RENOVA, s.r.o.
Oficiální název: RENOVA, s.r.o.
DIČ: CZ63218356
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: qetvqks
Kontakty
- 494 596 253
- 608 028 266 - ředitel
- renova@vodomery.cz
Provozní doba
| Pondělí | 06:00-15:00 | |
| Úterý | 06:00-15:00 | |
| Středa | 06:00-15:00 | |
| Čtvrtek | 06:00-15:00 | |
| Pátek | 06:00-14:00 | Zavřeno |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Libor Špatenka - jednatel
Webové prezentace
Bankovní účty
19-1382100297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
Činnosti firmy
- prodej a servis
- bytové, domovní a průmyslové vodoměry
- prodej a servis
- měřiče tepla
Volná pracovní místa
RENOVA, s.r.o. - provozovna
Jan Pavlis, tel.:603 952 458e-mail: jan.pavlis@vodomery.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
Kontakt zasláním životopisu na adresu jan.pavlis@vodomery.cz. Požadujeme: - znalost obchodních procesů - zkušenost s B2B obchodem, akvizicemi - ochota učit se nové věci a rozvíjet se - drive, flexibilita, proaktivní přístup, zodpovědnost - znalost práce se systémy CRM, ERP. Náplň práce: - vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti vodoměrů, měřičů tepla a systémů dálkového odpočtu - péče o stávající zákazníky z řad vodárenských společností, obcí a správců budov - aktivní oslovování klíčových osob - vedení zákazníka celým obchodním procesem - tvorba a péče o zákaznické portfolio - vyřizování příchozích poptávek. Nabízíme: - fixní a variabilní finanční odměnu, nezastropovaný provizní systém - pružná pracovní doba, možnost páce z domova - stabilní přísun relevantních poptávek - notebook, mobilní telefon, služební automobil (i pro soukromé účely) - nástup možný ihned.
RENOVA, s.r.o. - provozovna
Petra Šutová, tel.:491 616 654e-mail: petra.sutova@vodomery.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Kontakt zasláním životopisu na adresu petra.sutova@vodomery.cz. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou) - zkušenost s administrativou či obchodní podporou - dobrá znalost MS Office, výhodou Helios a Raynet CRM (není podmínkou) - pečlivost, systematičnost, schopnost samostatné práce - aktivní přístup a komunikační dovednosti - základní znalost angličtiny. Náplň práce: - kompletní podpora obchodní ředitelky (administrativní i organizační) - koordinace obchodní agendy, hlídání termínů, příprava podkladů pro vedení - příprava a evidence nabídek, smluv, objednávek, reportů, podkladů pro výběrová řízení - komunikace mezi obchodním týmem, backoffice a vedením společnosti - zpracování dat v systémech Helios a Raynet, reporting výsledků - spolupráce na zlepšování interních procesů a digitalizaci obchodní agendy - jednání s úřady, organizace meetingu - péče o zákazníky (cenotvorba, objednávky). Nabízíme: - pružná pracovní doba, možnost profesního růstu - přátelský kolektiv, moderní prostředí - 5 týdnů dovolené, stravování, penzijní připojištění - fixní plat + variabilní složka - nástup možný ihned.
RENOVA, s.r.o. - provozovna
Iva Mertová, tel.:491 615 430e-mail: office@vodomery.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc |
Kontakt zasláním životopisu na e-mail office@vodomery.cz. Požadavky: - SŠ vzdělání (ekonomický nebo obchodní obor výhodou) - pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup - uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail) - zkušenost s nákupem nebo fakturací výhodou - znalost anglického jazyka mírně pokročilá. Náplň práce: - kompletní fakturace, evidence skladových zásob - katalogizace, komunikace se zákazníky - zajišťování operativních nákupů materiálu a zboží - nákup u českých i zahraničních dodavatelů - komunikace s dodavateli, sledování termínů dodávek - evidence objednávek a faktur, příjemky/výdejky v systému Helios iNuvio - kontrola přijatých faktur, jejich párování s objednávkami a předání ke schválení - spolupráce s obchodním, ekonomickým a skladovým oddělením - fakturace zakázek. Nabízíme - stabilní zaměstnání v české společnosti s více než 30-ti letou tradicí - flexibilní pracovní doba, možnost osobního rozvoje - firemní stravování, (věrnostní) penzijní připojištění - nástup možný ihned.
Zdroj: Úřad práce




