Patronus
Oficiální název: Patronus servis Ostrava, s.r.o.
DIČ: CZ03722341
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ukfvpsa

Kontakty
- 739 633 256
- 604 563 673
- 604 380 549
- 603 503 122
- info@patronusservis.cz
- s.pruskova@patronusservis.cz
- e.hahnova@patronusservis.cz
- a.gorecka@patronusservis.cz
- m.dockal@patronusservis.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-15:00 | |
Úterý | 08:00-15:00 | Otevřeno |
Středa | 08:00-15:00 | |
Čtvrtek | 08:00-15:00 | |
Pátek | 08:00-15:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Silvie Prusková - ředitelka společnosti, jednatelka
- Erika Hahnová - ekonomka
- Andrea Górecká - obchodní oddělení
- Milan Dočkal - vedoucí dopravy
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
3815192369/0800 DPH účet, zveřejněn 04.02.2015 | ![]() |
CZ7908000000001914474223 DPH účet, zveřejněn 21.05.2021 | ![]() |
Reference
- BYSTROŇ Group
- SLUŽBA KARVINÁ
Činnosti firmy
- úklid
- domovy pro seniory
- zdravotnická zařízení
- administrativní budovy
- podniky
- provozovny
- společné prostory, ...
- malování
- byty
- rodinné domy
- dětské pokoje
- kanceláře
- komerční prostory
- sportovní zařízení, ...
- nákladní autodoprava
- do 3,5t
- provádí
- spedice
Volná pracovní místa
Patronus servis Ostrava, s.r.o.
Eva Wolná, tel.:605 435 068e-mail: personalni@patronusservis.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Mladistvé do 18 let, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Kontakt telefonicky Po-Pá 8-15 hod., e-mailem. Hledáme posilu do našeho týmu, která se nezalekne výzev a dokáže skloubit organizaci, komunikaci i operativní řešení situací. Pokud vás baví, když věci fungují podle plánu, ale zároveň umíte pružně reagovat, pak by tahle práce mohla být právě pro vás. Pracoviště: Moravskoslezský kraj Co vás čeká: -plánování a koordinace zakázek, aby vše běželo hladce -administrativa - evidence docházky, podklady k fakturaci -komunikace se stávajícími klienty a budování dobrých vztahů -spolupráce na náboru a zaškolování nových kolegů, organizace nástupů -práce na PC (MS Office, interní databáze) -operativní řešení nečekaných situací -občasná výpomoc při úklidu, když je třeba pomoci týmu -řízení služebního vozidla (doprava pracovníků a materiálu) -reporting a návrhy na zlepšení procesů Co od vás očekáváme: -zkušenosti s koordinací zakázek nebo vedením lidí (výhodou, ne podmínkou) -schopnost dobře si zorganizovat práci a řešit problémy s klidem -komunikativnost a administrativní pečlivost -jistotu v práci na PC (MS Office - Excel, Word) -řidičský průkaz sk. B a chuť řídit -flexibilitu a ochotu zaskočit i v terénu Co nabízíme: -služební notebook a telefon i k soukromému využití -služební vůz k dispozici na firmě -možnost podílet se na fungování a růstu firmy -odpovídající finanční ohodnocení a zázemí menší společnosti, kde každý má možnost ovlivnit věci Zaměstnanecké výhody: -Stravenkový paušál -Příspěvek na penzijní připojištění
Patronus servis Ostrava, s.r.o. Ostrava
Eva Wolná, tel.:605 435 068e-mail: personalni@patronusservis.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Mladistvé do 18 let, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 125 Kč/hod. do 130 Kč/hod. |
Pokud máte zájem o tuto brigádu nebo chcete vědět více, kontaktujte nás Po-Pá 8-15 ho. na tel. +420 604 380 549 nebo e-mailem personalni@patronusservis.cz. Těšíme se na Vaše přihlášky! Nabízíme: -Brigádu s možností přechodu na hlavní pracovní poměr při dlouhodobé spolupráci -Flexibilní pracovní dobu - úklid podle Vašich časových možností -Úklid na stavbách, po malování, před předáním klientovi (např. odstranění prachu a nečistot, úklid podlah, oken a dalších povrchů) a další úklidové práce v kancelářích a jiných objektech -Možnost získat dlouhodobější a stálé zakázky na úklid kancelářských prostor nebo dalších objektů -Slušné jednání a profesionální přístup jsou pro nás samozřejmostí Požadujeme: -Spolehlivost a zodpovědný přístup k práci -Flexibilitu v pracovní době -Předchozí zkušenost v úklidu je výhodou, ale není podmínkou -Možnost začít co nejdříve
Zdroj: Úřad práce