RESTAURACE & BOWLING SMETANOVA
Kontakty
- 725 266 150
- restaurace@galerievsetin.cz
Provozní doba
Pondělí | 11:00-20:00 | |
Úterý | 11:00-20:00 | |
Středa | 11:00-20:00 | |
Čtvrtek | 11:00-20:00 | Otevřeno |
Pátek | 11:00-22:00 | |
Sobota | 11:00-22:00 | |
Neděle | 11:00-17:00 |
Sociální sítě
Bankovní účty
239795458/0300 DPH účet, zveřejněn 10.04.2013 | ![]() |
241259822/0300 DPH účet, zveřejněn 10.04.2013 | ![]() |
DE20850503003100401238 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- restaurace
- bowling
Volná pracovní místa
VALATRANS a.s. 05
Jana Hrňováe-mail: personalni@valatrans.com
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 20. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 125 Kč/hod. do 140 Kč/hod. |
Náplň práce: prodej zboží v oboru železářství, domácí potřeby obsluha zákazníků a poskytování odborného poradenství doplňování zboží, práce s pokladnou udržování pořádku na prodejně Požadujeme: vyučení nebo praxe v oboru výhodou (není podmínkou – zaučíme) základní znalost sortimentu železářství vítána spolehlivost, ochota učit se novým věcem příjemné vystupování Nabízíme: stabilní zaměstnání v menším kolektivu příjemné pracovní prostředí po zapracování navýšení mzdy prvotní kontakt: životopisy zasílejte na personalni@valatrans.com
VALATRANS a.s. 05
Jana Hrňováe-mail: personalni@valatrans.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek, Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 13. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Hlavní náplň práce • zajištění bezproblémového každodenního provozu obchodní galerie • komunikace s nájemci, správa nájemních smluv, evidence a kontrola plateb • dohled nad údržbou, úklidem, ostrahou a technickými službami • spolupráce s marketingem na propagačních akcích, eventech a kampaních • organizace a koordinace sezónních eventů (např. Vánoce, farmářské trhy, dětské dny) • kontrola a správa reklamních ploch (LightBoxy, bannery, LED) • řešení podnětů, reklamací a zajištění kvalitního servisu pro návštěvníky i nájemce • reporting vedení společnosti, návrhy na zlepšení chodu galerie ________________________________________ Požadované znalosti a dovednosti • zkušenost s řízením provozu, retail managementem nebo správou objektů výhodou • přehled o marketingu, event managementu a obchodní komunikaci • organizační a vyjednávací schopnosti • dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel), výhodou Canva či obdobné nástroje • schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů • komunikační dovednosti a profesionální vystupování ________________________________________ Osobnostní předpoklady • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost • proaktivní přístup, schopnost koordinace více úkolů najednou • orientace na výsledek a spokojenost klienta • schopnost vést menší tým a motivovat kolegy ________________________________________ Nabízíme • zázemí stabilní společnosti a přátelský tým • možnost podílet se na rozvoji moderní obchodní galerie • prostor pro vlastní nápady a kreativitu • odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity životopisy zasílejte na adresu: personalni@valatrans.com
VALATRANS a.s. 05
Jana Hrňováe-mail: personalni@valatrans.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek, Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 140 Kč/hod. do 180 Kč/hod. |
Náplň práce: Organizace a vedení úklidových pracovníků Kontrola kvality provedeného úklidu Vysvětlování pracovních postupů a pomoc zaměstnancům Komunikace s vedením Spolupráce při řešení drobných provozních situací Zodpovědnost za úklid dané směny Vydávání a kontrola pracovních prostředků Úklid prostor v OG Požadujeme: Zodpovědnost a organizační schopnosti Spolehlivost a aktivní přístup Základní orientaci v administrativě Komunikační dovednosti Nabízíme: Stabilní zaměstnání na částečný i plný úvazek Možnost uplatnění i pro OZP Pravidelnou mzdu a přátelský kolektiv životopisy zasílejte: personalni@valatrans.com
VALATRANS a.s. 05
Jana Hrňováe-mail: personalni@valatrans.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: zpracování účetních dokladů, faktur a pokladny evidence skladového hospodářství Požadujeme: praxi v účetnictví dobrou znalost práce na PC (MS Office, účetní programy výhodou) pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup Nabízíme: práci na HPP (možný i zkrácený úvazek) stabilní zázemí a odpovídající mzdu přátelský kolektiv životopisy zasílejte na: personalni@valatrans.com
VALATRANS a.s. 05
Jana Hrňováe-mail: personalni@valatrans.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: příprava a výdej jídel dle stanoveného menu zajištění chodu kuchyně a vedení týmu přípravné a pomocné práce v kuchyni dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů Požadujeme: praxi v oboru spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost týmového ducha a chuť učit se novým věcem Nabízíme: stabilní pracovní prostředí a jistotu dlouhodobé spolupráce odpovídající platové ohodnocení přátelský kolektiv a podporu při zapracování možnost profesního růstu životopisy zasílejte na: personalni@valatrans.com
Zdroj: Úřad práce