělání v oboru informatiky případně ekvivalentní praktické zkušenosti vítány. " Dobré komunikační dovednosti a dovednosti v navazování kontaktů v interkulturním prostředí a na všech úrovních řízení. " Znalost principů ITIL a metodik projektového řízení výhodou. " Znalost některého programovacích jazyků např. C, C++, C#, Python atd. vítána " Schopnost efektivně řídit a prioritizovat úkoly. " Solidní schopnosti plánování zdrojů a řešení problémů. " Vynikající ústní a písemné dovednosti v angličtině. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. Praha
Markéta Fryčkováe-mail: marketa.fryckova@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 80 000 Kč/měsíc |
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce: Společně s našimi obchodními partnery budete vyvíjet cloudová řešení založená na technologiích. Budete se zabývat společností Siemens Global Business Services, jejími zákazníky a potenciálními zákazníky napříč různými obchodními liniemi. Budete spolupracovat s týmem datových vědců na vytváření asistentů umělé inteligence a budete zodpovědní za přizpůsobení našich backendových rozhraní API. Použití a vylepšení rozhraní GenAI API pro obohacení uživatelské zkušenosti. Požadavky na uchazeče: - výhodou jsou pokročilé dovednosti v JavaScriptu/TypeScriptu nebo Pythonu - zkušenosti s Azure/AWS a/nebo Cloud NativePrincipy vývoje vítány - schopnost pracovat v samostatně organizovaném týmu - flexibilita, znalost AJ pro každodenní komunikaci - orientace na zákazníka Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě e-stravenek, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. Praha
Markéta Fryčkováe-mail: marketa.fryckova@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc |
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce: Analýza velkých souborů dat a identifikace trendů, nesrovnalostí a příležitostí ke zlepšení a přípravě zpráv. Přispívat k iniciativám neustálého zlepšování procesů s cílem zvýšit efektivitu a efektivitu funkcí fakturace a výkaznictví. Úzká spolupráce s různými odděleními a globálními týmy na podpoře obchodních funkcí a projektů. Zajištění, aby všechny fakturační a vykazovací činnosti byly v souladu s příslušnými předpisy a zásadami společnosti. Požadavky na uchazeče: - vzdělání v oboru informatika - praxe v oboru fakturace, výkaznictví nebo související finanční role výhodou - dobré schopnosti řešit problémy s odhodláním k neustálému zlepšování a rozvoji procesů - znalost MS Excel, znalost SAP je výhodou - schopnost jasně a efektivně sdělovat složité finanční informace - znalost angličtiny slovem i písmem. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Siemens, s.r.o. Praha
Jan Štafae-mail: jan.stafa@siemens.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 58 000 Kč/měsíc |
Štafa Jan, e-mail: jan.stafa@siemens.com Náplň práce: 1. Přizpůsobení a vývoj školení: Spolupracujte s odborníky na danou problematiku a vývojáři obsahu na vytváření vzdělávacích řešení, která jsou inovativní, efektivní a v souladu s obchodními cíli a vzdělávacím rámcem Siemens GBS se zaměřením na digitální transformaci. 2. Realizace školení: Vžijte se do role školitele. Organizujte, pilotujte a poskytujte dynamická školení, která zaujmou studenty a podpoří rozvoj interpersonálních dovedností. 3. Facilitace: Usnadněte interaktivní workshopy, skupinové diskuse a vzdělávací akce pro různorodé publikum, které podporují spolupráci, kritické myšlení a sdílení znalostí. Požadavky na uchazeče: " Silné prezentační a facilitační dovednosti se schopností zapojit studenty osobně i virtuálně. " Umí převádět vzdělávací cíle do kreativních a efektivních školicích materiálů. " Vášeň pro sledování nejnovějších trendů a osvědčených postupů v oblasti vzdělávání a rozvoje. " Schopnost spolupracovat napříč hierarchiemi a jednotkami. " Ovládá angličtinu a češtinu. " Zájem a znalosti v oblasti digitální transformace Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-009140 | Dodavky | 22 000 000,00 Kč |
Dodávka a zprovoznění 1ks obráběcího centra pro soustružení osazení složení statoru elektromotoru (horizontální) a s tím související dodávky dle v zadávací dokumentaci uvedených podmínek a požadavků. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-008142 | Dodavky | 7 500 000,00 Kč |
Dodávka a zprovoznění 3 ks systémových vozíků s nosností 1,5 t pro zajištění manipulace ve skladu polotovarů pro pracoviště obrábění litinových dílců a montážních linek při výrobě elektromotorů osových výšek 315 až 355. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-007491 | Dodavky | 18 000 000,00 Kč |
Dodávka, instalace a zprovoznění kondenzačních plynových kotlů do 10 kotelen dle zpracované projektové dokumentace. Součástí zakázky je rovněž zajištění potřebných povolení provozu (např. povolení provozu zdrojů znečišťování ovzduší). Předmětem zakázky není: - instalace plynovodu (po plynoměry kotelen), - vyvedení spalin jednotlivých kotlů (komíny), - stavební úpravy jednotlivých výměníkových stanic (kotelen). Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
28.05.2025 - 30.05.2025
stánek PAV P / 087

08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV F / 220

Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV F / 201

22. mezinárodní vodohospodářská výstava
23.05.2023 - 25.05.2023
stánek Hala 3 - 39

Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV

Mezinárodní odborný veletrh vytápěcí, ventilační, klimatizační, měřící, regulační, sanitární a ekologické techniky
03.03.2020 - 06.03.2020
stánek hala 2D, stánek 605

Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV P / 016, PAV A1 / 027DT

Veletrh chytrých řešení pro města a obce
05.06.2019 - 06.06.2019
stánek PAV G1 / 039

Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV

29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
stánek 4/B11

Veletrh chytrých řešení pro města a obce
25.04.2018 - 26.04.2018
stánek PAV G2 / 049, PAV G2 / 049A

Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV P / 019

28. mezinárodní stavební veletrh
19.09.2017 - 23.09.2017
stánek 4/B10

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2013Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2012Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2012Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 02.05.2012Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.11.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.07.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.05.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.06.2009Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2009Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2009Projekt dokončen
OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 16.12.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU