PLATIT a.s.

Průmyslová 3020/3
Šumperk
787 01 Šumperk 1

Oficiální název: PLATIT a.s.

IČ: 25904795
DIČ: CZ25904795
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 99jfpba

Kontakty

  • 583 241 588

Bankovní účty

175011414/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
5005041867/5500
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
5500
CZ3855000000005005041904
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
5500
CZ9855000000005005041891
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
5500

Činnosti firmy

    výroba
  • povlakovací zařízení
  • příslušenství
    prodej
  • povlakovací zařízení
  • příslušenství
    servis
  • povlakovací zařízení
  • příslušenství

Volná pracovní místa

ICT Support
Pracoviště a kontakty

PLATIT a.s.

Hana Kárníková, tel.:583241588, 778765576
e-mail: h.karnikova@platit.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 45 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Popis pracovního místa: o Podpora uživatelů: Řešení helpdeskových požadavků a incidentů pro Windows zařízení, aplikace Microsoft 365 a základní business nástroje (vzdáleně i on-site). o Azure a bezpečnost: Provoz a podpora služeb v Azure a M365; kontroly MS Defender (spam/phishing), prevence a osvěta. o Business Central (SaaS): Správa Microsoft Dynamics 365 Business Central (prostředí, uživatelé/role/oprávnění, licence, aktualizace, rozšíření), dohled nad zdravím/telemetrií a 1st/2nd level podpora ve spolupráci s klíčovými uživateli a partnery. o Správa HW a sítě: Správa lokální infrastruktury (notebooky, switche, AP, telefony, firewally, tiskárny), životní cyklus HW a nákup. o Uživatelské účty: Onboarding/offboarding, licence a přístupy (RFID čipy, klíče). o Zálohy a data: Zajištění pokrytí záloh (včetně lokálních VM), koordinace s globálním ICT pro orchestrace dat (CAD/PDM, Business Central). o Dokumentace: Dodržování standardů a postupů dle ICT dokumentace a případná tvorba nové nebo upravené dokumentace o Globální spolupráce: Podpora PLATIT CH/CZ i CN & US, důsledné držení se společných směrnic. Požadavky: o Praxe v IT podpoře/IT provozu (práce s tikety, orientace na uživatele). o Znalost administrace Microsoft Azure a Microsoft 365, správa Windows klientů, endpoint security (ideálně Microsoft Defender). o Praktická zkušenost se správou Microsoft Dynamics 365 Business Central (SaaS), nebo silná motivace se rychle naučit; jistota v podpoře uživatelů (role/oprávnění, profily, základní nastavení, chybová hlášení, rozšíření). o Základy sítí (správa switchů, Wi-Fi, základní firewall koncepty), zálohování a identity/access management. o Efektivní komunikace, příjemné vystupování, pečlivá dokumentace, dotahování úkolů. o Angličtina na úrovni pro běžnou spolupráci v mezinárodním týmu. Výhoda: o AL development pro Business Central (tvorba/rozšíření aplikací, úpravy stránek/reportů) nebo jasná vůle se doučit; základní znalost Git výhodou. o Znalost datových toků Business Central a/nebo integrací s CAD/PDM a ERP. o Zkušenost s nástroji pro správu koncových zařízení (např. Intune/MDM) a tréninkem bezpečnostního povědomí Benefity: Zázemí stabilní a perspektivní společnosti Přístup k unikátním technologiím Podíl na hospodářském výsledku Dovolená v délce 5 týdnů Příspěvek na penzijní připojištění Příspěvek na sport, kulturu a zdraví Závodní stravování Možnost dalšího vzdělávání

Zdroj: Úřad práce

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.