PEPCO Praha
Oficiální název: PEPCO Czech Republic s.r.o.
DIČ: CZ24294420
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: nnpcq2n
Kontakty
- 228 881 508 - zákaznický servis
- zakaznik@pepco.cz
Otevírací doba
ÚT 09:00-21:00 hod.
ST 09:00-21:00 hod.
ČT 09:00-21:00 hod.
NE 09:00-21:00 hod.
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ5827000000002109134159 DPH účet, zveřejněn 08.11.2014 | |
2108814080/2700 DPH účet, zveřejněn 08.11.2014 | |
CZ6227000000002109632182 DPH účet, zveřejněn 08.11.2014 | |
CZ3627000000002109134167 DPH účet, zveřejněn 08.11.2014 | |
2109134159/2700 DPH účet, zveřejněn 20.02.2015 | |
2109632182/2700 DPH účet, zveřejněn 20.02.2015 | |
2109134167/2700 DPH účet, zveřejněn 20.02.2015 |
Související firmy
Centrála
PEPCO CZECH REPUBLIC s.r.o. - Hvězdova 1716/2b, Nusle, PrahaNejbližší prodejny
Praha - Makovského 1349/2a, Řepy, Praha3,44 kmPraha - Evropská 866/71, Vokovice, Praha5,38 km
Praha - Archeologická 2256/1, Stodůlky, Praha6,23 km
Činnosti firmy
- prodej
- dámské a pánské oděvy
- prodej
- dětské oděvy
- prodej
- bytové doplňky
- prodej
- bytový textil
- prodej
- hračky
Volná pracovní místa
PEPCO Czech Republic s.r.o._ Opatov
Fogmege-mail: prace@pepco.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 31 700 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mail: prace@pepco.eu Počet hodin týdně: 40, i o vikendech Administrativní a ekonomické znalosti, Pokladna - základy Náplň práce: · samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu) · provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne · podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování · zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen · vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně · motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby · zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel · zodpovědnost za vedení prodejny v době nepřítomnosti vedoucí/ho · příprava prodejny na pravidelnou inventuru · péče o vzhled a čistotu prodejny Nabízíme: o práce v rozvíjející se společnosti - možnost kariérního postupu o dvousložkový plat (fix prémie) o slevy na zaměstnanecké nákupy o propracovaný systém zaškolení a interního vzdělávání o flexibilní pracovní doba o stravenky v nadštandardní hodnote
Zdroj: Úřad práce