OBEC Troubsko
Oficiální název: Obec Troubsko
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 7j6bawk

Kontakty
- 547 227 054
- 603 575 385 - starostka
- 736 767 183 - místostarosta
- podatelna@troubsko.cz
- starosta@troubsko.cz
- mistostarosta@troubsko.cz
- administrativa@troubsko.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:00 | 13:00-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-11:00 | 13:00-17:30 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Markéta Bobčíková - starostka
- Vítězslav Volánek - místostarosta
Webové prezentace
Provozovna
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Troubsko
Andrea Zahradníková, tel.:606 080 363e-mail: administrativa@troubsko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 660 Kč/měsíc |
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky Náplň práce: celoroční pravidelná údržba místních komunikací a veřejné zeleně, komplexní zajištění úklidu a údržby veřejných prostranství v letním i zimním ročním období - sekání trávy, úklid spadaného listí, zastřihování keřových porostů a živých plotů, prořez a kácení stromů, zametání chodníků a komunikací, úklid sněhu a posyp chodníků a komunikací v zimním období, drobná údržba budov a ostatního majetku obce, součinnost při opravách většího rozsahu, opravy a údržba techniky,odvoz komunálního odpadu z nádob umístěných na veřejných prostranstvích obce, v chatové oblasti, včetně úklidu sběrných míst. Požadavky: zodpovědnost za svěřený majetek schopnost samostatné práce způsobilost k právnímu jednání spolehlivost občanská a morální bezúhonnost řidičské oprávnění skupiny B, výhodou T Pracovní doba: 6:00 - 14:30 Platové podmínky: Zařazení 7. platová třída do výše 28.660,-Kč + osobní příplatek. V zimním období listopad až březen – příplatek za pracovní pohotovost ve výši 15% průměrného výdělku. Zaměstnanecké výhody: Dovolená: 5 týdnů.Možnost čerpání zaměstnaneckých benefitů: příspěvek na stravu, na odívání, na rekreaci, na kulturní a sociální rozvoj, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU