OSONA PLZEŇ a.s.
Oficiální název: OSONA PLZEŇ a.s.
DIČ: CZ28040457
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: xmpfip6
Kontakty
- 377 482 111 - ústředna
- 377 482 302 - ředitel společnosti
- 377 482 310 - finanční ředitel
- 377 482 192 - vedoucí manažer
- 377 482 117 - prodej ND
- 602 477 111 - sekretariát
- 770 157 513
- 702 214 189
- 606 688 270
- 606 620 720 - prodej ND
- osona@osona.cz
- info@osona.cz
- vavra@osona.cz
Kontaktní osoby
- Ivo Grüner - ředitel
- Ing. Pavel Kotas - finanční ředitel
- Jiří Honzík - vedoucí manažer
Webové prezentace
Bankovní účty
3361522/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba
- nástavby vozidel (valníkové, skříňové, nápojové, sklápěče, přepravníky hospodářských zvířat)
- reklamní panely
- kontejnery
- servis
- nákladní a osobní vozidla všech značek
- příprava na STK
- opravy motorů, nástaveb
- prodej
- náhradní díly vozidel všech značek
- dodávka
- technické plyny ke svařování a pro potravinářství
- provádí
- autolakýrnické práce
- prodej
- motorová nafta
- benzin
- prodej
- oleje
- maziva
Volná pracovní místa
OSONA PLZEŇ a.s.
Ivana Kašáková, tel.:377 482 303e-mail: kasakova@osona.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Certikát svářeče Nabízíme: stravenkový paušál, stravování v areálu, možnost ubytování, proplácení přesčasů.
OSONA PLZEŇ a.s.
Ivana Kašáková, tel.:377 482 303e-mail: kasakova@osona.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Kašáková Ivana, tel.: 377 482 303; 602 477 111 , e-mail: kasakova@osona.cz Náplň práce: komunikace a péče o stávající zákazníky, jednodenní služební cesty, nabídkové a zakázkové řízení, zpracování cenových nabídek, sledování vývoje cen a situace na trhu, zajišťování transportu nákladních vozidel, marketing. Požadujeme: SŠ vzdělání technického směru, řidičský průkaz skupiny "B",- aktivní řidič, "C" - na nákladní vozidla, nutné rozšíření - zaškolíme, profesní průkaz výhodou, základní znalost konstrukce nákladních vozidel a jejich nástaveb výhodou, aktivní uživatelskou znalost práce na PC, znalost AJ/NJ výhodou, spolehlivost, všestrannost, zodpovědnost. Nástup možný dle dohody. Nabízíme: práci v perspektivním, rozvíjejícím se oboru činnosti, velmi dobré finanční ohodnocení, stravenkový paušál, různorodou práci, pružnou pracovní dobu, příspěvek zaměstnavatele na penzijní/životní pojištění, parkování v areálu, příspěvek na odborné vzdělávání a jazykové kurzy, služební telefon a notebook.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU