REHABILITAČNÍ ÚSTAV KLADRUBY
Kontakty
- 317 881 111
- 317 881 300
- 317 881 554 - sekretariát
- josef.hendrych@rehabilitace.cz
- sekretariat@rehabilitace.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Josef Hendrych, MBA. - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- rehabilitační ústav
Volná pracovní místa
Směnnost: | |
Pracovněprávní vztah: | |
Minimální stupeň vzdělání: | |
Vhodnost pracovního místa: | |
Pracovní poměr: | od 24. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 0 |
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-032256 | Z2018-032256 | nen.nipez.cz |
F2017-032882 | Z2017-032882 | www.tenderarena.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Instalatérské a topenářské práce na roky 2024-2025
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041872 | Sluzby | neuvedeno |
Dodávka instalatérských a topenářských prací na roky 2024-2025 v RÚ Kladruby.
Zdravotnický spotřební materiál 2021-2023
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-042678 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Kladruby u Vlašimi
Předmětem veřejné zakázky zadání jednomu uchazeči dodání zdravotnického spotřebního materiálu popsaného v přílohách této Výzvy. Zakázka je rozdělena na následující části: 1) Část I - Injekční stříkačky a jehly 2) Část II. - Kalhotky plenkové 3) Část III. - Obvazový materiál + vata buničitá 4) Část IV. - Inkontinenční podložky, čepice, pláště, ústenky … 5) Část V. - Rukavice 6) Část VI. - Dezinfekce Detailně je předmět veřejné zakázky popsán ve specifikaci veřejné zakázky s názvem „Specifikace předmětu plnění, cenová nabídka“, která je vytvořena pro každou příslušnou část veřejné zakázky zvlášť, a je tedy obsažena v přílohách této Výzvy.
Projektová dokumentace na akci "Přístavba jižního křídla budovy D"
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-006804 | Služby | 7 900 000,00 Kč |
Místo plnění: Kladruby u Vlašimi
Předmětem zakázky je vypracování projektové dokumentace do úrovně zajištění stavebního povolení pro předmětnou stavbu a definovaný stavební program
Dynamický nákupní systém - kancelářské potřeby
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-029551 | Dodavky | 700 000,00 Kč |
Předmětem Zadávacího řízení je zavedení dynamického nákupního systému („DNS“) s názvem „Dynamický nákupní systém - kancelářské potřeby“. Cílem zavedení DNS je disponovat okruhem dodavatelů, kteří budou schopni v reakci na aktuální potřeby Zadavatele plnit předmět dílčích veřejných zakázek v průběhu doby zavedení DNS. Dílčími veřejnými zakázkami zadávanými v DNS budou Zadavateli flexibilním a administrativně méně náročným procesem zajišťovány dodávky níže specifikovaných kancelářských potřeb. DN
Výměna výtahů na rehabilitačním oddělení
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-006931 | Dodávky | 4 200 000,00 Kč |
Místo plnění: Kladruby u Vlašimi
Výměna 4ks. výtahů na rehabilitačním oddělení RU Kladruby
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.02.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.08.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU