POLICIE ČR územní odbor Plzeň-venkov
Oficiální název: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
DIČ: CZ75151529
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 5ixai69
Kontakty
- 974 325 300
- 974 325 304 - oddělení služby pro zbraně a bezpečnostní materiál
- 974 325 191 - evidence zbraní
- krpp.oszbm.podatelna@pcr.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Související firmy
Ústředí
POLICIE ČR územní odbor Rokycany - Čelakovského 902, Nové Město, RokycanyNejbližší pobočky
POLICIE ČR územní odbor Rokycany - Komenského 29, Střed, Rokycany15,99 kmPOLICIE ČR obvodní oddělení Rokycany - Jiráskova 179, Střed, Rokycany16,24 km
POLICIE ČR obvodní oddělení Hrádek u Rokycan - 1. máje 269, Nová Huť, Hrádek19,90 km
Činnosti firmy
- policie ČR
Volná pracovní místa
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Josef Harant, tel.:725 814 145 (Po-Pá 7-15h)e-mail: josef.harant@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc |
Základní charakteristika pracovní pozice: zajišťování provozuschopnosti, opravy a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě. Podrobný popis pracovní činnosti pro pracovní místo: 1. Zajišťuje provozuschopnost, opravy a údržbu v oblasti vodohospodářství v rámci působnosti KŘP-P u provozních zařízení, budov, staveb apod., včetně jejich efektivní využívání. Provádí rozbor poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhuje, zajišťuje a kontroluje realizaci opatření k nápravě. 2. Zajišťuje kontroly vodních zdrojů, jejich nezávadnost, odběr vzorků pro pravidelné rozbory kvality vody dle platných obecně závazných právních norem a interních aktů řízení, vede evidenci o vodních zdrojích. 3. Zabezpečuje výkon činností vyplývajících z obecně závazných, právních předpisů a norem a interních aktů řízení pro oblast vodního hospodářství, provoz vodohospodářských zařízení a ochrany vod. 4. Zabezpečuje metodickou činnost v rámci organizace. 5. Zpracovává návrhy a požadované podklady pro údržbu a opravu vodohospodářských zařízení. 6. Při řešení vodohospodářské problematiky spolupracuje s místně příslušnými orgány státní správy v oblasti vodního hospodářství. 7. Provádí dílčí ekonomické rozbory finančního hospodaření na úseku vodohospodářství, měsíční sledování vývoje potřeb a spotřeby vody (měsíční odečty v programu Evidence spotřeb), zajišťuje zpracování ročního hlášení o spotřebě vody. 8. Zajišťuje vyúčtování a fakturaci vodného, stočného a srážkové vody v objektech, sleduje platnost a dodržování uzavřených smluv s dodavateli. 9. Vede evidenci o vodohospodářských zařízeních ( ČOV, lapoly, myčky a mycí plochy). 10. Zajišťuje odběr vzorků odpadních vod dle příslušných vodohospodářských rozhodnutí o vypouštění odpadních vod vydané pro jednotlivá vodohospodářská zařízení, zajišťuje kontrolu předepsaných limitů vypouštěných odpadních vod. 11. V rámci činností v oblasti vodního hospodářství: a) zajišťuje odborné firmy a jejich služby pro vodohospodářskou činnost, přijímá opatření k sanaci vodních zdrojů, b) vydává odborná stanoviska, c) účastní se výběrových řízení v oblasti vodního hospodářství, d) provádí činnosti v oblasti vodní ekologie a účastní se kontrol ČIŽP, e) zajišťuje zpracování provozních řádů. 12. Zajišťuje uzavírání smluv a kontrolu jejich platnosti pro oblast vodního hospodářství. 13. Provádí normotvorbu v oblasti vodního hospodářství. 14. Zabezpečuje výpočty a fakturaci podružných odběrů. 15. Při přípravě a kontrolu smluv posuzuje úplnost a správnost ustanovení smluv podle speciálních obecně závazných právních a interních předpisů pro oblast vodního hospodářství. 17. V rámci dotačních projektů se podílí na udržování a celkově na rozvíjení systému energetického managementu i mimo dotační projekty, směřující ke snižování energetických úspor. Je součástí " energetického managementu". Je vyžadováno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů bude vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP na dobu určitou - po roce možnost na neurčitou.
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Daniel mjr. Bc. Král, tel.:602443825 (po-pá 8-14 h)Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 450 Kč/měsíc do 42 320 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní místo specialisty - programátora oddělení informačních systémů odboru informačních a komunikačních technologií Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje. Hlavním popisem pracovních činností jsou zejm. hodnocení a stanovování programovacích prostředků, navrhování architektury programového vybavení, vrcholové úrovně vnějšího rozhraní a rozhraní mezi komponenty programového vybavení, vrcholové úrovně databáze a plánu komplexní integrace pro projekty vývoje informačních a komunikačních systémů, programového vybavení nebo informačních služeb. Požadavky: velmi dobrá znalost OS Windows 7 a vyšší, MS Office, programovací jazyky C#, PHP, MS SQL. Výhodou je znalost SW pro 3D modelaci a tisk. Dále je doporučeno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů může být vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP nejprve na dobu určitou - předpoklad poté na neurčitou.
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Zita Žižková, tel.:974 322 701, 724 023 057 (Po-Pá 7:00-15:00h)e-mail: zita.zizkova@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 23 510 Kč/měsíc |
Dohotovování a regenerace jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel. Výroba běžných druhů jídel. Výroba technologicky náročných teplých jídel, specialit studené kuchyně nebo samostatná výroba jídel v souladu se závaznými výživovými normami. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno, příspěvek 1x za rok na letní dětskou rekreaci do výše 2.500,- Kč, příspěvek 1x za 2 roky na dovolenou 5.000,- Kč, příspěvek na produkty spoření na stáří 300,- Kč měsíčně Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.12.2011Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU