PLATIT a.s.
Oficiální název: PLATIT a.s.
DIČ: CZ25904795
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 99jfpba
Kontakty
- 583 241 588
Bankovní účty
175011414/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
5005041867/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
CZ3855000000005005041904 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
CZ9855000000005005041891 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
Činnosti firmy
- výroba
- povlakovací zařízení
- příslušenství
- prodej
- povlakovací zařízení
- příslušenství
- servis
- povlakovací zařízení
- příslušenství
Volná pracovní místa
PLATIT a.s.
Hana Kárníková, tel.:583241588, 778765576e-mail: h.karnikova@platit.com
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Popis pracovního místa: o Podpora uživatelů: Řešení helpdeskových požadavků a incidentů pro Windows zařízení, aplikace Microsoft 365 a základní business nástroje (vzdáleně i on-site). o Azure a bezpečnost: Provoz a podpora služeb v Azure a M365; kontroly MS Defender (spam/phishing), prevence a osvěta. o Business Central (SaaS): Správa Microsoft Dynamics 365 Business Central (prostředí, uživatelé/role/oprávnění, licence, aktualizace, rozšíření), dohled nad zdravím/telemetrií a 1st/2nd level podpora ve spolupráci s klíčovými uživateli a partnery. o Správa HW a sítě: Správa lokální infrastruktury (notebooky, switche, AP, telefony, firewally, tiskárny), životní cyklus HW a nákup. o Uživatelské účty: Onboarding/offboarding, licence a přístupy (RFID čipy, klíče). o Zálohy a data: Zajištění pokrytí záloh (včetně lokálních VM), koordinace s globálním ICT pro orchestrace dat (CAD/PDM, Business Central). o Dokumentace: Dodržování standardů a postupů dle ICT dokumentace a případná tvorba nové nebo upravené dokumentace o Globální spolupráce: Podpora PLATIT CH/CZ i CN & US, důsledné držení se společných směrnic. Požadavky: o Praxe v IT podpoře/IT provozu (práce s tikety, orientace na uživatele). o Znalost administrace Microsoft Azure a Microsoft 365, správa Windows klientů, endpoint security (ideálně Microsoft Defender). o Praktická zkušenost se správou Microsoft Dynamics 365 Business Central (SaaS), nebo silná motivace se rychle naučit; jistota v podpoře uživatelů (role/oprávnění, profily, základní nastavení, chybová hlášení, rozšíření). o Základy sítí (správa switchů, Wi-Fi, základní firewall koncepty), zálohování a identity/access management. o Efektivní komunikace, příjemné vystupování, pečlivá dokumentace, dotahování úkolů. o Angličtina na úrovni pro běžnou spolupráci v mezinárodním týmu. Výhoda: o AL development pro Business Central (tvorba/rozšíření aplikací, úpravy stránek/reportů) nebo jasná vůle se doučit; základní znalost Git výhodou. o Znalost datových toků Business Central a/nebo integrací s CAD/PDM a ERP. o Zkušenost s nástroji pro správu koncových zařízení (např. Intune/MDM) a tréninkem bezpečnostního povědomí Benefity: Zázemí stabilní a perspektivní společnosti Přístup k unikátním technologiím Podíl na hospodářském výsledku Dovolená v délce 5 týdnů Příspěvek na penzijní připojištění Příspěvek na sport, kulturu a zdraví Závodní stravování Možnost dalšího vzdělávání
Zdroj: Úřad práce



