POLICIE ČR územní odbor Praha venkov-východ
Kontakty
- 974 881 300 - odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál
- 974 881 305 - odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál
- krps.oszbm.po@pcr.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
107-507432881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
507432881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
10022-507432881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-507432881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
POLICIE ČR územní odbor Kutná Hora - Na Náměti 412/8, Kutná Hora-Vnitřní Město, Kutná HoraNejbližší pobočky
POLICIE ČR obvodní oddělení Zruč nad Sázavou - 5. května 510, Zruč nad Sázavou60,43 kmPOLICIE ČR obvodní oddělení Zbraslavice - Zbraslavice č. 18961,80 km
POLICIE ČR obvodní oddělení Čáslav - Dusíkova 77/4, Čáslav-Staré Město, Čáslav70,97 km
Činnosti firmy
- policie ČR
Volná pracovní místa
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
Bc. Petra Nováková, tel.:974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod.e-mail: petra.novakova2@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Nováková Petra Bc., tel.: 974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod., e-mail: petra.novakova2@pcr.cz Obecně " zařazení Odbor rozpočtu a účetnictví, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje " pracovní poměr, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. " pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, 3 měsíční zkušební doba Náplň práce " vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu " zpracování účetních dokladů, jejich opravy a kontrola formální správnosti podkladů účetních dokladů, zúčtování záloh " kontrola dodržování zákona o účetnictví " zástup pokladny " podíl na skartaci účetních dokladů, příkazových bloků " podíl na inventarizaci pohledávek a závazků " komplexní zajištění agendy DPH Požadujeme " vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, " samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, analytické schopnosti " dobré organizační a komunikační schopnosti " práce na PC, znalost MS OFFICE " znalost práce v SAP výhodou " znalost Zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví " znalost Vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky " znalost Českých účetních standardů pro některé vybrané účetní jednotky, které vedou účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb. " praxe v uvedené problematice a vzdělání v oboru výhodou " Výpis z rejstříku trestů Další informace " Termín pro zaslání životopisů s motivačním dopisem do 15. 6. 2025 " Možnost nástupu: 1. 7. 2025 nebo dohodou " Místo výkonu zaměstnání: Na Baních 1535, Praha 5 - Zbraslav " Součástí přijímacího řízení bude pohovor se zájemcem včetně testu praktické znalosti EXCEL, WORD V případě Vašeho zájmu zasílejte životopisy s uvedením požadované pracovní pozice na e-mailovou adresu: petra.novakova2@pcr.cz . Další informace podá Petra Nováková, tel. č. 974 861 241. Platové podmínky a další benefity " platová třída 11 se mzdou 26 680,- až 38 570,- Kč (zaručený plat 33 280,- Kč) " zvláštní příplatek rizikový 2 500,- Kč " plný pracovní úvazek " 25 dnů dovolené " 5 dnů indispozičního volna " benefity FKSP " možnost využití vlastních rekreačních zařízení
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
Bc. Petra Nováková, tel.:974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod.e-mail: petra.novakova2@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Odbor rozpočtu a účetnictví petra.novakova2@pcr.cz tel.: 974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod., Obecně " zařazení Odbor rozpočtu a účetnictví, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje " pracovní poměr, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. " pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, 3 měsíční zkušební doba Náplň práce " vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu " zpracování účetních dokladů, jejich opravy a kontrola formální správnosti podkladů účetních dokladů, zúčtování záloh " kontrola dodržování zákona o účetnictví " zástup pokladny " podíl na skartaci účetních dokladů, příkazových bloků " podíl na inventarizaci pohledávek a závazků " komplexní zajištění agendy DPH Požadujeme " vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, " samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, analytické schopnosti " dobré organizační a komunikační schopnosti " práce na PC, znalost MS OFFICE " znalost práce v SAP výhodou " znalost Zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví " znalost Vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky " znalost Českých účetních standardů pro některé vybrané účetní jednotky, které vedou účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb. " praxe v uvedené problematice a vzdělání v oboru výhodou " trestní bezúhonnost Další informace " Termín pro zaslání životopisů s motivačním dopisem do 15. 6. 2025 " Možnost nástupu: 1. 7. 2025 nebo dohodou " Místo výkonu zaměstnání: Na Baních 1535, Praha 5 - Zbraslav " Součástí přijímacího řízení bude pohovor se zájemcem včetně testu praktické znalosti EXCEL, WORD V případě Vašeho zájmu zasílejte životopisy s uvedením požadované pracovní pozice na e-mailovou adresu: petra.novakova2@pcr.cz . Další informace podá Petra Nováková, tel. č. 974 861 241. Platové podmínky a další benefity " platová třída 11 se mzdou 26 680,- až 38 570,- Kč (zaručený plat 33 280,- Kč) " zvláštní příplatek rizikový 2 500,- Kč " plný pracovní úvazek " 25 dnů dovolené " 5 dnů indispozičního volna " benefity FKSP " možnost využití vlastních rekreačních zařízení
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, Dopravní inspektorát Zborovská 13
Iveta Chytrová, tel.:974 861 764, 725 547 248e-mail: nabor.stredocesi@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 42 050 Kč/měsíc |
nabor.stredocesi@pcr.cz, 974 861 764, 725 547 248 V pracovní dny 7.00 - 15.30 hod. MÁŠ ODVAHU? PŘEKONEJ SVOJE HRANICE SPOLEČNĚ S NÁMI. Požadujeme: plnoletost, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, vzdělání úplné střední s maturitou, státní občanství ČR. Nabízíme: zajímavou a perspektivní práci příslušníka POLICIE ČR, široké uplatnění v rámci organizace, kariérní růst, možnost studia při zaměstnání, mladý kolektiv, jistotu stabilního příjmu. NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 150 000 Kč. Zaměstnanecké výhody: základní doba služby 37,5 hodin týdně, 6 týdnů dovolené, pravidelná lékařská péče, příspěvky na penzijní připojištění, na kulturní nebo jiné akce z fondu kulturních a sociálních potřeb, po patnácti letech služby nárok na doživotní výsluhový příspěvek a ozdravný pobyt v délce 14 kalendářních dní v roce nad rámec dovolené, dále je policistům zajištěna bezplatná psychologická péče a provoz anonymní Linky pomoci v krizi.
Pohotovostní a eskortní oddělení - Karlín, Praha 8
Petr Husák, tel.:974 861 491 , 724 115 246 - Po - Pá 7:00 - 15:30e-mail: nabor.stredocesi@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 41 550 Kč/měsíc |
nabor.stredocesi@pcr.cz, 974 861 491 , 724 115 246 V pracovní dny 7.00 - 15.30 hod. MÁŠ ODVAHU? PŘEKONEJ SVOJE HRANICE SPOLEČNĚ S NÁMI. Požadujeme: plnoletost, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, vzdělání úplné střední s maturitou, státní občanství ČR. Nástup možný po splnění zákonných podmínek, vždy k prvnímu následujícího měsíce. Nabízíme: zajímavou a perspektivní práci příslušníka POLICIE ČR, široké uplatnění v rámci organizace, kariérní růst, možnost studia při zaměstnání, mladý kolektiv, jistotu stabilního příjmu. NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 150 000 Kč. Zaměstnanecké výhody: základní doba služby 37,5 hodin týdně, 6 týdnů dovolené, pravidelná lékařská péče, příspěvky na penzijní připojištění, na kulturní nebo jiné akce z fondu kulturních a sociálních potřeb, po patnácti letech služby nárok na doživotní výsluhový příspěvek a ozdravný pobyt v délce 14 kalendářních dní v roce nad rámec dovolené, dále je policistům zajištěna bezplatná psychologická péče a provoz anonymní Linky pomoci v krizi.
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
Bc. Václav Minařík, tel.:tel. 974 861 244, 601 550 383 - 7.00 - 15.30 he-mail: vaclav.minarik@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Minařík Václav Bc., tel.: tel. 974 861 244, 601 550 383 - 7.00 - 15.30 h, e-mail: vaclav.minarik@pcr.cz V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu vaclav.minarik@pcr.cz s předmětem "řidič motorových vozidel" v termínu do 30. 4. 2025. Obecně o místo výkonu práce: Na Baních 1535, Praha 5 - Zbraslav o pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možným prodloužením na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce o nabízíme zajímavou a odpovědnou práci, sociální jistotu, zázemí a perspektivu státní organizace s pevnou pracovní dobou Náplň práce o řízení svěřených služebních dopravních prostředků, zejména nákladní vozidlo kontejnerové, nákladní vozidlo vyprošťovací (odtahové), autobus nad 30 osob o průběžné provádění uživatelské údržby a drobných oprav svěřených služebních Požadujeme o střední vzdělání, maturitní zkouška výhodou o řidičské oprávnění sk. B, C, D o dobrý zdravotní stav o schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, pečlivost, zručnost o odolnost vůči stresovým situacím o bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) dopravních prostředků Výhodou o praxe na obdobné pracovní pozici o znalost prostředí Policie ČR a zkušenosti s interními informačními systémy Další informace o pevná pracovní doba Po - Pá 7:00 - 15:30 hod., pracovní úvazek 40 hod./týden o nástup k 1. 5. 2025 nebo dohodou o součástí přijímacího řízení je osobní pohovor s vybranými uchazeči Platové podmínky a další benefity " platová třída 7 se mzdou cca 29.120,- Kč (dle započitatelné praxe - viz. NV č. 341/2017 o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě - příloha č. 1) " zvláštní příplatek 2.500,- Kč " po zapracování osobní ohodnocení dle dosahovaných výsledků " možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, benefity PČR) " možnost využití rekreačních objektů Policie ČR za zvýhodněné ceny i pro členy rodiny " řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 22.07.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU