S-CENTRUM HODONÍN
Oficiální název: S - centrum Hodonín, příspěvková organizace
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: ss8k7kn
Kontakty
- 518 399 931
- 518 399 932
- 603 217 714
- 734 325 870
- info@ddhodonin.cz
- reditel@ddhodonin.cz
Kontaktní osoby
- Bc. Václav Polách, MBA - ředitel
Webové prezentace
Činnosti firmy
- domov pro seniory se zvláštním režimem
Volná pracovní místa
S - centrum Hodonín, příspěvková organizace - Hodonín
Ellen Čermáková, tel.:602652329e-mail: personalista@ddhodonin.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 3. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 49 000 Kč/měsíc |
Ředitel organizace S-centra Hodonín příspěvková organizace vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí stravování. Přidej se k nám! Do našeho nově zrekonstruovaného a moderně vybaveného pracoviště hledáme motivované a spolehlivé kolegy, kteří chtějí pracovat v prostředí s přátelskou atmosférou a lidským přístupem. Staň se součástí energického týmu a podílej se s námi na poskytování kvalitní a profesionální péče klientům S-centra Hodonín. Hledáme zodpovědného a organizačně schopného člověka, který povede provoz stravování v zařízení sociálních služeb s celodenním provozem. Pokud máte zkušenosti s řízením kuchyně, logistiky stravy a chcete pracovat v prostředí, kde vaše práce přímo ovlivňuje kvalitu života seniorů – rádi vás uvítáme. NÁPLŇ PRÁCE: • řízení a organizace celého úseku stravování v nepřetržitém provozu • znalost dietního stravování a hygienických standardů (HACCP) • plánování jídelníčků s ohledem na dietní potřeby klientů (diety, konzistence, alergeny) • dohled nad přípravou a výdejem stravy pro klienty i zaměstnance • vedení a koordinace týmu kuchařů a pracovníků kuchyně • odpovědnost za dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů (HACCP, BOZP) • kontrola kvality surovin a hotových pokrmů • objednávky potravin, skladové hospodářství a hospodárnost provozu • tvorba pracovních plánů, rozdělování směn, zaučování nových pracovníků • spolupráce s vedením organizace a dalšími úseky (péče, zdravotní úsek, aktivizace) • administrativa spojená s provozem kuchyně a vyúčtováním stravy POŽADUJEME: • zkušenost s vedením stravovacího provozu (výhodou v sociálních službách, školských nebo zdravotnických zařízeních) • praxi v gastronomii nebo stravování • znalost dietního stravování a hygienických standardů (HACCP) • organizační schopnosti, spolehlivost, systematičnost • schopnost vést tým a řešit provozní situace • uživatelskou znalost práce na PC • trestní bezúhonnost NABÍZÍME: • stabilní pracovní místo v příspěvkové organizaci • práci, která má smysl a pozitivně ovlivňuje každodenní život klientů Vysvětlivky viz 2. strana (ve zkrácené verzi po kliknutí na příslušné pole a stisknutí F1). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Úřad práce České republiky, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha www.uradprace.cz facebook.com/uradprace.cr Příloha č. 1 směrnice 3/2024 C • podporu vedení a přátelský kolektiv • možnost vzdělávání a profesního růstu • dovolenou 5 týdnů, příspěvky z FKSP a další benefity • odpovídající platové zařazení dle tarifních tabulek a platných předpisů . V rámci výběrového řízení bude probíhat přijímání životopisů uchazečů do dne 15. prosince 2025.
Zdroj: Úřad práce




