Policie ČR územní odbor Jihlava
Oficiální název: Krajské ředitelství policie kraje Vysočina
DIČ: CZ72052147
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: x9nhptc
Kontakty
- 974 266 111
- 974 266 229
- 974 266 207 - oddělení tisku a prevence
- 974 266 300 - odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál
- 974 266 259 - dopravní inspektorát
- 974 266 329 - oddělení obecné kriminality
- 974 266 349 - oddělení hospodářské kriminality
- 724 186 452 - oddělení tisku a prevence
- ji.sekret@pcr.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10022-27033881/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
107-27033881/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
27033881/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-27033881/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
Související firmy
Ústředí
Policie ČR krajské ředitelství Kraje Vysočina - Vrchlického 2627/46, JihlavaNejbližší pobočky
Policie ČR územní odbor Havlíčkův Brod - Husova 2894, Havlíčkův Brod23,55 kmPolicie ČR obvodní oddělení Jihlava - Vrchlického 2627/46, Jihlava
Policie ČR územní odbor Pelhřimov - Pražská 1738, Pelhřimov25,79 km
Policie ČR obvodní oddělení Polná - Husovo náměstí 15, Polná
Policie ČR obvodní oddělení Telč - Luční 625, Telč-Staré Město, Telč
Policie ČR územní odbor Třebíč - Bráfova tř. 1247/11, Horka-Domky, Třebíč30,42 km
Policie ČR obvodní oddělení Třešť - Nádražní 488/44, Třešť
Činnosti firmy
- policie ČR
Volná pracovní místa
Krajské ředitelství Policie kraje Vysočina
Por. Bc. Lenka Kvášová, tel.:974 261 407, 725 661 028e-mail: lenka.kvasova@pcr.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, náměstek ředitele KŘ pro ekonomiku, odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, skupina stavební - pracovní poměr Obecně o Místo výkonu: Jihlava "s působností v rámci Kraje Vysočina". o Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, 4 měsíce zkušební doba. Náplň práce o Zpracování podkladů pro plánování a realizaci investičních záměrů. o Zajišťuje zpracování zadávací dokumentace jako podklad pro výběrová řízení na zhotovitele projektových dokumentací, stavebních akcí investičního charakteru a inženýrských činností ve výstavbě. o Zpracovává podklady v souladu s právními předpisy a interními akty řízení nutné pro uzavření smluvních vztahů v oblasti investičních a neinvestičních výdajů. o Zajišťuje dohled objednatele nad realizací stavebních akcí investičního a neinvestičního charakteru včetně dozorování jejich průběhu dle schválené projektové dokumentace, harmonogramu staveních prací a stavebního rozpočtu. o Zajišťuje kontrolu provedených stavebních prací a koordinaci všech účastníků stavby, odpovídá za kvalitu provedených prací, účastní se kontrolních dnů stavby a přebírá provedené práce. o V případě zjištěných změn v průběhu realizace stavby připravuje dokumentaci pro jejich schválení. o Průběžně kontroluje čerpání finančních prostředků z rozpočtu realizovaných akcí a odsouhlasuje podklady pro fakturaci. o V rámci průběžné kontroly má povinnost písemně dokumentovat všechny provedené úkony dle uzavřených smluvních vztahů, vznik pohledávek, sankcí apod. o Zajišťuje komunikaci s dotčenými orgány státní správy, smluvními partnery a příslušnými úřady v rámci stavebního řízení a zajištění kolaudačních souhlasů k trvalému užívání stavby. Požadujeme o Minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru (v oborech pozemní stavitelství, příprava realizace a provoz staveb) o Praktické zkušenosti v oblasti výstavby, vedení staveb, technického dozoru stavebníka nebo řízení a vypracování stavebně projektových dokumentací. o V rámci dovedností prokázat znalosti v sestavování investičních záměrů, stavebních rozpočtů a posuzování projektových dokumentací v rámci procesu investičních akcí. o Iniciativní přístup k řešení problémů, logické myšlení. o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). o Uživatelská znalost práce se SW AutoCad, KROS 4 o Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a samostatnost. o Ochota učit se novým věcem, sledování změn v předpisech. o Dobré komunikační, vyhledávací, vyjednávací a organizační schopnosti. o Výpis z rejstříku trestů, občanská bezúhonnost. o Řidičský průkaz skupiny "B." Znalosti o Zákon č. 283/2021, stavební zákon. o Vyhláška č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb. o Zákon č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Výhodou je o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání stavebního směru. o Osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., pro obor "POZEMNÍ STAVBY" nebo "TECHNIKA PROSTŘEDÍ STAVEB" (technik/inženýr). o Znalost IS EDS/SMVS a fungování OSS. o Základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Další informace o Pracovní doba pondělí až pátek (pružná pracovní doba). o Termín pro zaslání životopisu: průběžně do 30.11.2025. o Možnost nástupu: dle dohody. o Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor. Další výhody: Platová třída 11 - příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (platový stupeň dle započitatelné praxe)., Zvláštní příplatek 2.500,- Kč., Možnost osobního příplatku po zapracování. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu lenka.kvasova@pcr.cz . Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: 974 261 407, 725 661 028.
Krajské ředitelství Policie kraje Vysočina
Por. Bc. Lenka Kvášová, tel.:974 261 407, 725 661 028e-mail: lenka.kvasova@pcr.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Obecně o místo výkonu: Jihlava o pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou po zapracování), 4 měsíce zkušební doba; v případě předchozí praxe v obdobné pozici u jiné organizační složky státu možná i doba neurčitá Náplň práce o řešení smluvních vztahů - zaměření na majetkové právo a hospodaření organizační složky státu o vymáhání pohledávek, exekuce, insolvence, náhrady škod o správní řízení o zastupování organizace při jednání se soudy a jinými orgány Platové podmínky a další benefity o platová třída 11 - Příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe) o zvláštní příplatek 2.500,- Kč o osobní ohodnocení po zapracování o možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace) o jednosměnný provoz o řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna Požadujeme o magisterské vzdělání v oboru Právo a Právní věda o orientace v oblasti občanského práva a pracovního práva o orientace v právní úpravě činnosti organizační složky státu o analytické schopnosti a schopnost systémového myšlení o samostatnost, komunikativnost a organizační schopnosti, iniciativa a flexibilita o vysoký stupeň osobní odpovědnosti, spolehlivosti a pečlivosti o schopnost práce v kolektivu o ochota učit se novým věcem, sledování změn v předpisech o bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) Výhodou o uživatelská znalost práce na PC nejméně v rozsahu MS Office nebo obdobném o řidičský průkaz skupiny B s praxí v řízení, schopnost pracovat s cizojazyčným textem Další informace o pružná pracovní doba pondělí až pátek o termín pro zaslání životopisu: průběžně do 30.11.2025 o možnost nástupu: dle dohody , součástí přijímacího řízení je osobní pohovor o možnost přijetí do služebního poměru příslušníka bezpečnostního sboru Další výhody: o fond kulturních a sociálních potřeb - příspěvky na penzijní připojištění, rekreaci… o možnost využití rekreačního zařízení zařízení krajského ředitelství o možnost využití posilovny v areálu krajského ředitelství V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu lenka.kvasova@pcr.cz . Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: 974 261 407, 725 661 028.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 03.08.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.12.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.07.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





