PORADENSKÉ A INFORMAČNÍ CENTRUM, NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ

Betonářská 790/12
Muglinov
Ostrava
712 00 Ostrava 12

Oficiální název: Diecézní charita ostravsko-opavská

IČ: 66181127
DIČ: CZ66181127
Právní forma: Evidované církevní právnické osoby
Datová schránka: ezjuxnu

Kontakty

Kontaktní osoby

  • Veronika Miari, DiS. - sociální pracovnice
  • Bc. Helena Peškářová - vedoucí, sociální služby, nízkoprahové zařízení

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

1035006028/5500
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
5500
24681090/5500
DPH účet, zveřejněn 14.09.2016
5500

Související firmy

Ústředí
Diecézní charita ostravsko-opavská - Kratochvílova 931/3, Moravská Ostrava, Ostrava
Nejbližší pobočky
STŘEDISKO HUMANITÁRNÍ POMOCI A ROZVOJOVÉ SPOLUPRÁCE - Kratochvílova 931/3, Moravská Ostrava, Ostrava2,17 km
Diecézní charita ostravsko-opavská - Výhradní 518/18, Kunčičky, Ostrava5,17 km
Diecézní charita ostravsko-opavská - Holvekova 204/44, Kunčičky, Ostrava5,52 km

Činnosti firmy

  • poradenské a informační centrum pro osoby v problémové situaci, kterou nejsou schopni zvládnout vlastními silami
  • nízkoprahové zařízení pro děti a mládež

Volná pracovní místa

Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Pracoviště a kontakty

Diecézní charita ostravsko-opavská, Ostrava

Kontakt
e-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 38 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jsi to právě ty, koho hledáme? Dej nám o sobě vědět. Pošli nám strukturovaný životopis a motivační dopis do 31.12.2025 na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz. Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - vedoucí sociálně aktivizační služby. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče/ky, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Pro Sociálně aktivizační službu Krok pro rodinu hledáme nového kolegu/kolegyni na místo vedoucí/ho sociální/ho pracovníka/pracovnice. Datum nástupu: leden 2026 (nebo dle domluvy). Úvazek: 1,00 (0,8 vedoucí + 0,2 přímá péče). Co tě u nás čeká: V rámci úvazku 0,8 (vedoucí): -Povedeš tým pracovníků poskytující sociální služby dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. -Budeš organizovat, řídit a kontrolovat práci svého týmu. -Budeš kontrolovat dokumentaci o průběhu služby, zodpovídat za vedení dokumentace služby dle podmínek projektů a požadavků donátorů. -Ve spolupráci s vedoucím útvaru soc. začleňování DCHOO budeš organizačně zajišťovat chod úseku. -V rámci projektů povedeš a budeš zodpovídat za činnost týmu sociálních pracovníků a za zajištění kvality poskytované sociální služby. V rámci úvazku 0,2 (přímé péče): -Čeká tě přímá práce s klienty, -metodická práce, vykazování, -rozvoj služby a osobní rozvoj, -prezentace a propagace služby. Co bys měl umět: -Je třeba, abys měl odborné vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (min. VOŠ se sociálním zaměřením) a znal standardy kvality sociálních služeb. -Musíš mít prokazatelnou zkušenost s vedením týmu (min. 2 roky). -Musíš ovládat práci na PC (Word, Excel, internet), výhodou bude, když budeš aktivní řidič (sk. B). -Měl bys dokázat pracovat v týmu i samostatně, být flexibilní, zodpovědný, aktivní a empatický vůči klientům a umět komunikovat v každé situaci. Samozřejmostí je mít čistý trestní rejstřík. -Oceníme znalost standardů kvality sociálních služeb. -Protože jsme nezisková církevní organizace, je pro nás důležité, abys měl úctu a respekt ke všem lidem, ať už jsou v jakékoliv aktuální životní krizi. Co ti můžeme nabídnout: -Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů. -U nás najdeš zajímavou, kreativní a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize. -Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity. -Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou z možností prodloužení a hrubou mzdu v rozmezí 38 000 Kč až 40 000 Kč (při plném pracovním úvazku 37,5 h. týdně).

Komunitní sociální pracovník/pracovnice
Pracoviště a kontakty

Diecézní charita ostravsko-opavská, Ostrava

Kontakt
e-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 33 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Našli jste se v uvedené pracovní nabídce? Dejte nám o sobě vědět a do 31.12.2025 nám zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - komunitní sociální pracovník. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče/ky, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Jsi komunikativní, časově flexibilní a umíš nadchnout lidi ke společnému cíli? Přidej se k nám a staň se součástí našeho týmu! Co tě u nás čeká: -Budeš pracovat v ostravských lokalitách Přívoz a Vítkovice, kde budeš v rámci terénní sociální práce mapovat potřeby obyvatel a komunit, kteří v těchto lokalitách žijí. -Budeš přímo komunikovat s obyvateli lokalit, pracovat na motivaci komunity a podporovat jejich lokální aktivity. -Součástí práce je účast např. při jednáních s institucemi a organizacemi a související administrativní činnost. Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít: -Je potřeba, abys měl vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce podle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách (min. VOŠ se sociálním zaměřením). -Aktivní přístup, úcta ke člověku bez ohledu na jeho životní situaci a empatie, jsou nezbytné schopnosti sociálního pracovníka v komunitní práci. -Samozřejmostí je znalost práce na PC (Word, Excel, internet). -Oceníme schopnost samostatné i týmové práce, časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu. -Pokud budeš aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B), je to výhoda. -Počítáme s tím, že budeš mít čistý trestní rejstřík. Co ti můžeme nabídnout: -Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů. -Nabízíme zajímavou, kreativní a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize. -Rádi tě komunitní práci naučíme, pokud jsi se s tímto typem sociální práce ještě nesetkal. -Nabízíme plný pracovní úvazek (pracovní týden od pondělí do pátku v rozsahu 37,5 h. týdně, jedná se o práci v kanceláři i v terénu, převážně v odpoledních hodinách dle potřeb komunity), pracovní smlouvu na dobu určitou (s možností prodloužení) a nástupní hrubou mzdu v rozmezí 33 000 až 35 000 Kč. -Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity. Předpokládaný nástup: leden, únor 2026 (případně dohodou).

Zástupce/kyně ředitele pro ekonomiku
Pracoviště a kontakty

Diecézní charita ostravsko-opavská, Ostrava

Kontakt
e-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2026
Mzdové rozpětí:od 50 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Našli jste se v nabízené pracovní nabídce? Dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis do 9.1.2026 na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz. Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - zástupce/kyně ředitele pro ekonomiku. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Hledáme zkušeného manažera, finančního stratega, konzultanta, který bude pečovat o ekonomické zdraví naší organizace a bude pomocnou rukou kolegům z oblastních Charit. Co vás u nás čeká: - Budete vést tým podřízených pracovníků v rámci svěřených úseků správy Diecézní charity ostravsko-opavské. - Budete nastavovat finanční a investiční strategii Diecézní charity ostravsko-opavské. - Budete spolupracovat s ekonomy oblastních Charit v Moravskoslezském kraji a jedné Charitě v Olomouckém kraji, poskytovat jim podporu při řešení problémových oblastí ekonomiky a podílet se na nastavení systému sledování vývoje hospodářského výsledku. - Náplní práce budou také analýzy a podpora podnikatelských aktivit - s. r. o. (dceřiných podniků Unita, Melivita, Caritas). Co byste měli splňovat: - VŠ vzdělání v ekonomickém směru výhodou. - Mít minimálně 5 let praxe ve vedoucí pozici. - Ovládat pokročilou práci v MS Excel, výhodou je znalost práce v programech Pohoda a Pamica. - Analytické schopnosti, strategické myšlení a spolehlivost jsou pro tuto pozici nezbytností. - Oceníme komunikační dovednosti, umění vystupovat a jednat s lidmi, schopnost individuální i týmové práce. - Být aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B) a mít čistý trestní rejstřík. Co vám můžeme nabídnout: - Možnost realizovat se při rozvoji charitního díla v Moravskoslezském kraji, naplňovat vize organizace a udávat směr vývoje poskytovaných služeb. - Zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů. - Systém benefitů: mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další. - Nástupní hrubou mzdu 50 000 Kč při plném pracovním úvazku (37,5 h. týdně). - Místo pracoviště v centru Ostravy. - Nástup: únor 2026.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Zelené auto pro Horizont
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 12.04.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Metodickou podporou ke kvalitě
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
Komunitní práce v Osadě míru
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
Rozšíření sociální služby Šance domova
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
S automobily k lepší péči
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2016Projekt finálně uzavřen
S automobily do terénu
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2016Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce objektu pro sociální bydlení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Pořízení osobních automobilů pro Diecézní charitu ostravsko-opavskou
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Kvalitně v terénní péči
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
Slezská Lilie
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2012Projekt dokončen
Cestou k úspěchu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2012Projekt dokončen
Rovné šance pro všechny děti
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2012Projekt dokončen
S kvalitou do praxe
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.05.2010Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

PORADENSKÉ A INFORMAČNÍ CENTRUM, NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.